Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:17

capopjekop schreef:
Badoo is vooral gekkies sparen :')

:D Dat idee had ik al. Al lopen er ook de nodige apartelingen rond op tinder. Nou ja, die heb je ook in het echte leven. :+ Het is wel makkelijk als ze zich zo overduidelijk etaleren.

@Martine_R; bumble?

Happn werd door mijn collega ook al genoemd. Ik houd het nu wel even bij wat neuzen op tinder.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:19

capopjekop schreef:
Hebben jullie ook matches op happn met mensen die je never nooit niet geliked hebt? Ik heb er nu al een paar gehad. Keertje verkeerd swipen kan maar is nu al een paar keer gebeurt

Doe jij dat crush spel?
Alles wat je daar nl aan klikt like je ook gelijk.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:20

djinnie schreef:
capopjekop schreef:
Badoo is vooral gekkies sparen :')

:D Dat idee had ik al. Al lopen er ook de nodige apartelingen rond op tinder. Nou ja, die heb je ook in het echte leven. :+ Het is wel makkelijk als ze zich zo overduidelijk etaleren.

@Martine_R; bumble?

Happn werd door mijn collega ook al genoemd. Ik houd het nu wel even bij wat neuzen op tinder.

Haha ja, het is enigszins vergelijkbaar met Tinder maar ik vind het iets "speelser" ofzo. En iets serieuzer publiek dan op Tinder heb ik het idee.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:25

Bumble is beter dan Tinder imo. Hier in de omgeving zit 'het betere soort' erop zeg maar. :') Maar hoor dat dat niet overal zo is.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:43

Ik zit dichtbij Schiphol, ik kreeg alleen maar buitenlanders

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 23:03

Imaginaerum schreef:
Wat een opportunistische klaphark. :=

Die houden we erin *\o/*

Ik heb op dit moment even niks anders dan Tinder. Had op een blauwe maandag Happn geïnstalleerd maar vond dat niks. Veel te chaotische app. Bumble heb ik ook een tijdje gehad, op zich geinig, maar het ging mij op een gegeven moment tegen staan dat ik steeeds weer het gesprek moest starten. Ook leek het wel dat eerst de wat goodlooking, sportieve fitboymatches kwamen en het naarmate je verder in de app kwam steeds minder werd, ook qua interesses die matchden. Misschien was dat puur toeval.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 23:09

Ik vond bumble ook niks. Constant het gesprek starten, eerst denk je nou nou maar later alleen maar vage mensen en ik kreeg amper normaal lopende gesprekken. Ik heb nu enkel happn, daar zitten voor mijn gevoel serieuzere menseb

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 00:44

Silly1972 schreef:
Doe jij dat crush spel?

Ja, heel erg irritant eigenlijk want af en toe zie je 4 die je totaal niet aanspreken in het spel en dan klik je maar de minst oninteressante aan en dan gelijk bam, een crush erbij. Je kunt overigens wel ervoor kiezen om het spel overslaan en dan krijg je 4 nieuwe. :)

Vanavond had ik overigens een eerste date maar ik wou dat ik thuis was gebleven. We hadden afgesproken wat lekkere speciaalbiertjes te gaan drinken op het terras van mijn stamcafé. Ik had bewust bij het station afgesproken zodat de begroeting niet zo awkward was in een menigte. Stevige knuffel, prima... hou ik van. Vervolgens gelopen richting centrum en direct al gezellig aan de praat. Terras was vol dus toch een ander café gekozen. We krijgen de bierkaart, ik kies iets moois uit. Zij... bestelt een zwarte thee. :') Goed, wat volgde was echt één van de raarste dates die ik ooit heb gehad en het voelde meer als een sessie bij een psycholoog (toevallig haar beroep) dan een echte romantische date. Ze heeft meer dan genoeg vragen gesteld en paste merkbaar de LSD-techniek toe. Maar elke keer als ik het het gesprek naar haar verplaatste en naar haar vroeg ging het binnen 3 zinnen toch weer over mij. Drie uur later weet ze alles over mij, mijn familie- en relatiegeschiedenis, wat ik zoek in een relatie en het leven en hoe ik de toekomst zie. Van haar weet ik niets meer dan wat ik al wist vanuit onze chats en tinderprofiel. :o
Na een WC bezoek heb ik afgerekend en gezegd dat het tijd werd om af te zwaaien. Ze was merkbaar verrast dat ik had besloten dat het einde gekomen was en ze is meegelopen tot de dichtstbijzijnde shared scooter. Het afscheid was kort en onpersoonlijk want ik wilde gewoon weg. Nu appt ze dat ze een hele leuke avond heeft gehad en uit kijkt naar de volgende keer en als ik een tikkie wil sturen voor de drankjes dat helemaal prima is. Dat laatste ga ik natuurlijk niet doen, maar ik ga nog wel even nadenken hoe ik tactvol ga zeggen dat ik echt 0 interesse in een vervolg heb. :\

