Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Als ik griep heb lig ik ziek op bed en ben ik niet aan het werk maar dat zal vast aan mij liggen.
BigBen schreef:Loretta schreef:De burgers de schuld geven voor het falen van een incompetente overheid. Met logische regels luistert men ook vanzelfsprekend beter.
Eerst weigeren om de regels te volgen, en als het dan verkeerd loopt is de overheid incompetent. Logisch.
_Lois_ schreef:Mondkapjes
De mondkapjesplicht en het advies wordt uitgebreid. Geen stoffen mondkapjes meer.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... nuari-2022
Wat wordt bedoelt met stoffen? Ook de 'gewone' blauwe?
Citaat:Complete sectoren gaan kapot omdat de overheid weigert beleid uit het buitenland te implementeren.
En ze hebben het nu in de persconferentie al over eventueel terug draaien.
Fading schreef:Wat zouden jullie doen:
Afgelopen woensdag gewerkt met een collega die donderdagochtend ziek werd en donderdagmiddag positief testte. Collega is niet gevaccineerd. We werken met mondkapjes op en houden waar lukt afstand.
Ik ben 2x Pfizer gevaccineerd en moet morgen mn booster halen. Twee zelf testen waren negatief. Booster halen of niet?
Fading schreef:Wat zouden jullie doen:
Afgelopen woensdag gewerkt met een collega die donderdagochtend ziek werd en donderdagmiddag positief testte. Collega is niet gevaccineerd. We werken met mondkapjes op en houden waar lukt afstand.
Ik ben 2x Pfizer gevaccineerd en moet morgen mn booster halen. Twee zelf testen waren negatief. Booster halen of niet?
Needje schreef:veerledec schreef:De cijfers zijn er gewoon? Ik heb ze gegeven.
Nee jij geeft een artikel over effectiviteit.
Niet over huidige harde cijfers.