Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:18

iirrssjjee schreef:
Scooters/brommers... Stomme koningsdag traditie.... Leuk man! Iedereen wakker maken. Koningsdag gaat niet door, dus waarom dit dan wel :(

Terugkomend hierop; ik zag net op facebook voorbijkomen dat een hele hoop gasten beboet zijn, omdat het schijnbaar niet mocht, ivm dat het een evenement is, en die dus allemaal zijn afgelast :+

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:35

Rebecca schreef:
Sorry hoor maar ze vraagt er op deze manier ook om

Heb haar video dan maar lekker bij YouTube gerapporteerd

Want je bent 10? Het lekker puh effect? Het ging over jou persoonlijk die video?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:37

Nabster schreef:
Rebecca schreef:

Want je bent 10? Het lekker puh effect? Het ging over jou persoonlijk die video?

Ik dacht dat deze discussie eindelijk over was...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:39

Nabster schreef:
Rebecca schreef:

Dat jij je verveelt dat kan maar ga alsjeblieft ergens anders lopen rellen. Op een reactie van 6 dagen geleden reageren, wie gedraagt zich hier nu alsof ze 10 jaar oud is?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:39

Ik verveel me :Y)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:43

Amandavd schreef:
Nabster schreef:

Dat jij je verveelt dat kan maar ga alsjeblieft ergens anders lopen rellen. Op een reactie van 6 dagen geleden reageren, wie gedraagt zich hier nu alsof ze 10 jaar oud is?

Dit is exact wat ik dacht. :')

Ik erger mij er aan, dat mijn vriend nu een spoedklus aan het doen is voor zijn werk. Zijn baas had gezegd dat er altijd een storingsmonteur beschikbaar is. Er is nooit een storingsmonteur oid geregeld

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:47

Het is vakantie dan vervelen mensen zich :') , let it go

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:51

Ik erger mij aan bepaalde winkelketens die gewoon door gaan met hun reclame alsof er niks aan de hand is. Er wordt opgeroepen om thuis te blijven, en alleen voor noodzakelijke dingen naar de winkel te gaan. Koningsdag is zelfs omgedoopt tot 'woningsdag'

En dan krijg ik mails in mijn inbox:
haal vandaag 5 pakken shampoo voor 10 euro! Actie alleen vandaag geldig en alleen in de winkel!
Oranje m&m's voor koningsdag in de aanbieding! Actie alleen vandaag geldig en alleen in de winkel!
Telefoon accessoires nu met 25% korting! Alleen vandaag! En alleen in de winkel!

Krijg gewoon zin om die winkel compleet te gaan boycotten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:52

Hier ook inderdaad, ook allemaal kledingwinkels die gewoon open zijn vandaag. :roll:

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:53

Ik moet gewoon werken, wat nou verveling :')
Ik erger me aan de bak ellende die er ligt _O-
En ik ben niet vooruit te branden.
Heb wel wat beters te doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:58

Flying_Angel schreef:
Hier ook inderdaad, ook allemaal kledingwinkels die gewoon open zijn vandaag. :roll:
Dat snap ik dan al helemaal niet... lekker iedereen met z'n coronaklauwen die kleding passen...

Ik erger me momenteel aan het beperkte kleuraanbod van Nike schoenen in Europa, en het feit dat ineens alle couch potatoes nu besluiten om te gaan hardlopen, waardoor de enige kleur die ik wel wil, ook meteen is uitverkocht. :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:03

Het feit dat ik niet kan kiezen wat voor een schoenen ik voor de lente/zomer wil kopen. Andere zijn nu echt wel op, scheuren in de zolen en omgedoopt tot stal schoenen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:04

Nathalie18x schreef:
Mijn buurvrouw die minstens 10 mensen over de vloer heeft op dit moment 8)7

Politie bellen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:04

Nieuwe buren die zeer regelmatig een peukje op het balkon zitten te roken.
Ja het is hun balkon, ja het is hun goed recht maar het stinkt. Gatver.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:24

Dat ik helemaal niet handig ben, ik wil onwijs graag een kattenluikje maar krijg dit zelf niet voor elkaar en mijn vader durft het ook niet aan.
Ik wil een plankje aan de muur, maar ik denk dat ik niet eens een normaal gat kan boren. Meh.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:29

Fireheart schreef:
Dat ik helemaal niet handig ben, ik wil onwijs graag een kattenluikje maar krijg dit zelf niet voor elkaar en mijn vader durft het ook niet aan.
Ik wil een plankje aan de muur, maar ik denk dat ik niet eens een normaal gat kan boren. Meh.

