Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Astorga schreef:Zou dan inderdaad kijken naar handdesinfectans met glycerol erin, dan hoeft je niet gelijk te smeren.
Belangrijk is om na het desinfecteren je handen eerst volledig te laten drogen. In hoeverre je je handen daarna direct weer contamineert heeft te maken met je handcrème (houdbaarheid, tube vs pot) en hoe je met deze omgaat. Je loopt inderdaad kans dat je je handdesinfectie gedeeltelijk teniet doet.
Astorga schreef:Drogen is heel belangrijk om het desinfectans goed te laten werken. Zolang je handen nog niet droog zijn kun je er vanuit gaan dat ze nog niet goed gedesinfecteerd zijn.
Misschien dat school wel desinfectans met glycerol wil aanschaffen. Zeker wanneer er meerderen zijn met dit probleem.
Astorga schreef:Drogen is heel belangrijk om het desinfectans goed te laten werken. Zolang je handen nog niet droog zijn kun je er vanuit gaan dat ze nog niet goed gedesinfecteerd zijn.
Misschien dat school wel desinfectans met glycerol wil aanschaffen. Zeker wanneer er meerderen zijn met dit probleem.
rien10 schreef:@Astorga, ok, ik ga voortaan braaf handen afdrogen. Nog een vraag; hoe zit dat met katoenen handdoeken? In de meeste huishoudens hangen op het toilet en in de keuken katoenen handdoeken en geen papieren wegwerp handdoekjes. Hoe vaak moet je een handdoek vervangen? Is een keer per dag voldoende? (In deze tijd van Covid19).
Sheran schreef:Ik droog altijd bewust niet af omdat die handdoekjes/blazers ook niet zo fris zijn.
Mijn Dream Cream heb ik overigens in een tube die ik ook alleen maar met schone handen of doekjes aanraak, dus ik denk niet dat dat iets doet tegen de desinfectie
rien10 schreef:Ik wil van de berg medisch afval van dit moment -mondkapjes, schorten, maskers, handschoenen- niet eens weten!
Karl66 schreef:Dus Halsema neemt een beslissing, probeert de verantwoordelijkheid voor die beslissing naar Grapperhaus af te schuiven en nou heeft Grapperhaus heb gedaan?
Neonlight schreef:Wat wil je daarmee aangeven Moonfish? Dat je nu een officiele test hebt gehad?
SusanH schreef:Karl66 schreef:Dus Halsema neemt een beslissing, probeert de verantwoordelijkheid voor die beslissing naar Grapperhaus af te schuiven en nou heeft Grapperhaus heb gedaan?
Nee zo is het niet gegaan. Ze heeft ruggespraak gehouden met Ferd. Hij zegt ja prima doe maar zo. Maar wil nu elke betrokkenheid ontkennen en de schuld volledig in de schoenen van Femke schuiven.