MizzMontana schreef:Dat ook nog eens inderdaad, ze zijn er ook nog leerkracht bij.
Want ik kan me nog al te goed de fases herinneren waarin ik van iedereen iets aan nam behalve van mijn ouders
Je zou maar zo’n zelfde puber les moeten geven nu, ik geef het je te doen.
Puber?
In mijn geval begon dat "puberen" al in groep 3, ik vertikte het om boekjes te lezen terwijl dat echt moest van de juf. Mijn ouders hebben het uiteindelijk maar laten gaan....
Hè, leren lezen is uiteindelijk toch best gelukt.
Maar als corona 20 jaar geleden plaats had gevonden, dan waren mijn ouders echt niet happy geweest. "(T) huiswerk" heb ik altijd vervloekt en geen ouder die me aan schoolwerk kreeg thuis.
(En ik vraag me af of onze cadeau winkel nog open zou zijn geweest?! Indien wel, had ik in het magazijn mn "school" gehad. Met een 3 jarig zusje om me heen...)
En mezelf vermaken had ik als kind ook nog nooit van gehoord. Dat kon ik nog geen 5 minuten. En toen waren er nog geen tablets enzo.... Gelukkig is de tijd best veranderd en zijn mini Mariekes vandaag de dag makkelijker bezig te houden waarschijnlijk .
Verder vind ik 28 april wel pittig. Weer een weekend weg wat nu in het water is gevallen... dat is weekend 2 al.
En ergens baal ik er ook van dat Rutte geen harde grens geeft, zo van: datum X gaat alles weer naar normaal..
Je weet nu al dat 28 april weer verlengd gaat worden, en tot wanneer dan?