Heb hunk wel al gezien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xAlice schreef:Slecht zoenen is echt traumatiserend
Ik kan daar niet overheen komen vrees ik hahah.
Mijn eerste keer serieus daten met iemand (en eerste keer zoenen ook) was echt drama daardoor. Inmiddels maanden geleden en het is nog steeds een genante herinnering gewoon
Gianti schreef:I win.. jongen die tijden zoenen op mijn tong beet en mijn tong bleef vasthouden tussen zijn tandenmoelijk te vragen of iemand je tong wil loslaten als je tong tussen zijn tanden zit
Nathalie18x schreef:Gianti schreef:I win.. jongen die tijden zoenen op mijn tong beet en mijn tong bleef vasthouden tussen zijn tandenmoelijk te vragen of iemand je tong wil loslaten als je tong tussen zijn tanden zit
Wat heb je toen gedaan?
Thenexttry schreef:Gianti schreef:I win.. jongen die tijden zoenen op mijn tong beet en mijn tong bleef vasthouden tussen zijn tandenmoelijk te vragen of iemand je tong wil loslaten als je tong tussen zijn tanden zit
geloof mij ik win!
Een jongen die zijn tong zo ver naar achteren stopte, dat ik terug schoot en over mijn nek ging.
![]()
![]()
En ja letterlijk staan kotsen.
MarlindeRooz schreef:Mijn vriend en ik pesten elkaar altijd door op de tong te bijten.Dan kan je gewoon geluid maken of op de arm meppen.
Emmaa_ schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn vriend en ik pesten elkaar altijd door op de tong te bijten.Dan kan je gewoon geluid maken of op de arm meppen.
Dat is nog best cute. Bij mijn ex stak ik altijd mijn vinger in zijn mond als hij aan het gapen was omdat hij dan zijn gaap niet af kon maken en we hebben daar meerdere keren echt gigantische ruzie om gehad zo vervelend vond hij het