Even kijken op werkspot.nl voor een klusjesman / vrouw?
Verzamel nog meer klusjes dan is dat in 1x gebeurd :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:34

Iemand tips om wel je raam lekker open te kunnen hebben zonder dat de rooklucht van je onderburen meteen binnen komt? -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:38

Loeky01 schreef:
Iemand tips om wel je raam lekker open te kunnen hebben zonder dat de rooklucht van je onderburen meteen binnen komt? -O-

Een emmer water naar beneden gooien :') ( grapje natuurlijk)

Ik kan alleen een hor met een filter ofzo bedenken.
Of gaan praten met je buren of ze aub niet op het balkon willen roken maarja dat is een lastige kwestie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:56

Mkango schreef:
Flying_Angel schreef:
Dat snap ik dan al helemaal niet... lekker iedereen met z'n coronaklauwen die kleding passen...

Ik erger me momenteel aan het beperkte kleuraanbod van Nike schoenen in Europa, en het feit dat ineens alle couch potatoes nu besluiten om te gaan hardlopen, waardoor de enige kleur die ik wel wil, ook meteen is uitverkocht. :')

Wat Nike betreft heb ik al een hele poos dat ik de schoenen die ik wil niet kan vinden. Van mij mogen ze snel weer Classic BWs gaan produceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:59

Mijn rokende buurman stank wen ik aan heel stom , rookt in huis en als die deur openstaat zomers direct naast mijne zowat :r meuren dat het doet . Maar went en ruik het niet zo extreem meer, heb een bus die staan naast de deur

Erger mij aan menstruatie pijn maar de menstruatie blijft nog uit

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:01

Rebecca schreef:
Mijn rokende buurman stank wen ik aan heel stom , rookt in huis en als die deur openstaat zomers direct naast mijne zowat :r meuren dat het doet . Maar went en ruik het niet zo extreem meer, heb een bus die staan naast de deur

Erger mij aan menstruatie pijn maar de menstruatie blijft nog uit

Helaas kan ik niet wennen aan de penetrante wietlucht, vervuilde woning en sigarettenlucht -O-. Mijn keel slaat er ook helemaal dicht van.

Ineke2 schreef:
Loeky01 schreef:

Een emmer water naar beneden gooien :') ( grapje natuurlijk)

Ik kan alleen een hor met een filter ofzo bedenken.
Of gaan praten met je buren of ze aub niet op het balkon willen roken maarja dat is een lastige kwestie.

Het gesprek laatst al aan proberen te gaan, maar helaas zijn het mensen met flinke LVB en andere psychiatrische problematieken en is het wietgebruik dus ook niet voor recreatie ofzo.. Deze beste man staat er mee op en gaat er mee naar bed, samen met blikken pit bier. Ik vrees dat het gewoon weer een leuke zomer gaat worden met 32 graden binnen en niet kunnen luchten want de woningbouw vind dat zij er niks aan hoeven te doen ;(

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:04

Dat ik gezellig buiten wilde zitten met vriend maar hij gewoon stug op de bank blijft zitten en ik dus in mn eentje buiten zit. Gezellige koningsdag zo.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:05

Ineke2 schreef:
Fireheart schreef:

Even kijken op werkspot.nl voor een klusjesman / vrouw?
Verzamel nog meer klusjes dan is dat in 1x gebeurd :)

Is zoiets vertrouwbaar? Ik zag inderdaad Werkspot en Zoofy (die laatste had wel betere recensies), maar vraag me af of mensen er ervaring mee hebben? Mag via PB :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:32

Mkango schreef:
Dat ik vandaag heel actief en productief wilde doen, maar écht m'n bed niet uit kwam vanmorgen... :

AnnexUdith schreef:
De zon die vol in je gezicht schijnt tijdens het autorijden waardoor je half verblind bent. Erg fijn natuurlijk!

En aan de man in een busje die uit het niet bijna op mij reed terwijl ik op de kruising zeker 2 keer links en rechts had gekeken. Blijkbaar reed die ook te snel op dat stuk. En teven vond hij dat hij recht had om mij daarna in te halen en 70 te gaan rijden op een weg waar je 60 mocht. Nu denk je joh 10 km te snel valt wel mee... Maar op een slechte weg met hobbels en bomen aan beide kanten toch niet echt slim om te doen.

En dat ik even acuut kwijt was hoe je moest schakelen zo stom! Na 3 seconden en half bijna in de berm dacht ik van jemig hij staat al in zen 4... De beginneling kwam weer even zwaar bij mij naar boven en daar kan ik mij echt aan irriteren.

[ Video ]

:))

Ik zal straks even mijn excuses gaan aanbieden aan de zon :') geniaal filmpje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:35

Marije_1997 schreef:
Wat Nike betreft heb ik al een hele poos dat ik de schoenen die ik wil niet kan vinden. Van mij mogen ze snel weer Classic BWs gaan produceren.
Ik loop nog op Structures van vijf versies terug, maar door de reviews van de Structure 22 durf ik het eigenlijk niet zo goed aan om die gewoon blindelings te bestellen, ook omdat ik vorig jaar nogal een nare klap tegen m'n knie gehad heb waar ik nog steeds last van heb.