Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:28

Dat ik moe ben en op bed wil, maar dan moet ik van de bank af

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 22:28

Ik heb mijn eerste paar Dr. Martens gekocht en het ligt echt aan de houding hoe ze zitten. Soms slapen mijn voeten wel, soms niet :+ ik weet dat ze strak horen te zitten in het begin, maar is slapende tenen ook part of the process? Maak me zo druk dat ik niet toch een maat groter moet :') heb ze vanmiddag gekocht trouwens. Model 1460 Pascal Virginia.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:52

Hangt er vanaf waar ze strak zitten. Als je als je staat met je tenen de voorkant raakt zijn ze te klein.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 23:01

Nee daar heb ik geen last van. Het is echt die wreef :+ daar lees ik meer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 23:10

Mijn moeder die het altijd nodig vindt om "afwijkingen" aan mensen te benoemen, en dan ook altijd op een ontzettend veroordelende manier. Nu bij Max Masterclass: "Volgens mij heeft ze een beetje een spraakgebrek" om die vrouw vervolgens na te gaan zitten doen. Echt, mens, lekker boeiend. :roll: (Dit doet ze niet alleen als ze tv zit te kijken, maar dus ook in het openbaar, en dan wordt ze ook nog eens boos als ik geen behoefte heb om te kijken naar iemand met één been, een wijnvlek in het gezicht, zwaar ondergewicht, of inderdaad met een spraakgebrek of zwaar accent. |o )

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 23:14

Aan sensatie journalisten.
Er is gisteren avond een winkel overvallen, en een maand geleden een andere op het zelfde plein. Echt niet grappig.
Maar stond er vanmorgen een journalist in de winkel. En wat voor maatregelen gaan jullie nemen. Heb je nu een wapen achter de balie liggen..
Eh nee. Het is Amerika niet hier. Als ik toevallig een overvaller voor neus heb en ik kan hem raken met zo'n ding dan klaagt ie mij aan voor mishandeling. Dank je feestelijk.

Ga je vak doen man. Schrijf iets inhoudelijks.
Schrijf maar dat het 20 min duurde voor dat de politie een keer kwam opdagen.mafklappers

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:22

Vuurwerk :( laat dat verbod maar komen, aub....

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 01:00

Boktbeleid omtrent verwijderen van reacties. Het wordt nu wel te zot voor woorden hoor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 01:03

Dat mijn cavia toch weer een buikpijn aanval heeft.... Gelukkig heb ik nu pijnstillers in huis en speciaal voer wat makkelijk weg eet en helpt om de darmen wat op weg te helpen. Het is alleen zo zielig om te zien. Vorige keer is het zonder medicatie opgelost , dus ik verwacht dat het nu sneller beter gaat.

Gebeurd ook altijd om van die late tijden dat je eigenlijk graag zelf op bed wilt. Nou ja voer en medicatie zit er nu in dus over een uurtje nog maar even checken hoe het gaat.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 05:46

Dat ik wakker word en een kant van m'n lip voelt anders aan. Ik hoop zo erg dat het geen koortslip word! Komt echt niet uit namelijk :') dus ben daar nu over aan het stressen ook al heeft dat geen zin

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 06:06

Dat karbiet schieten met oud en nieuw wel gaat mogen |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 07:59

Werkzaamheden op de HSL, daardoor minder treinen. App die zei dat het droog was, maar het was verre van droog en daardoor nu zijknat op het station.
Karma moet mij hebben deze week... |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 08:14

Mezelf, vroeg wakker en rustig aan gedaan. Maar ik kak alsnog net zo hard in als gisteren toen ik dezelfde fout maakte als maandag. Ik zou zooooo graag gewoon productief willen zijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 08:41

Steeph schreef:
Werkzaamheden op de HSL, daardoor minder treinen. App die zei dat het droog was, maar het was verre van droog en daardoor nu zijknat op het station.
Karma moet mij hebben deze week... |o

Tel daarbij op dat de overstap van drie minuten op het zelfde perron ineens een perron verderop werd, en dat ik na een sprintje ook nog in de trein op mn muil ging...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 08:58

iirrssjjee schreef:
Vuurwerk :( laat dat verbod maar komen, aub....

