Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:10

_Dominique schreef:
Ik volg niet alle accounts terug en lang niet alle accounts die ik volg, volgen mij niet terug! Ik vind hun content leuk en interessant. Maakt mij dan niet uit dat ze niet terug volgen ofzo. :=

Dat heb ik ook, maar ik volg ook best veel accounts die ik niet heel erg interessant vind maar die of vroegen of ik terug wilde volgen of die ik ben gaan terug volgen omdat ik het sneu vond dat niet te doen. En als zulke mij dan ontvolgen, dan ben ik daar ook klaar mee.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:36

Purarazadivino zit nu op bijna 10.6K volgers! We gaan zo lekker! Zo leuk om te doen <3
Afbeelding

AbleToDream

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:47

Mijn fotografie instagram pagina staat rustig op dit moment, die van mijn kitten ook maar sinds we in een pod zitten op instagram is er wel meer interactie met mijn volgers, het enige nadeel is dat je dan wel 24 uur terug moet gaan om alle posts van de vorige mensen te liken en commenten om instagram te slim af te zijn.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:42

Zo'n pod lijkt mij veel te veel gedoe. Dan wordt het meer een klusje dan dat het voor de leuk is (in mijn ogen).

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:31

[***] schreef:
Verbaast mij dat volgers toch lang blijven hangen. Heb nog steeds ruim 900 volgers en al 6 weken niks meer gepost :o Nu even verandering in gebracht, haha.

Kijken jullie naar een activiteit van een account bij volgen? Of volg je gewoon wat je leuk vindt en heb je iets van "ik zie het wel verschijnen als ze nog eens iets posten". ?

Ik wist dat trouwens ook niet van het plaatsen via pc. Toch eens uitproberen, zou handig zijn!

Ik dit :)
Zal me weinig uit maken als iemand veel of weinig post, als de foto's die ze plaatsen me maar gewoon aanspreken dan blijf ik volgen

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:53

Met mijn paarden account volg ik alleen maar paarden accounts die mij ook volgen. Omdat ik altijd actief wil zijn. Zijn ze vaak ook bij mij.

Met mijn prive account volg ik gewoon leuke accounts en maakt me niet uit of ze mij volgen. Is toch meer een account over me kindjes haha.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:06

Ik volg wie ik ook echt leuk vind maar ontvolg ook als ik het niet meer leuk of eentonig vind worden. En soms denk ik opeens dat ik een paard al een hele tijd niet heb gezien dus dan check ik ff die insta. Het het toevallig vandaag nog met een van m’n favo accounts haha, die had al paar weken niks gepost dus gewoon ff berichtje gestuurd en gevraagd of alles goed ging :) die ontvolg ik dan dus ook niet omdat ik weet dat die vanzelf wel weer gaat posten. Maar sommige andere accounts ontvolg ik wel weer als ze echt lang niks posten. Verschilt per account haha.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:35

Ik volg ook alleen accounts die ik zelf boeiend/leuk vind (of van mensen die ik persoonlijk ken). Probeer af en toe ook wel 'op te ruimen' maar als ze inactief zijn ga ik ze daarvoor niet ontvolgen :) ik vind het wel tof om niet alles terug te volgen, omdat ik dan echt alles voorbij zie komen van de accounts die ik wel leuk vind en bij hen actief kan liken/reageren!

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:23

Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat je continue nieuwe goede kwaliteit foto's hebt? Ik heb een stalgenootje met een goede camera die één keer in de zoveel tijd even heel veel foto's maakt en verder probeer ik veel met mijn telefoon te doen, zodat ik wel iedere dag een foto kan plaatsen.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:55

_Lobke_ schreef:
Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat je continue nieuwe goede kwaliteit foto's hebt? Ik heb een stalgenootje met een goede camera die één keer in de zoveel tijd even heel veel foto's maakt en verder probeer ik veel met mijn telefoon te doen, zodat ik wel iedere dag een foto kan plaatsen.

Ik denk dat het grotendeels eraan ligt met wat voor toestel/telefoon je foto's maakt. Ik heb de S9+ en vind dat deze al hele mooie kwaliteit foto's maakt. De laatste foto die ik heb geplaatst is gemaakt met de S10 en je ziet het verschil wel.

Tegenwoordig zijn de camera's van de nieuwste telefoons beter dan de camera's die al 5 a 6 jaar oud zijn. Dan praat ik over Nikon en Canon camera. Wij hebben ook een Canon camera die al een paar jaar oud is. Je ziet wel heel erg het verschil haha. Mijn telefoon maakt wel mooiere foto's dan de Canon.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:57

Hier ook een S9+ en kwaliteit is de ene keer best prima en de andere keer gewoon echt ruk. Ik probeer wel zo scherp mogelijke foto's te plaatsen, want niemand heeft zin om naar een vage donkere vlek in een donkere bak te kijken natuurlijk.

Ik heb alleen nooit zo vaak rijfoto's omdat ik toch vaak alleen rijd, ookal sta ik op een grote stal :+

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:13

Wow :') ik voel jullie pijn! Ik heb een persoonlijk account waar ik dingen deel gerelateerd aan natuur. Ik wist 3 vosjes te filmen in de weide toen ik aan het uitmesten was, dus in mijn tags stond' horse en horsepasture, de video duurt zo'n 30 seconden maar binnen 5 seconden had ik al een bericht van theridersbracelets met de vraag contact met ze op te nemen 8)7

Voor de nieuwsgierigen: www.instagram.com/tezdaily

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:17

Haha ja die braceletgekkies :')

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:34

Xyris schreef:
Wow :') ik voel jullie pijn! Ik heb een persoonlijk account waar ik dingen deel gerelateerd aan natuur. Ik wist 3 vosjes te filmen in de weide toen ik aan het uitmesten was, dus in mijn tags stond' horse en horsepasture, de video duurt zo'n 30 seconden maar binnen 5 seconden had ik al een bericht van theridersbracelets met de vraag contact met ze op te nemen 8)7

Voor de nieuwsgierigen: http://www.instagram.com/tezdaily

Haha ik krijg regelmatig ook van die berichten. Ik stuur ze meestal wel berichtje. Puur uit nieuwsgierig en wat hun zien onder samenwerking.

