Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emoe schreef:Ik zag veel Z8 voorbij komen, deze collectie zit er niks voor mij bij. Veel te felle kleuren. Had alleen een gestreept jurkje gekregen als kraamcadeau van Z8 die vond ik wel leuk.
Op de opvang vaak wel andere kleren dan thuis want die eetvlekken (banaan enzo) krijg ik er zo moeilijk uit. Dus vaak minder lichte kleurtjes zodat vlekken niet opvallen. Thuis ben ik iets voorzichter met eten geven zodat ik het meeste schoon houdt. Als ze wat ouder wordt maakt het denk ik weinig verschil meer. Als ze spelen worden ze toch wel vies.
Dochterlief zit nu met bijna 6 maanden echt in 68, in de lengte in elk geval wel, ze is wel echt smal.
Ik zag een poos geleden iemand die deze combinatie had van de h&m. Dat vond ik zo leuk dat ik hem ook heb besteld toen.
Foto is al weer even geleden, vandaar het vestje. nu gewoon lekker alleen romper en de salopettejurk erover aan!
[ [url=m/EXIkVR.png]Afbeelding[/url] ]
Verder zijn dit mijn nieuwste aanwinsten. Ik houd niet zo van de printjes van noeser op het moment. Maar ik houd wel van deze 'oude' kleurtjes. Dit jurkje was mooi in de sale nu! Kleur staat dl ook mooi vind ik.
[ [url=m/ozqtvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit setje nog vandaag gehaald.
Dl ligt in het ziekenhuis opgenomen omdat ze slecht drinkt. Dus kon ik ongestoord even shoppen vanmiddag. Dat was dan wel weer even fijn.
[ [url=m/xCZFIf.jpg]Afbeelding[/url] ]