Waaaauw wat heb jij goed je best gedaan SS!!

Een super lief kaartje. Wat rot zeg dat het pakketje kwijt is geraakt. Ik hoop dat je er zelf ook wat aan hebt of dat ze iets voor je kunnen betekenen. Desalniettemin ben ik echt heel erg blij met het pakket net als Luca en de katten, die zaten er bovenop

Dit zijn mijn hints, dus ik ga het topic even doorspitten!
Nu de geweldige cadeautjes echt zo lief!

Echt heeeeel erg bedankt SS. Echt een geslaagde editie. Ik ga lekker appeltaart maken en koekjes bakken. Badderen gaat goed komen, vanavond meteen uitproberen, met de unicorn hahahah en heerlijk badzout! De wortels neem ik ook meteen mee naar mijn paard. De sokken ben ik ook ontzettend blij mee omdat ik net sokken met een gat erin heb, ik vind deze heerlijk met de stof en anti-slip. De babysokjes ook zo lief en de Zwitsal, dat kan ik heel goed gebruiken !
De pinguïns echt geweldig! Happy Feet gaan we zeker kijken hier en de pittenzak in pinguïn vorm
Komt ook goed te pas. De pinguïn met de smarties werd ook al opgemerkt door Luca haha. En ooh die kinderbueno moet ik vast en zeker verstoppen. De katjes zijn ook erg blij met de snoepjes!
Kortom een ontzettend geslaagd pakket en je ziet dat je er veel tijd in heb gestoken, het wachten zeker waard.
Maar nu heb ik ook een Rituals pakket gekregen met daarin dit kaartje:

Ik ben even in de war gebracht dit is toch niet ook van mijn Santa hè?
Ik ga vanavond buigen over de hints!