Hoe verzin je het
Edit: en haar as van haar sigaret dwarrelt bij me naar binnen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalipsoLover schreef:DiscoDipp schreef:Mensen die het gewoon niet snappen wat je probeert te vertellen. Als ik toch zeg dat ik geen behoefte heb aan een relatie en het liefste net rust gelaten wil worden op moment dan laat je mij toch met rust..
Haha hier kan ik ook echt in mee gaan. Paar weken geleden uitgemaakt met mijn vriend want hij heeft andere verwachtingen dan ik maar hij vond het goed zo dus wou niks veranderen. Ik wou zo niet verder. Nu appt hij me nog iedere dag, vraagt om mij te zien en wil me ook maar niet met rust laten. Dat is zo egoïstisch en maakt me ook ontzettend boos want hij weet dat ik hem wel gewoon ontzettend leuk vind
LaPluche schreef:Iets van blauw shampoo of een spoeling??
rien10 schreef:Nou, ze moeten niet "gewoon hun bek houden" 't zijn je ouders he, maar ik snap je frustratie als er gezegd wordt dat je je best niet doet.
Het zijn hun cijfers niet, maar ze zullen bang zijn dat je het jaar niet haalt. Als je het gesprek met je ouders niet kan aangaan, kan je vragen of ze contact met je huiswerkbegeleider kunnen opnemen. Dan hoef jij niets uit te leggen aan je ouders, kan er ook geen ruzie ontstaan en hebben zij toch de info die ze willen hebben.
Succes. Welk jaar zit je? Eindexamen al in zicht?
taartjee schreef:Docenten die je op het MBO nog als 14 jarige behandelen. Ik ben gewoon volwassen dus dan wil ik ook op een volwassen manier aangesproken worden in plaats van op een kleinerende, kinderachtige manier
friendly schreef:taartjee schreef:Docenten die je op het MBO nog als 14 jarige behandelen. Ik ben gewoon volwassen dus dan wil ik ook op een volwassen manier aangesproken worden in plaats van op een kleinerende, kinderachtige manier
Had ik ook zo’n schurfthekel aan toen ik op t mbo zat op m’n 26e. Ga mij ff niet verplichten niet naar de wc te mogen. Ik ben echt oud genoeg zelf te kunnen bepalen welk moment slim is. Ok tijdens toetsen mag je zoiets best verplichten. Of over paar minuten te laat komen janken als ik t laatst weg ga of normaal altijd half uur te vroeg bent. Zo zijn er nog wel legio voorbeelden
taartjee schreef:Docenten die je op het MBO nog als 14 jarige behandelen. Ik ben gewoon volwassen dus dan wil ik ook op een volwassen manier aangesproken worden in plaats van op een kleinerende, kinderachtige manier
Moestuin schreef:Mijn lieve, knappe dochter van 3,5 wordt nu al geviseerd op school. Ze klaagt de laatste tijd vaak dat kindjes haar pijn doen. Gisteren de leerkracht er op aangesproken en die zei zelfs dat het erger was dan ons dochter vertelde. Hoe dan? Hoe kom je er op om dit niet te vertellen aan ons? De voorbije oudermomenten heb ik het altijd aangekaart en dan krijg ik te horen dat ze op gaan letten. Maar dat de kindjes die haar pijn doen het niet echt snappen. Gisteren vertelde mijn man dat ze in huilen is uitgebarsten op de fiets naar huis omdat de kindjes zo doen. Is dit echt hoe ze het gaan aanpakken op school? Er wat meer op letten en haar apart nemen als ze het zien? Geef die kl*te kinderen toch eens onder hun voeten en zet ze desnoods op de gang. Dochter is zo hard pijn gedaan dat haar hele vinger open ligt en ontstoken is. Ze is zo een gevoelige en een lieve van karakter en daar wordt nu al misbruik van gemaakt