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 05:54

Ohhhh wat onwijs jammer dat het tegenviel Rawr. Zeker omdat het op het begin wel gezellig was. Ik studeer ook Toegepaste Psychologie en moet zeggen dat het ook een valkuil voor mij is om niet op een coachende manier het gesprek in te gaan :') Nu is dit niet vaak gebeurd. Als het gesprek constant weer wordt omgedraaid naar jou kan ik mij voorstellen dat het voelde als een gesprek bij de psycholoog. Ik zou gewoon eerlijk zijn over de situatie en vooral over jouw gevoel bij de situatie. Zal misschien even rauw op haar dak vallen maar ze komt er vast overheen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:20

Bumble vind ik ook niet fijn, heb geen zin om elke keer het gesprek te starten.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:25

Wauw Rawr. Was dat even een deceptie. Je wilde een lekker simpele date, speciaalbiertjes drinken. Pakte even net iets anders uit.
Maar op zich kon ze wel goed luisteren dan :+. Nee geintje. Klinkt erg bijzonder en toch nog 3 uur uitgehouden. Zou gewoon helder zijn en er niet teveel doekjes om winden, zeg gewoon dat je geen klik voelde en hou het kort, dan geeft het ook niet zoveel openingen om er nog verder op in te gaan voor haar. Je bent niemand iets verschuldigd.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:34

Rawr schreef:
Silly1972 schreef:
Doe jij dat crush spel?

Ja, heel erg irritant eigenlijk want af en toe zie je 4 die je totaal niet aanspreken in het spel en dan klik je maar de minst oninteressante aan en dan gelijk bam, een crush erbij. Je kunt overigens wel ervoor kiezen om het spel overslaan en dan krijg je 4 nieuwe. :)

Vanavond had ik overigens een eerste date maar ik wou dat ik thuis was gebleven. We hadden afgesproken wat lekkere speciaalbiertjes te gaan drinken op het terras van mijn stamcafé. Ik had bewust bij het station afgesproken zodat de begroeting niet zo awkward was in een menigte. Stevige knuffel, prima... hou ik van. Vervolgens gelopen richting centrum en direct al gezellig aan de praat. Terras was vol dus toch een ander café gekozen. We krijgen de bierkaart, ik kies iets moois uit. Zij... bestelt een zwarte thee. :') Goed, wat volgde was echt één van de raarste dates die ik ooit heb gehad en het voelde meer als een sessie bij een psycholoog (toevallig haar beroep) dan een echte romantische date. Ze heeft meer dan genoeg vragen gesteld en paste merkbaar de LSD-techniek toe. Maar elke keer als ik het het gesprek naar haar verplaatste en naar haar vroeg ging het binnen 3 zinnen toch weer over mij. Drie uur later weet ze alles over mij, mijn familie- en relatiegeschiedenis, wat ik zoek in een relatie en het leven en hoe ik de toekomst zie. Van haar weet ik niets meer dan wat ik al wist vanuit onze chats en tinderprofiel. :o
Na een WC bezoek heb ik afgerekend en gezegd dat het tijd werd om af te zwaaien. Ze was merkbaar verrast dat ik had besloten dat het einde gekomen was en ze is meegelopen tot de dichtstbijzijnde shared scooter. Het afscheid was kort en onpersoonlijk want ik wilde gewoon weg. Nu appt ze dat ze een hele leuke avond heeft gehad en uit kijkt naar de volgende keer en als ik een tikkie wil sturen voor de drankjes dat helemaal prima is. Dat laatste ga ik natuurlijk niet doen, maar ik ga nog wel even nadenken hoe ik tactvol ga zeggen dat ik echt 0 interesse in een vervolg heb. :

_O- Sorry, even oncharmant leedvermaak! Jammer want het date idee was wel leuk, soms loopt het gewoon zo. Pas maar op dat jij straks geen tikkie krijgt voor haar consult!

Dat van die crushtime is ook herkenbaar. Het zijn meestal niet mijn types en meteen een match die ook nog eens super clingy is...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:09

Hahaha dat zou wat zijn, een tikkie voor een consult :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:20

Rawr: Nooo, gezellige date :') Vooral vervelend dat zij het wel ziet zitten en jij niet zo.

Ik vind Happn ook niet zo veel aan. Crushtime klik ik vaak door als er niemand tussen zit. Badoo heb ik mijn ex op ontmoet, dat van die gekkies klopt wel dus :))

Ik Tinder voornamelijk, maar het is weinig soeps. Maar goed, ik verhuis volgende week toch naar Terschelling. Dus misschien ook maar beter, haha.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:28

Monody; dat is echt een lompe actie zeg.. Ik zou er eerlijk gezegd aardig kapot van zijn als hij nu een relatie zou krijgen met iemand anders...

