Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:18

Haha ik begreep dat de tijd die ze hadden wel gezellig was, dus dan kan er toch nog een ontmoeting komen?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:23

Het was zeker voor mij gezellig en niet awkward.. :)

Nu even hard aan het bedenken wat ik terug ga sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:25

Gewoon vragen hoe hij het vond, hoeft niet zo moeilijk te zijn :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-07-18 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:30

Relaxed schreef:
Zie edit :')
_O- _O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:11

*\o/* Zei er hier iemand iets over een rode vikingbaard?

Hier nog niet zo ver gekomen dat ik op date ben gegaan. Ben nu weer actief aan het swipen en wie weet! Wat zijn jullie selecties eigenlijk? Waar ik al naar links swipe is:

skieen of duiken. Blegh zie het zelf niet zitten en al de mensen die ik ken die skieeen of duiken zijn er zo vol van.

Katten en kinderen is ook een no-no.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:44

Haha jup dat was ik := interesse? :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:53

Dat vind ik juist weer leuke hobby's :+ ik heb niks met mannen die met een vis poseren. En kalend dan swipte ik ook weg. En ik vind patserige foto's met auto's en ontbloot bovenlijf ook niks. Gewoon een 'normale' nuchtere vent please :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:55

Heel eerlijk, iedereen waarbij MBO/ROC staat.. Ik ben er gewoon achter gekomen dat dat nooit werkt. Verder donker haar, motorcross en een iel postuur := Kinderen zijn in mijn leeftijdscategorie geen onderdeel haha.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:09

Ik klik mbo of lager ook weg hoor Loolotte, werkt bij mij ook niet.

Verder klik ik weg, kaal, dun, kleiner dan 1.80, naakt bovenlijf, alleen maar bierfoto's of alleen maar foto's met groepen mensen. Foto's met vrouw ernaast. Meer dan 3 kinderen van zichzelf. Niet-singles. Mister Grey-wannabes, teveel lelijke tattoos. En zo kan ik nog wel ff.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:23

Opleiding maakt mij persoonlijk niet uit. Ik vind het belangrijker hoe iemand in het leven staat en dat dat matcht.

Meestal keek ik of de leeftijd in de buurt kwam. Of ik iemand aantrekkelijk en spontaan op de foto's vond staan of een aansprekend profiel had. Mijn vriend had ik bijna weggeswipt omdat ie jonger is :') het is dat hij leuk over voetbal begon en dat ik het altijd leuk vind om daarover te praten. Toen bleek ie toch wel leuk

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:51

Linda_Fleur schreef:
Haha jup dat was ik := interesse? :+

Euh weet niet, is ie de moeite?

Vis poseren wordt ook doorgeswiped en als die alleen maar foto’s met zonnebril heeft ook. Te gespierd of fitness foto’s worden ook geskipt. Of idd met hopen vriendengroepen, ik wil niet zo een oversociale man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:01

Opleiding vind ik minder belangrijk, maar type stratenmaker hoef ik niet.. backpack gaat bij mij ook naar links, alsof ik met een backpack ga lopen voor mijn lol :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:06

Storm, wat is het ding eigenlijk met foto's met een vrouw? Is dat hun vriendin? Hun ex? Hun zus? Wat betekenen die foto's :=

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:21

Schuur, nou iig niet mijn ding, roodharige baard beetje chubby (dat was 2 jaar geleden geloof wel minder := ), wel goed opgeleid en slimme baan, en een Rotterdammer. Foto via PB is mogelijk hahaha.
Ik kan me wel herinneren dat hij lief is, 2 jaar geleden in een dronken huilbui probeerde hij me wel te troosten :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:27

Ik vind het wel apart dat iemand mannen weg swiped op niveau van opleiding. Misschien is het wel een harstikke leuke man. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen werken.

Ik swipe mannen naar links die: als een patser op de foto staan, met kind, sportschool types, echte bontkragen aan de jas, buitenlandse ook (niet racistisch bedoeld maar ik val er gewoon niet voor), feestende mannen, idd mannen die aan vissen doen en mannen die veel gezichtsbeharing hebben.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:49

Ik wil gewoon een man met een aardig niveau. En dar kijk ik wel naar ja. Een chauffeur of glazenwasser past niet bij mij, sorry.

Loolotte schreef:
Storm, wat is het ding eigenlijk met foto's met een vrouw? Is dat hun vriendin? Hun ex? Hun zus? Wat betekenen die foto's :=

Dat weet ik dus niet, maar ik denk dat 'goh, wil die persoon naast je wel op tinder staan?', zelfde als foto's met kinderen erop. Ik heb mijn kinderen onherkenbaar gemaakt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:00

Ik had andere idd ook onherkenbaar erop staan. Smilies erover getekend in paint :')

Ik kan me zelf niet zoveel voorstellen van selecteren op opleidingsniveau. Ik ken heel wat mensen die niet konden leren maar waar je echt goede gesprekken mee kan voeren en mee kan discussiëren. Ik vond de hoger opgeleiden op Tinder etc juist vaak beetje oppervlakkig over komen, meer gericht op status en materialistischer. Daar heb ik een broertje dood aan. Overigens knapte ik wel af op heel gebrekkig schrijven en me ipv mijn en dat soort dingen.

