Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:05

Ik ben ook ingewikkeld. Vrouw met kind. Ik hoop stiekem ergens later wel op man met kind en als hij zijn kind voorop zet zou ik dat alleen maar aanmoedigen. Op zo'n man wil ik vallen. Niet zoals mijn ex het momenteel aanpakt :') .
Je krijgt een kind en ex erbij en moet er mee dealen. Makkelijk nee? Maar je komt echt op de 2e plek. Wil je dat niet? Dan moet je daten met een kinderloos persoon.
Ook opmerkingen als. Een kind hoort in zijn bed te slapen. Ik krijg er jeuk van. Duidelijk iemand die geen kind heeft. Wat denk je dat een scheiding met kind doet? Zeker zo jong. Op 2.5 zijn zijn papa en mama al een poos uit elkaar, heeft het kindje sowieso al 1 ander huis gehad en moet je als ouders alleen dealen met alle moeolijke groei sprongen. Daarbij elk kind is anders en zeker slecht slapen doet ontzettend veel met je. Ik heb over veel dingen een mening in opvoeding maar ik heb wel geleerd dat bepaalde keuzes ook echt afhanken van hoe je kind is.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:05

Farjen schreef:
Het ergste was wel als ik een (niet-geslaagde) date paar jaar later op de voorpagina zag staan van de krant wegens moord :(
:wow:
Zo krijgt 'you dodged a bullet there' wel echt zijn betekenis!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:31

Janine1990 schreef:
You're wasting his inches!!!

:')

Je hebt gelijk, ik ga 't hem straks vertellen. |(

Muronia

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:37

Wat leuk dat er ook zoveel succesverhalen zijn <3 . In mijn omgeving ken ik ook meerdere stellen die elkaar via tinder hebben ontmoet en wat echt mooie relaties zijn geworden. Het kan dus echt wel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:38

F_Orumster schreef:
Farjen schreef:
Het ergste was wel als ik een (niet-geslaagde) date paar jaar later op de voorpagina zag staan van de krant wegens moord :(

Deed me aan mijn vriend denken: die datete net voor mij met een vrouw, die een jong kind had. Paar dates, maar zij had wat isseus met haar ex (was toen het verhaal). Pas geleden las hij op zo’n nieuws overzicht, dat er een peuter was vermoord door zijn moeder.. dat was zij dus..

Is ie wel flink van geschrokken %)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:48

Jeetje wat een enorm heftige verhalen zeg.. wat een verdriet...

En hier om mij heen ook best een aantal succes verhalen van tinder. 3 sowieso huis gekocht en kids. Overigens 1 stel wat niet gelukkig is daarvan hoor haha. Zij had hem beter naar links kunnen swipen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:00

Marocje schreef:
Deed me aan mijn vriend denken: die datete net voor mij met een vrouw, die een jong kind had. Paar dates, maar zij had wat isseus met haar ex (was toen het verhaal). Pas geleden las hij op zo’n nieuws overzicht, dat er een peuter was vermoord door zijn moeder.. dat was zij dus..

Is ie wel flink van geschrokken %)

Jee dat is pas heftig

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:29

Wat heftig zeg Marocje!

Nog leuke dates op de planning dit weekend? :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:44

Vreselijk, te heftig Marocje.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:56

Wat een nare verhalen zeg! ;(

Komend weekend alleen maar dates met vrienden helaas :P Het aanbod op Tinder in mijn omgeving is ook even niet heel erg denderend lijkt het.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 22:10

F_Orumster schreef:
Farjen schreef:

:= ja was zijn eigen grootmoeder omwille van geld :(

Ook ooit een date gehad met iemand die vroeg of ik zijn naam had gegoogled..
Bleek dat zijn moeder zijn vader had vermoord. Was verder een leuke jongen maar zijn rugzak was behoorlijk zwaar..

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:53

Hier ook geen dates op de planning, ben ook bang dat die er niet meer gaan komen. Helaas want ik vind hem wel echt leuk

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:03

Waarom denk je van niet Valerie, hoor je niet veel van hem? Zou jammer zijn..

Ik ben benieuwd of wij elkaar dit weekend nog gaan zien. Hij komt vandaag terug van vakantie. Niet heel veel contact gehad zoals daarvoor maar wel elke avond even 1 of 2 berichtjes.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:09

Muronia schreef:
Waarom denk je van niet Valerie, hoor je niet veel van hem? Zou jammer zijn..

Ik ben benieuwd of wij elkaar dit weekend nog gaan zien. Hij komt vandaag terug van vakantie. Niet heel veel contact gehad zoals daarvoor maar wel elke avond even 1 of 2 berichtjes.

Spreken elkaar nog wel, maar veel minder. Hij zit in de knoop met wat hij wilt. Of die wel toe is aan relatie en niet te beschadigd is.
Zegt mij wel te willen zien maar komt niet met een datum want opeens is alles eng... of laatst ineens de tekst; wat er ook gebeurd we blijven wel contact houden.

