Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steeph schreef:Werkzaamheden op de HSL, daardoor minder treinen. App die zei dat het droog was, maar het was verre van droog en daardoor nu zijknat op het station.
Karma moet mij hebben deze week...
Tigress schreef:M'n ma en haar complottheorieën over de overheid en corona. Ik vind het wel prima...het is niet dat ik er verandering in kan brengen. En als we met z'n allen een beetje meedenken zijn we er sneller weer vanaf. Dat betwijfelt ze.
Ze weigert een mondkapje te dragen, en baalt nu dus van de aankomende regel van 1 december. Ze riep al tijden dat als dat zou komen, ze online boodschappen zou doen. Nu komt het er, wil ze niet online boodschappen doen omdat de overheid zo ons betaalverkeer in de gaten houdt per pin. Euhhhh, het was nou niet bepaald dat je voorheen contant betaalde daar, dus daar veranderd niet veel in
Britta31 schreef:Mijn moeder ligt op sterven.Ik heb de kinderen al 2 dagen thuis gehad omdat ik dinsdag niet wist hoe ze uit het ziekenhuis kwam.Was het heel slecht had ik de kinderen opgehaald thuis.Dus gisteren het echte afscheid en nu willen ze vandaag weer omdat oma er nog is nog een keer gaan.Het gaat steeds slechter.Nu verwacht de school dat de kinderen vanmiddag nog online lessen gaan volgen.Sorry hoor,oma is belangrijker dan school.