Laatst stuurde ik wel een berichtje naar @horsemom_online. Ze boden mij een speciale kortingscode aan en niemand zou daar korting krijgen alleen ik. Ze werkten ook samen met een paar grote insta accounts, ik vroeg welke dat waren kreeg daar geen antwoord op, pas na 3x vragen. Hun zouden al mijn foto's delen als ik hun producten zou dragen. Ik heb op hun insta gekeken maar was niks bijzonders. Heb ze vriendelijk bedankt haha.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:11

theridersbracelets is zoooo irritant, net als die horserescuerings :')

Qua foto's heb ik het grote voordeel dat ik zelf fotografe ben en dus een spiegelreflex met degelijke telelens erop heb. Dus als ik graag nieuwe foto's wil pak ik die gewoon mee naar stal :D

Dat een telefoon betere foto's zou maken dan een spiegelreflex van een paar jaar oud ligt overigens waarschijnlijk puur aan de lens die erop zit hoor, zeker bij paardenfotografie haha. Mijn camera is nu 6 jaar oud en met een kitlensje erop doet die idd wel onder voor de laatste telefoons, maar met een goeie telelens zie je toch echt wel duidelijk het verschil hoor :j zou wat zijn, dan kan elke fotograaf evengoed een duurder segment telefoon kopen voor fotoshoots ipv al dat duur materiaal :+

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:18

Die bracelets en rings zijn iig nog beter dan equicessories/apparel :') Al laten die me al lang met rust, gelukkig xD Tot er weer een paar nieuwe landen bijkomen haha

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:29

Ik plaats ook gewoon telefoon fotos. En die camera is echt zo goed niet. Toch scoren die fotos toch vaak best goed

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:30

Hannepan schreef:
Die bracelets en rings zijn iig nog beter dan equicessories/apparel :') Al laten die me al lang met rust, gelukkig xD Tot er weer een paar nieuwe landen bijkomen haha

Ik ben heel efficiënt die lui aan het blokken :') ZO irritant

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:33

Ja telefoonfoto's plaats ik ook vaak zat, en die doen het meestal idd beter :') vaag.

Equiccessories heb ik allemaal geblocked. Heb me daar eens een avond mee bezig gehouden en werpt wel z'n vruchten af, heb er iig geen last meer van :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:41

Ik volg ook accounts die ik leuk vind om te volgen, of interessant zijn.

Ik ontvolg ook inderdaad accounts die al (Heel lang) inactief zijn.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:57

Ja die ridersbracelets en equishizzle zijn erg irritant.

Ik heb niet eens een fatsoenlijke camera, dus bij mij altijd telefoonfoto's, of filmpjes.

Ik zou graag eens een fotoshoot willen met mijn paardjes :))
Lijkt me zo gaaf om mooie en professionele foto's van ze te hebben <3

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:08

Hoi! Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een account voor mijn pony. Verder geen prive account ofzo.
Ik heb nog helemaal niet veel volgers, 98 pas. Ben ook nog niet helemaal thuis in de instawereld en weet niet goed hoe alles werkt en wat je het beste wel of niet kan doen maar, heb hier al leuke tips langs zien komen. Foto's die ik plaats zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt. Ben gewoon 9 van de 10 keer alleen bij Stapper.
Volgens mij volg ik er ook een paar van dit topic!!

Mijn insta is: appelstappel. Mocht iemand eens een blik willen wagen en tips hebben voor mij.. ;)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:15

_Lobke_ schreef:

Ik plaats 80% van de tijd gewoon iPhone kwaliteit foto’s en kan me er niet druk om maken. Ik plaats wat ik wil plaatsen en niet wat ik denk dat mensen willen zien haha.
Heb nu een tijd veel fotograaf-foto’s gehad gewoon omdat ik er op korte tijd veel gekregen heb maar als ik een lelijke foto heb waar Duke gaapt gelijk een leeuw dan zal ik die ook gewoon plaatsen want ik vind dat grappig :P

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:19

Wauw bedankt voor jullie reacties leuk om te lezen. Ik heb een Motorola G4 plus en let altijd heel erg op licht bij mij werkt het beste om in te ochtend of in de avond foto's te maken. Ik heb ook een heel leuk filmpje hoe paardlief over een brug loopt alleen moet ik nog even uitzoeken hoe ik een filmpje op Insta plaats.

@Shettepret: welkom ik heb je toegevoegd

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:24

Shettepret schreef:
Hoi! Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een account voor mijn pony. Verder geen prive account ofzo.
Ik heb nog helemaal niet veel volgers, 98 pas. Ben ook nog niet helemaal thuis in de instawereld en weet niet goed hoe alles werkt en wat je het beste wel of niet kan doen maar, heb hier al leuke tips langs zien komen. Foto's die ik plaats zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt. Ben gewoon 9 van de 10 keer alleen bij Stapper.
Volgens mij volg ik er ook een paar van dit topic!!

Mijn insta is: appelstappel. Mocht iemand eens een blik willen wagen en tips hebben voor mij.. ;)

Totaal offtopic, maar wat een geniale naam!!