Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:16

Robijntjah schreef:
Beide!

Ah, dan ging het om de muziek dus :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:46

Hahaha ja en goed gezelschap natuurlijk!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:49

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:14

Ik ben weer terug van de date :+

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:23

leuk gehad?

Ik heb de laatste tijd geen matches meer helaas

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:25

tofferuiter schreef:
leuk gehad?

Ik heb de laatste tijd geen matches meer helaas

Mwah, aardige jongen, veel gemeen, maar het was heel stil van zijn kant, ik heb het meeste gepraat en ik voelde er verder niet veel voor. paar ongemakkelijke stiltes waarnaar ik echt heb zitten zoeken naar iets over te praten :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:31

Jammer dat het wat ongemakkelijk was Mirthe!

Ik mag mijn date vanaf vandaag mijn vriend noemen <3

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:45

Yvankaxx schreef:
Jammer dat het wat ongemakkelijk was Mirthe!

Ik mag mijn date vanaf vandaag mijn vriend noemen <3

Ja beetje jammer idd.. Moet zeggen van alle dates die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er een hoop :+ ) is er echt niemand waarvan ik denk wauw <3

Ah wat leuk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 23:04

Ah yvank!
Wat leuk, je eerste verkering!
Hoop ook voor je dat het gelijk je laatste is <3
Geniet ervan

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 00:31

Leuk, Yvanka! Geniet er van :)

Nou, mijn date heeft al sinds vanochtend opeens niks meer laten horen via Whatsapp, terwijl hij wel online is geweest daarna. En de onzekere miep die ik ben, gaat zich dan natuurlijk allerlei dingen afvragen :')
Want ik heb zo het idee dat het toch zo'n gevalletje 'not so into you' is. Ach ja, ik zie wel.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 07:36

Jammer Mirthe dat het niks was, maar dan weet je dat ook weer en weet je dat je daar geen energie meer in hoeft te steken.

Yvanka, jeeeeee gefeliciteerd!

Bridleless, misschien vergeten te reageren ofzo.. is mij ook wel eens over komen.
En anders gewoon gelijk vragen of er iets is oid ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 07:49

Jammer Mirthe maar wel lekker duidelijk!

Gefeliciteerd Yvanka!

Bridleless, als ik iemand echt leuk vind vergeet ik echt niet te reageren. Ja als ik dronken ben _O-

Date 4 was nog steeds erg leuk, met huisgenootje en een vriend van haar gezellig naar foodstock geweest en daarna nog even naar mij. Erg fijn, nog steeds geen wegren neigingen :oo
Ik aas er eigenlijk op dat ie van de week nog een avondje naar mij toe komt en aan de hand van hoe dat gaat ga ik misschien toch wel naar z'n verjaardag :oo

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:47

mirthheee jammer zeg! lijkt me lastig met zo'n stil type en als je echt moet gaan zoeken naar een volgend gespreksonderwerp..

Yvankaxx super leuk, gefeliciteerd!!

Robijntjah klinkt goed haha.. nog geen wegren neigingen en zelfs overwegen naar zijn verjaardag te gaan, gaat de goede kant op zo te horen :D

Mijn date heeft mijn familie ontmoet :wow: hij kwam me zaterdag avond ophalen vanaf mijn moeders huis die haar verjaardag vierde. Daar werden natuurlijk de nodige grappen over gemaakt en gezegd dat ie even moest binnen komen. Ik zei dat voor de grap tegen hem en hij zei, das goed! Dus hij ging er zo tussen zitten alsof het heel normaal was, terwijl we nog nieteens officieel samen zijn :o ik vind het ongemakkelijker als hij zelf haha.

Gister de hele dag samen geweest, uitgeslapen, gebruncht, en de hele dag heeft ie me leren snowboarden. Was zoooo fijn <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:56

Haha niet moeilijk doen, gewoon neerploffen op verjaardag. Leuk!

Yvanka, super leuk!!

Mirthee, oh jammer..

Robijntjah, klinkt goed! En als je zin hebt in die verjaardag gewoon gaan. Je kan altijd weer weg. En misschien juist leuk al wat familie te zien? Heb je dat maar vast gehad..

Ik had het met mijn vriend wel "makkelijk" .. z'n ma en haar vriend. Verder houdt de familie aardig op.. hij krijgt september de ultieme vuurdoop, familiedag van mijn familie. Maar ach bier drinken kan die wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:24

Nouja leuk is een groot woord :')
Herkennen jullie dat trouwens? Met momenten heb ik echt wel vrij serieuze kriebels en met momenten zit ik meer in m'n hoofd, zou dit wel goed komen, zou dat wel goedkomen en voel ik niet zo veel. Bij anderen waren dat de momenten dat ik ook echt weg wou rennen, zo is het nu niet. Zit nu overigens in m'n kriebels fase :')
Vind hij wel mooi, ik wat minder _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:33

