Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Kinderen die se bloemen in de bloemenwinkel slopen, en dan je gewoon uitlaggen als je zegt dat ze niet aan de bloemen mogen zitten, en vervolgens hun moeder uitlaggen als die zegt dat het ook niet mag...
LiannePuthzy schreef:Kinderen die se bloemen in de bloemenwinkel slopen, en dan je gewoon uitlaggen als je zegt dat ze niet aan de bloemen mogen zitten, en vervolgens hun moeder uitlaggen als die zegt dat het ook niet mag...
MarlindeRooz schreef:Ja had nog zo netjes gewacht op de versoepelingen etc. Baal er echt van want was er enorm aan toe. Hij heeft ook net zijn scriptie ingeleverd dus was een mooie timing. Maar nu heb ik wel meer tijd om aan mijn studie te besteden deze week.
maralyn schreef:LiannePuthzy schreef:Kinderen die se bloemen in de bloemenwinkel slopen, en dan je gewoon uitlaggen als je zegt dat ze niet aan de bloemen mogen zitten, en vervolgens hun moeder uitlaggen als die zegt dat het ook niet mag...
Kinderen in winkels vind ik sowieso vervelend. Helemaal als ouders maar weinig moeite doen, tot orde te roepen ervan.
_San87_ schreef:marley93 schreef:Erger me hier ook aan PostNL. Al 2 dagen de post niet bezorgd gekregen, terwijl het volgens de app wel bezorgd zou moeten zijn.
Hier zelfde verhaal. Volgens de app en de track and trace is t bezorgd, maar het ophaalpunt heeft niks.
Daks schreef:Dat ik aangifte doe van diefstal en de politie gewoon binnen 48 uur het dossier sluit
Dat ik vervolgens al 2 nachten hanewaak met elk geluid rechtop in bed zit en ik nu gewoon een hekel heb aan mijn huis dat boeit ze niet.
Marije_1997 schreef:Daks schreef:Dat ik aangifte doe van diefstal en de politie gewoon binnen 48 uur het dossier sluit
Dat ik vervolgens al 2 nachten hanewaak met elk geluid rechtop in bed zit en ik nu gewoon een hekel heb aan mijn huis dat boeit ze niet.
Politie boeit niks, ik heb aangifte gedaan wegens stalking. 4 weken geleden zou er al een stopgesprwk plaats vinden. Je raad het al, is nog niet gebeurt. En ik had al ptss die nu extra getriggerd is. Joepie
Marije_1997 schreef:Daks schreef:Dat ik aangifte doe van diefstal en de politie gewoon binnen 48 uur het dossier sluit
Politie boeit niks, ik heb aangifte gedaan wegens stalking. 4 weken geleden zou er al een stopgesprwk plaats vinden. Je raad het al, is nog niet gebeurt. En ik had al ptss die nu extra getriggerd is. Joepie