Ligt echt aan zo veel: heeft ze een actie lopen of niet, zijn er net nieuwe geuren binnengekomen of niet, etc.. Kortste is bij mij de dag erna geleverd, langste was een week of 2,5 .
Skessa_
Geplaatst: 08-12-16 13:02
Meestal vrij vlot. Maar nu er actie is in de winkel zal het wel iets langer duren
Ik geloof wel dat er shops zijn, ik heb niks gezien
Sonja_vR
Geplaatst: 08-12-16 23:24
Nou... Dat shoppen is helemaal Goed gekomen. Back upje van een paar Melts gehaald En weer een verse voorraad voor mij nieuwe geuren, van Goose creek en kringle Een dream big kaars van GC en een mulling spice kaars van Kringle en een theelichtjes Melburner van Kringle
Cadeautjes voor mijn moeder gescoord GC home sweet home stapeltje meltpacks van kringle en GC en een theelichtjes brander er bij nu moet ik alleen volgende week verplicht nog een keer want ik ben autoluchtje vergeten (ik zou eens niet iets vergeten ) Maar goed , kleinigheidje blijf je houden
En ook nog Alwiene ontmoet (en haar gezelschap ). Was ook erg gezellig moet ik zeggen
Sonja_vR
Geplaatst: 09-12-16 09:06
Na wat moeite en een stuk Alu folie poolt sweet Cinnamon eindelijk Goed en komt er acceptabel genoeg geur vanaf (daar heeft ie wel echt een stuk voor moeten op branden trouwens en gc en kringle ruiken nog steeds sterker )
Ik ga niet vanavond, vriendjelief moest toevallig in de buurt van de autodealer zijn vandaag, die wisselt mijn auto vandaag om. Ik ben dus niet in de buurt. Genoeg hints zo om er niet heen te gaan (zou graag willen hoor maar mijn portemonnee doet al zo auw)