Rawr hahahaha vreselijk, op dat soort momenten baal je ook he dat je toe hebt gezegd...

We hebben gister avond even goed gepraat. Het is niet zo dat hij met zn tweeën op vakantie wil, maar met een groep mensen dus (om te kiten). Meer mensen is beter want dan kunnen we een mooi huis huren met zwembad enzo. Ik vroeg hoe hij het dan voor zich ziet, en hij zou dan wel heel graag met mij op een kamer willen slapen. Ik heb gezegd dat ik dat wel lastig vind, want dan krijg ik hoop.. Dat snapte hij wel.. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben heel veel gevoelens te ontwikkelen, waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..

Maargoed, hij heeft dus uitgesproken dat hij niet verliefd is, en dat hoort er voor hem wel bij voor een relatie. Hij denkt dat er een hele kleine kans is dat dat nu alsnog gebeurt..

Los daarvan, is het een dingetje dat ze naar Griekenland willen, en ik niet weet wat ik daarvan vind qua Corona.. En ik had eigenlijk al (vage) plannen om met een vriendin op vakantie te gaan. Ik heb nu gezegd tegen haar dat ik graag wil kiten en daar was ze al niet blij mee, maar als ik onze vakantie helemaal opzeg (vanwege een guy die mij al twee jaar aan het lijntje houd) dan vermoord ze me denk ik. -O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:40

Margoooo schreef:
waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..

Volgens mij is het niet 'maar de kans klein acht', maar 'en de kans klein acht'. Als ik het zo lees is het ook niet zijn bedoeling om de deur op een kier te zetten, maar eerder realistisch bedoeld onder het mom 'je kan het nooit helemaal uitsluiten'. Frankly, als ik in je posts lees hoe je in dubio zit zou ik niet meegaan als ik jou was, en serieus na gaan denken of het niet het beste is om het helemaal af te kappen met hem. Je zit er emotioneel veel te ver in voor een FWB, en hij laat duidelijk merken dat dat voor hem niet zo is. Kans dat je daar op den duur gebroken uit komt is behoorlijk groot

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:41

Margo, kies voor jezelf. Dit geeft alleen maar hartzeer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:47

Margoooo schreef:
We hebben gister avond even goed gepraat. Het is niet zo dat hij met zn tweeën op vakantie wil, maar met een groep mensen dus (om te kiten). Meer mensen is beter want dan kunnen we een mooi huis huren met zwembad enzo. Ik vroeg hoe hij het dan voor zich ziet, en hij zou dan wel heel graag met mij op een kamer willen slapen. Ik heb gezegd dat ik dat wel lastig vind, want dan krijg ik hoop.. Dat snapte hij wel.. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben heel veel gevoelens te ontwikkelen, waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..

Sorry, maar jij bent volgens mij echt de enige die die kier ziet hoor. De deur is potdicht en dat heeft die nu al een paar keer echt heel expliciet tegen jou gezegd.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:49

Ja inderdaad, die zogenaamde kier is er helemaal niet. Als je na 2 jaar niet verliefd bent, ga je dat ook niet ineens op een vakantie worden. Ik zou hier zeker geen vakantie met een vriendin voor opgeven.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:52

MarcoBorsato schreef:
Margo, kies voor jezelf. Dit geeft alleen maar hartzeer.

Je bent het waard

Ik lees ook net als de anderen geen kiertje in je verhaal terug :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:56

Daarbij snap ik met een groep jongeren op vliegvakantie gaan ook niet helemaal in deze tijd. :n Zou het snel afkappen met hem dit gaat je helemaal niks opleveren.

Hier is het trouwens nog steeds dikke mik. Heb zelfs een foto op sociale media gepost (Instagram). Die sinds gisteren wel op slot zit voor de nieuwsgierige aagjes... :+ Nee en voor zijn privacy haha.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:06

Margoo, hou de eer aan jezelf. Het gaat zoveel pijnlijker zijn als hij uiteindelijke contact verbreekt als hij verliefd wordt op een ander. Het is moeilijk, maar echt het beste voor jou, en dan kun je straks ook open staan voor iemand die wél helemaal voor jou gaat :*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:16

Margo, waar lees jij dat hij de deur op een kier zet? Hij is niet verliefd, acht de kans het gebeurt... Bescherm jezelf en ga weg.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:30

Ohje ik ga in herhaling vallen, margoo run!! Hij ziet alleen een" leuke" en makkelijke tijd.

Wel de lusten niet de lasten. Dat is wat hij wil

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:30

Ik ga met de rest mee, ga lekker met die vriendin van je op vakantie. Dat is toch veel leuker dan een vakantie met iemand die toch niet volledig voor je gaat :)