Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vikawiek schreef:Update over mijn vader: hij is net een paar uur geleden ontwaakt van de operatie. Er was een vernauwing in zijn halsslagader en die vernauwing heeft de infarct veroorzaakt. Hij kan de rechterkant van zijn lichaam weer bewegen en hij kan weer praten. Mijn broer is nu mijn moeder uit het ziekenhuis ophalen en mijn vader vroeg of mijn broer bier voor hem had, want daar had hij wel zin in
nicole_floor schreef:Hond die frituurvet heeft gedronken en het hele huis heeft ondergekost..
MarlindeRooz schreef:nicole_floor schreef:Hond die frituurvet heeft gedronken en het hele huis heeft ondergekost..
Hahahaha deed onze hond ook eens.Alleen is die kots-zindelijk dus ze ging netjes bij de deur staan en in de bosjes kotsen.
Echt wel een flex dat ze zindelijk is/was met kotsen. Zo vaak moest ze spugen omdat ze weer Gore dingen at.
Ze is nu 15 jaar en 8 maanden dus ze is er wel oid mee geworden.
Marocje schreef:Poeh, das ff slikken Hagelslag! En je zag er zo tegenop..
Sterkte vikawiek, gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan, maar dit kon alle kanten op: goed en snel gehandeld!
_San87_ schreef:Mijn vriend moet dit weekend werken om het bedrijf waar hij voor werkt uit de zelf veroorzaakte oliebol te helpen.
En ik zit t weekend weer alleen.