capopjekop schreef:Badoo is vooral gekkies sparen

@Martine_R; bumble?
Happn werd door mijn collega ook al genoemd. Ik houd het nu wel even bij wat neuzen op tinder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Badoo is vooral gekkies sparen
djinnie schreef:capopjekop schreef:Badoo is vooral gekkies sparen
Dat idee had ik al. Al lopen er ook de nodige apartelingen rond op tinder. Nou ja, die heb je ook in het echte leven.
Het is wel makkelijk als ze zich zo overduidelijk etaleren.
@Martine_R; bumble?
Happn werd door mijn collega ook al genoemd. Ik houd het nu wel even bij wat neuzen op tinder.
Imaginaerum schreef:Wat een opportunistische klaphark.
Silly1972 schreef:Doe jij dat crush spel?
Alles wat je daar nl aan klikt like je ook gelijk.
Rawr schreef:Silly1972 schreef:Doe jij dat crush spel?
Alles wat je daar nl aan klikt like je ook gelijk.
Ja, heel erg irritant eigenlijk want af en toe zie je 4 die je totaal niet aanspreken in het spel en dan klik je maar de minst oninteressante aan en dan gelijk bam, een crush erbij. Je kunt overigens wel ervoor kiezen om het spel overslaan en dan krijg je 4 nieuwe.![]()
Vanavond had ik overigens een eerste date maar ik wou dat ik thuis was gebleven. We hadden afgesproken wat lekkere speciaalbiertjes te gaan drinken op het terras van mijn stamcafé. Ik had bewust bij het station afgesproken zodat de begroeting niet zo awkward was in een menigte. Stevige knuffel, prima... hou ik van. Vervolgens gelopen richting centrum en direct al gezellig aan de praat. Terras was vol dus toch een ander café gekozen. We krijgen de bierkaart, ik kies iets moois uit. Zij... bestelt een zwarte thee.Goed, wat volgde was echt één van de raarste dates die ik ooit heb gehad en het voelde meer als een sessie bij een psycholoog (toevallig haar beroep) dan een echte romantische date. Ze heeft meer dan genoeg vragen gesteld en paste merkbaar de LSD-techniek toe. Maar elke keer als ik het het gesprek naar haar verplaatste en naar haar vroeg ging het binnen 3 zinnen toch weer over mij. Drie uur later weet ze alles over mij, mijn familie- en relatiegeschiedenis, wat ik zoek in een relatie en het leven en hoe ik de toekomst zie. Van haar weet ik niets meer dan wat ik al wist vanuit onze chats en tinderprofiel.
![]()
Na een WC bezoek heb ik afgerekend en gezegd dat het tijd werd om af te zwaaien. Ze was merkbaar verrast dat ik had besloten dat het einde gekomen was en ze is meegelopen tot de dichtstbijzijnde shared scooter. Het afscheid was kort en onpersoonlijk want ik wilde gewoon weg. Nu appt ze dat ze een hele leuke avond heeft gehad en uit kijkt naar de volgende keer en als ik een tikkie wil sturen voor de drankjes dat helemaal prima is. Dat laatste ga ik natuurlijk niet doen, maar ik ga nog wel even nadenken hoe ik tactvol ga zeggen dat ik echt 0 interesse in een vervolg heb.
Margoooo schreef:waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..
Margoooo schreef:We hebben gister avond even goed gepraat. Het is niet zo dat hij met zn tweeën op vakantie wil, maar met een groep mensen dus (om te kiten). Meer mensen is beter want dan kunnen we een mooi huis huren met zwembad enzo. Ik vroeg hoe hij het dan voor zich ziet, en hij zou dan wel heel graag met mij op een kamer willen slapen. Ik heb gezegd dat ik dat wel lastig vind, want dan krijg ik hoop.. Dat snapte hij wel.. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben heel veel gevoelens te ontwikkelen, waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..