Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zei er hier iemand iets over een rode vikingbaard?
interesse?
ik heb niks met mannen die met een vis poseren. En kalend dan swipte ik ook weg. En ik vind patserige foto's met auto's en ontbloot bovenlijf ook niks. Gewoon een 'normale' nuchtere vent please
het is dat hij leuk over voetbal begon en dat ik het altijd leuk vind om daarover te praten. Toen bleek ie toch wel leuk
), wel goed opgeleid en slimme baan, en een Rotterdammer. Foto via PB is mogelijk hahaha.
Loolotte schreef:Storm, wat is het ding eigenlijk met foto's met een vrouw? Is dat hun vriendin? Hun ex? Hun zus? Wat betekenen die foto's

ben gewoon intelligent maar heb voor een bepaald beroep gekozen en daardoor mbo. zet het ook bewust niet in mijn profiel vanwege oordelen want dat komt dus best veel voor. Ik oordeel daardoor zelf niet meer op een vermelde opleiding of niveau. Maar herken het wel meteen en zou me er zelf ook schuldig aan kunnen maken. capopjekop schreef:Ik had andere idd ook onherkenbaar erop staan. Smilies erover getekend in paint
Ik kan me zelf niet zoveel voorstellen van selecteren op opleidingsniveau. Ik ken heel wat mensen die niet konden leren maar waar je echt goede gesprekken mee kan voeren en mee kan discussiëren. Ik vond de hoger opgeleiden op Tinder etc juist vaak beetje oppervlakkig over komen, meer gericht op status en materialistischer. Daar heb ik een broertje dood aan. Overigens knapte ik wel af op heel gebrekkig schrijven en me ipv mijn en dat soort dingen.
Maar goed. Fijn dat iedereen dat anders zoekt. Anders zaten we alles achter dezelfde mannen aan
. Terwijl achterhoeks, Overijssels en sommige stadse accenten vind ik wel iets leuks hebben!
voor alleen sex hoeven ze niet universitair geschoold te zijn
Mensen die kinderen herkenbaar op Tinder hebben vind ik ook een no-go.