Ik word hier gewoon echt heel onzeker van.
Edit; even wat toegevoegd

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:26

Wat jammer Valerie. Het heeft duidelijk niet met jou te maken. Dus probeer er rustig onder te blijven en geef hem maar even de tijd om het een en ander uit te zoeken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:45

Vervelend Valerie!
Probeer leuke dingen voor jezelf te doen en schuw vooral ook geen dates met andere mannen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:58

Wat jammer Valerie.. -O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:08

Ik vind ook echt best zuur, geen behoefte ook aan om andere te daten daarvoor zit hij gewoon even te diep.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:11

Oh dat is idd wel heel jammer Valerie. Hopelijk vindt hij snel het knopje om zelf uit de knoop te komen.

Hier beetje in dubio. Vorige week een hele leuke "gewone" date gehad (zo eentje met serieuze intenties). De hele week ook al veel contact en vanavond date 2. Maar ik twijfel nu al een beetje of ik hem niet te "saai" vind. Hij gebruikt veel termen als "ik wil je beter leren kennen", "ik word blij van je". Hij toont oprecht interesse. Het is één en al groene vlag. En ieeh dat vind ik ook eng.

Tegelijkertijd heb ik ook een beetje contact met een hele sexy dokter die overduidelijk geen relatie wil, maar alleen fwb. Veel spannender.

Verstandelijk zeg ik: heel erg duidelijk optie 1. Ik vind hem overigens ook leuk en aantrekkelijk hoor.

Dat is mijn verstand. Maar mijn brein bestaat uit nog veel meer laagjes:
De thrillseeker in mij, het grietje dat snel verveeld is, de autist die geen relatie aan durft (want iee, verandering), de ontdekkingsreiziger die steeds maar nieuw wil en de zelfstandige tut die content is met haar vrije leven: die schreeuwen allemaal: optie 2!!

Irritant :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:13

Valerie93 schreef:
Ik vind ook echt best zuur, geen behoefte ook aan om andere te daten daarvoor zit hij gewoon even te diep.

Heb toevallig net even gebeld met hem, ook nog even erover gehad. Er zit wel iets vanaf zijn kant maar ondertussen trekt hij aan de noodrem omdat die weinig tijd heeft en niet weet of we wel goed bij elkaar passen.
Ik heb aangegeven de tijd te hebben en als die op een avondje spontaan de tijd heeft het altijd even mag laten weten.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:13

Oh bah dat is echt vervelend en je kunt er ook net niks mee. Prima om hem de ruimte te geven maar het moet niet ten koste van jezelf gaan op een gegeven moment dus hou dat wel een beetje in de gaten.

Haha assie ik dacht eerder net als jij. Achteraf kon ik mezelf wel voor mn hoofd slaan dat ik die dikke boer heb laten lopen. Hij was stapel op mij maar ik miste het spannende stukje wat ik op dat moment nog belangrijker vond. Tja weet je.. je gevoel is toch sterker dus ik vrees dat het optie 2 gaat worden :')

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:14

Wat stoer dat je zo het initiatief hebt genomen! Ik duim voor je.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:42

@Valerie: super goed dat je initiatief hebt genomen! :)

@assie: dit is ook zo herkenbaar... :') helaas geen tips

Ik heb vanavond weer met dat groepje afgesproken. Zit een man tussen die ik opzich wel interessant vind. Hij mij niet denk ik. Al appen we wel deze week een beetje. En volgend weekend een date met een andere man, die ik dus vorige week ook ontmoet heb. Die appt wel mega veel en enthousiast.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:51

Nou de panda/pinguin keuze meneer heb ik ipv weg swipen gewoon gevraagd of dit bij zijn kennismakings tactiek hoort maar dat ik er niks mee kan en daar te nuchter voor ben. Hij pakte het goed op en er volgde een heel normaal gesprek erna. Dus we zullen het eens zien.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:02

assie schreef:
Oh dat is idd wel heel jammer Valerie. Hopelijk vindt hij snel het knopje om zelf uit de knoop te komen.

Hier beetje in dubio. Vorige week een hele leuke "gewone" date gehad (zo eentje met serieuze intenties). De hele week ook al veel contact en vanavond date 2. Maar ik twijfel nu al een beetje of ik hem niet te "saai" vind. Hij gebruikt veel termen als "ik wil je beter leren kennen", "ik word blij van je". Hij toont oprecht interesse. Het is één en al groene vlag. En ieeh dat vind ik ook eng.

Tegelijkertijd heb ik ook een beetje contact met een hele sexy dokter die overduidelijk geen relatie wil, maar alleen fwb. Veel spannender.

Verstandelijk zeg ik: heel erg duidelijk optie 1. Ik vind hem overigens ook leuk en aantrekkelijk hoor.

Dat is mijn verstand. Maar mijn brein bestaat uit nog veel meer laagjes:
De thrillseeker in mij, het grietje dat snel verveeld is, de autist die geen relatie aan durft (want iee, verandering), de ontdekkingsreiziger die steeds maar nieuw wil en de zelfstandige tut die content is met haar vrije leven: die schreeuwen allemaal: optie 2!!

Irritant :=
Wat vermoeiend _O-