Waarom vind je dat minder? Probeer er nou eens van te genieten :) toch niks leukers dan van iemand kriebels krijgen. Lang geleden dat ik dat echt gevoeld heb...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:49

Ik geniet ook wel, met name van m'n gebrek aan vluchtgedrag.
Heb voor mezelf 2 vragen bedacht waar ik het bij houdt zodat ik niet teveel in m'n nadenken schiet, helpt me heel erg. Zolang ik die vragen met ja kan beantwoorden zit 't wel goed.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:30

*stille meelezer, kleine update*

Heb gister ook een 'date' gehad. Tussen haakjes omdat we allebei niet echt op zoek zijn en het meer een friendly get-together was. Gelachen, gepraat en heerlijk gegeten en gewandeld door Zwolle met als kers op de slagroom een heul groot ijsje haha! Heel gezellig, nu zien we elkaar weer op Castlefest waar hij al met zn vrienden zou zijn en ik had (voordat ik hem kende) een kaartje gekocht voor de zondag. Heel toevallig zien we elkaar dus en ik werd direct uitgenodigd om de dag door te brengen met hem en zijn vriendengroep. Enorm benieuwd haha en ook wel zin in, leuke gozer.

*schiet weer in meeleesmodus*

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:06

Robijntjah schreef:
Nouja leuk is een groot woord :')
Herkennen jullie dat trouwens? Met momenten heb ik echt wel vrij serieuze kriebels en met momenten zit ik meer in m'n hoofd, zou dit wel goed komen, zou dat wel goedkomen en voel ik niet zo veel. Bij anderen waren dat de momenten dat ik ook echt weg wou rennen, zo is het nu niet. Zit nu overigens in m'n kriebels fase :')
Vind hij wel mooi, ik wat minder _O-

Ja!
Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Ik heb ook echt momenten dat ik nadelen/mindere kanten zie waarvan ik denk hmm hoe chill vind ik dit. Maar inderdaad waar ik normaal zou wegrennen denk ik nu vaak.. ach dat komt wel goed.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:27

Wat voor vragen zijn dat Robijntjah? Misschien heb ik er ook wat aan met mn huisige date :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:11

Klinkt goed minimus! Ijs bij Salute toevallig? :9

Mijn date was er zaterdag, maar weet niet. Gingen nogal wat dingen aan vooraf, en was ook echt wel pissig op hem. Was verder 's avonds wel weer gezellig, maar wel met zo'n randje.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 22:14

Hmm dat is balen berdien, wat was er aan vooraf gegaan dan (ik heb alweer tijdje niet meer meegelezen :=)?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:15

Haha niet alles hoeft openbaar :D Laten we het erop houden dat ons geplande etentje in de stad niet door is gegaan, want hij ging last minute ineens naar vrienden. Ik was not amused :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 22:22

Ik heb vrijdag mijn vent eindelijk weer gezien (na 6! weken) <3 <3 <3. Die pauze heeft ons allebei, maar mij vooral goed gedaan :j. Ik sta er zelf nu ook anders in, en hij gelukkig ook, hij heeft ook duidelijk laten merken hoeveel ik voor hem waard ben en dat hij me niet kwijt wil. En ik was eindelijk van dat meh-gevoel af, plus van de awkwardness die ik tot nu toe nog steeds wel een beetje had, beetje afstandelijk was ik toch wel in het openbaar en nu had ik echt zoiets van, dit is mijn man en iedereen mag het weten. Het viel hem ook op en we hebben heerlijk het verliefde setje uitgehangen, was zo fijn <3! We hadden eindelijk dat ongedwongene en het gewoon bij elkaar zijn zonder gedoe eromheen. Hij is zaterdag naar huis gegaan en zelfs het afscheid was anders, waar het normaal een doei, kus en de auto uitstappen is, was het nu echt moeilijk om afscheid van elkaar te nemen. Gisteren was ik ziek thuis en toen is ie spontaan mijn kant op gekomen, schatje <3.

Dus hier gaat het gelukkig weer helemaal goed eigenlijk. Leuk om te horen dat het hier en daar toch ook allemaal wel de goede kant op gaat :j

*edit* WHuuutt... Dat is wel een behoorlijk banketstaaf ja, niet tof :n. Kan me voorstellen dat je dan niet heel gezellig meer zit, waar ligt zijn prioriteit dan... duidelijk niet bij jou. Wat balen zeg, je had goede hoop voor deze toch?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:24

Wat fijn!! Een tijdje pauze heeft jullie dus duidelijk goed gedaan. Knap hoor, dat jullie er zo in staan en dat wat goed dat jullie er zo uit zijn gekomen!

Nou het was vanaf het begin af aan niet echt relatie-materiaal. Als in, over tien jaar zijn we nog bij elkaar. Het was meer als het exclusief leuk met elkaar hebben :) Maar mij dan zo op het laatste moment aan de kant schuiven is niet tof, ook als je geen relatie hebt.