Maar goed. Fijn dat iedereen dat anders zoekt. Anders zaten we alles achter dezelfde mannen aan :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:21

Ik swipe de mannen met vis ook weg. Evenals die met kakatoes of papagaaien, met vreselijke filters (die hondjes ed), met alleen zonnebril foto's, met alleen mond dicht foto's, als er staat dat ze Nyenrode hebben gedaan en verder waarvan de uitstraling voor mij meh is.

Oh en als ze met een patserbak staan, wat lekker hypocriet is want ik heb er ook 1 met een mustang achtig ding maar dat vond ik gewoon een leuke foto van mijzelf helemaal :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:22

Ik ben een stille meelezer maar gymnasium gedaan en daarna een mbo opleiding na een jaar universiteit :+ ben gewoon intelligent maar heb voor een bepaald beroep gekozen en daardoor mbo. zet het ook bewust niet in mijn profiel vanwege oordelen want dat komt dus best veel voor. Ik oordeel daardoor zelf niet meer op een vermelde opleiding of niveau. Maar herken het wel meteen en zou me er zelf ook schuldig aan kunnen maken.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:42

Hoho ik heb ook Nyenrode gedaan :') .

Ik vind hoger opgeleiden vaak arrogant, maar zal ze niet weg swypen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:00

capopjekop schreef:
Ik had andere idd ook onherkenbaar erop staan. Smilies erover getekend in paint :')

Ik kan me zelf niet zoveel voorstellen van selecteren op opleidingsniveau. Ik ken heel wat mensen die niet konden leren maar waar je echt goede gesprekken mee kan voeren en mee kan discussiëren. Ik vond de hoger opgeleiden op Tinder etc juist vaak beetje oppervlakkig over komen, meer gericht op status en materialistischer. Daar heb ik een broertje dood aan. Overigens knapte ik wel af op heel gebrekkig schrijven en me ipv mijn en dat soort dingen.

Maar goed. Fijn dat iedereen dat anders zoekt. Anders zaten we alles achter dezelfde mannen aan :')

Aan ernstige taal fouten kan ik mij ook aan ergeren, maar toch heeft dat voor mij niets met je opleiding te maken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:09

Haha sorry Lf! Ik heb toen ook na het hbo een brief gekregen dat ik mocht toetreden voor een master maar had mij al ingeschreven bij de UvA. Vond ik toen wel gek, iets met cijfers maar hoe hebben ze daar toegang toe >;)

Vrouwen die ik ken die daar heen gingen zijn ok. Mannen via happn tot nu toe beginnen allemaal over dat ze zo'n goede 'provider' zijn en dat ik mij bij hun nooit zorgen hoef te maken over financiën. Dude, ik heb zelf een goede baan en dat snoeven vind ik helemaal ieuwl! En ik stap voor mijn werk nog wel eens in Breukelen op de trein dus die komen regelmatig voorbij. :')

Van mannen in het wild kan ik ook heel erg afknappen op accent of tongval. Aardappel in de keel, hoge stem en volendams trek ik niet zo best... Soms Fries en limburgs ook (Sorry Friezen en limburgse medebokkers). :Y). Terwijl achterhoeks, Overijssels en sommige stadse accenten vind ik wel iets leuks hebben!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:38

Ligt aan mijn Mood hoe ik swipe :+ voor alleen sex hoeven ze niet universitair geschoold te zijn :')

Persoonlijk heb ik wel een hekel aan materialistische en arrogante, zelfingenomen mensen.
FWB is universitair geschoold en mijn date zondag heeft een soort van Nyenrode in het zuiden gedaan.
Ik wil wel mensen in mijn leven met een goed karakter en dat ze de kleine dingen in het leven waarderen.
Geld, baan, opleiding is niet belangrijk...beter naar de persoon zelf kijken ipv naar zijn papieren!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:05

Ik vind opleidingsniveau niet heel spannend. Mijn paps heeft op papier ook een 'laag niveau' maar had voor hij met pensioen ging een retegoede baan met bijbehorend top inkomen. Ik vind hoe iemand daadwerkelijk is etc veel belangrijker dan wat er op papier staat.

Mannen-met-vis gaan wel standaard naar links. Ik vind vissen zo'n verschrikkelijk kansloze hobby :o Mensen die kinderen herkenbaar op Tinder hebben vind ik ook een no-go.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:14

Opleiding zegt inderdaad niks. Mijn vriend heeft MBO gedaan en ik doe HBO. Maar we hebben hetzelfde IQ zo ongeveer. En ja beide proffesioneel gemeten. :+

Ik wilde een langere man en een baardje. :+