Robijntjah schreef:Beide!
Ah, dan ging het om de muziek dus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tofferuiter schreef:leuk gehad?
Ik heb de laatste tijd geen matches meer helaas

hij kwam me zaterdag avond ophalen vanaf mijn moeders huis die haar verjaardag vierde. Daar werden natuurlijk de nodige grappen over gemaakt en gezegd dat ie even moest binnen komen. Ik zei dat voor de grap tegen hem en hij zei, das goed! Dus hij ging er zo tussen zitten alsof het heel normaal was, terwijl we nog nieteens officieel samen zijn
ik vind het ongemakkelijker als hij zelf haha.

toch niks leukers dan van iemand kriebels krijgen. Lang geleden dat ik dat echt gevoeld heb... Robijntjah schreef:Nouja leuk is een groot woord
Herkennen jullie dat trouwens? Met momenten heb ik echt wel vrij serieuze kriebels en met momenten zit ik meer in m'n hoofd, zou dit wel goed komen, zou dat wel goedkomen en voel ik niet zo veel. Bij anderen waren dat de momenten dat ik ook echt weg wou rennen, zo is het nu niet. Zit nu overigens in m'n kriebels fase
Vind hij wel mooi, ik wat minder
)?
Laten we het erop houden dat ons geplande etentje in de stad niet door is gegaan, want hij ging last minute ineens naar vrienden. Ik was not amused
. Die pauze heeft ons allebei, maar mij vooral goed gedaan
. Ik sta er zelf nu ook anders in, en hij gelukkig ook, hij heeft ook duidelijk laten merken hoeveel ik voor hem waard ben en dat hij me niet kwijt wil. En ik was eindelijk van dat meh-gevoel af, plus van de awkwardness die ik tot nu toe nog steeds wel een beetje had, beetje afstandelijk was ik toch wel in het openbaar en nu had ik echt zoiets van, dit is mijn man en iedereen mag het weten. Het viel hem ook op en we hebben heerlijk het verliefde setje uitgehangen, was zo fijn
! We hadden eindelijk dat ongedwongene en het gewoon bij elkaar zijn zonder gedoe eromheen. Hij is zaterdag naar huis gegaan en zelfs het afscheid was anders, waar het normaal een doei, kus en de auto uitstappen is, was het nu echt moeilijk om afscheid van elkaar te nemen. Gisteren was ik ziek thuis en toen is ie spontaan mijn kant op gekomen, schatje
. 
. Kan me voorstellen dat je dan niet heel gezellig meer zit, waar ligt zijn prioriteit dan... duidelijk niet bij jou. Wat balen zeg, je had goede hoop voor deze toch?
Maar mij dan zo op het laatste moment aan de kant schuiven is niet tof, ook als je geen relatie hebt.