Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Oh dat vind ik wel een k#t streek.![]()
Kun je dat niet melden bij Vinted? Dat ze het annuleert bij jou vanwege gezondheidsproblemen, maar het vervolgens meteen voor meer geld erop zet?
Bootsiebob schreef:Kaitlyn schreef:Oh dat vind ik wel een k#t streek.![]()
Kun je dat niet melden bij Vinted? Dat ze het annuleert bij jou vanwege gezondheidsproblemen, maar het vervolgens meteen voor meer geld erop zet?
Ik zie nergens de mogelijkheid om dat te melden, wel kun je ongepaste berichten melden. Maar ik wacht de terugbetaling even af, want ze heeft ook nog niet de negatieve beoordeling gekregen. Die volgt toch automatisch na annulering dacht ik? Dan hoop ik dat die nog komen, want ze heeft tot nu toe enkel drie 5-sterren reviews.
Ik heb kerstballen gekocht op Vinted en gisteren binnengekregen. Perfect. Eigenlijk mogen kerstartikelen niet verkocht worden
foxy80 schreef:Bootsiebob schreef:Ik heb kerstballen gekocht op Vinted en gisteren binnengekregen. Perfect. Eigenlijk mogen kerstartikelen niet verkocht worden
?![]()
Dat dekjes niet mogen wist ik, maar kerst spul hoort toch bij decoratie?
Amigo_tje schreef:Ik pik hier even in. Iemand bekend met vinted België?
Ik kan niet meer betalen via Paypal? Vorige week nog gedaan nochtans?
Ik zou enkel nog kunnen betalen met Apple Pay of kredietkaart. Wat ik geen van beiden heb…
Is Paypal geen optie meer?
The_Cat schreef:Misschien verklaart dat waarom ik plots weer zit te wachten met 3 kopers op "wachten op betaling".
Ik vind dat je zo'n mensen wel zou moeten kunnen rapporteren. Diegene die je een bod doen, wat je dan aanvaart en dan vervolgens doen ze niets meer. En dan soms nog zeuren dat je na 2 weken dan het artikel alsnog aan iemand anders verkoopt
thirteenn schreef:Hoi! Ik heb vandaag een jas verkocht op Vinted die moet weg via Homer maar kan nergens vinden wat dan dat pakket formaat mag zijn?
Amigo_tje schreef:Ik pik hier even in. Iemand bekend met vinted België?
Ik kan niet meer betalen via Paypal? Vorige week nog gedaan nochtans?
Ik zou enkel nog kunnen betalen met Apple Pay of kredietkaart. Wat ik geen van beiden heb…
Is Paypal geen optie meer?