Mogen ze eerst wel zorgen voor een paar duizend man/vrouw extra personeel voor handhaving. :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:16

Dat ik vrij ben vandaag en alsnog om 8u wakker werd :') voor werk gaat mijn wekker om 5:30, een stuk eerder dus. Ding is dat ik met uitslapen bedoelde dat ik langer dan 8 uurtjes zou slapen, dat is deze nacht niet helemaal gelukt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:32

M'n ma en haar complottheorieën over de overheid en corona. Ik vind het wel prima...het is niet dat ik er verandering in kan brengen. En als we met z'n allen een beetje meedenken zijn we er sneller weer vanaf. Dat betwijfelt ze.

Ze weigert een mondkapje te dragen, en baalt nu dus van de aankomende regel van 1 december. Ze riep al tijden dat als dat zou komen, ze online boodschappen zou doen. Nu komt het er, wil ze niet online boodschappen doen omdat de overheid zo ons betaalverkeer in de gaten houdt per pin. Euhhhh, het was nou niet bepaald dat je voorheen contant betaalde daar, dus daar veranderd niet veel in :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:34

Tigress schreef:
M'n ma en haar complottheorieën over de overheid en corona. Ik vind het wel prima...het is niet dat ik er verandering in kan brengen. En als we met z'n allen een beetje meedenken zijn we er sneller weer vanaf. Dat betwijfelt ze.

Ze weigert een mondkapje te dragen, en baalt nu dus van de aankomende regel van 1 december. Ze riep al tijden dat als dat zou komen, ze online boodschappen zou doen. Nu komt het er, wil ze niet online boodschappen doen omdat de overheid zo ons betaalverkeer in de gaten houdt per pin. Euhhhh, het was nou niet bepaald dat je voorheen contant betaalde daar, dus daar veranderd niet veel in :')

Ohh wat vermoeiend, snap je ergenis helemaal! :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:59

Hahaha ik moet er wel om lachen Tigress :D
Die logica ook :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:05

Mijn moeder ligt op sterven.Ik heb de kinderen al 2 dagen thuis gehad omdat ik dinsdag niet wist hoe ze uit het ziekenhuis kwam.Was het heel slecht had ik de kinderen opgehaald thuis.Dus gisteren het echte afscheid en nu willen ze vandaag weer omdat oma er nog is nog een keer gaan.Het gaat steeds slechter.Nu verwacht de school dat de kinderen vanmiddag nog online lessen gaan volgen.Sorry hoor,oma is belangrijker dan school.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:22

Britta31 schreef:
Mijn moeder ligt op sterven.Ik heb de kinderen al 2 dagen thuis gehad omdat ik dinsdag niet wist hoe ze uit het ziekenhuis kwam.Was het heel slecht had ik de kinderen opgehaald thuis.Dus gisteren het echte afscheid en nu willen ze vandaag weer omdat oma er nog is nog een keer gaan.Het gaat steeds slechter.Nu verwacht de school dat de kinderen vanmiddag nog online lessen gaan volgen.Sorry hoor,oma is belangrijker dan school.

Pff dat is snel gegaan zeg, als ik zo je vorige berichten lees. Heel veel sterkte de komende tijd :knuffel:

-
Stomme ergernis na zoiets maar m'n slechte huid door het dragen van een mondkapje

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:38

Ah Britta het zit je moeder echt niet mee, wat ontzettend naar!! Sterkte!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:45

Heel veel sterkte Britta!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:45

Heel veel sterkte Britta :knuffel:

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:47

Sterkte Britta!

Pff, ben zo enorm zenuwachtig voor vanmiddag.