Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:55

MariekeB schreef:
Ik vind colourful in de slaapkamer heerlijk, en ook die wat zachtere vanillegeuren.

Vraagje : ik heb PS in een electrische brander gedaan ( en Scentships versie, want die vond ik zo mooi ) en heb het idee dat dat bijgeur geeft . Kan dat kloppen ?

Voorlopig vind ik de Ps geuren niet je van het. Ze ruiken allemaal een tikje chemisch...

Hier cabin in the Woods van GC, gewoon heerlijk!

De winactie op mijn blog staat online, dus wie kans wil maken op waxjes, ik verzend ook naar NL :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 13:09

Pure Soap is weer beter te branden in een gewone brander :j
Je hebt bij sommige geuren een bijgeur, ik weet niet hoe ik het kan omschrijven, een beetje muf geloof ik? Ik brand PS vaak ook max 4 uur, daarna vind ik het niet lekker meer. Er zijn er maar een paar die langer mogen branden en die ook lekker blijven.

Ik ben fan van Pink Cakes <3

DMH: Leuke post op je blog!
Drie reviews per dag, wooow. Ik zou willen dat ik die tijd had :))
Je Webshops pagina is nog helemaal leeg zag ik, hoort die al online te staan?

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:17

Ooh god, ik ben die volledig vergeten invullen! Ga het zo meteen doen, wat goed dat je het me zegt!

Ja, ik vind dat Ps ook heel snel niet meer lekker ruikt, vind WME veel beter!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:56

Raja schreef:
Welkom celestial!
Ga maar vast sparen :')

Ik ben gewoon vergeten iets aan te zetten vanavond :oo

Haha, bedankt! :D

Op de slaapkamer is wel een goede, mocht dit bevallen ga ik zeker een tweede brander en wat zachte luchtjes bestellen. :j

Leuk Lisitana, een blog! Ik ga eens lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:05

Welkom Celestial, leuke bestelling!

Hier heb ik een doel opgelegd. Ik mag niet bestellen bij WME tot mijn emmer met cupjes van haar half leeg is. Ik mag niet meer bestellen bij ILC tot ik mijn dozen met YC en GC weer degelijk toe krijg en ik mag niet langsgaan bij de 1000poot tot mijn voorraad is gehalveerd. De kwelling :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:12

Thanks voor de reacties. Ga PS dus maar in de gewone brander doen, hopen dat dat helpt. Zo niet.... dan geen PS meer ( ik heb toen ik begon van alles wat besteld om een goede indruk op te doen :) )

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:17

Ik heb lavendel relax op de brander en die ligt er net op ben benieuwd. Zo even wat werk afmaken en dat is wel lekker met een meltje. Ben zelf eigenlijk niet zo voor lavendel geuren en deze is droog maar mwah maar uit de fles vond ik hem wel lekker dus hopelijk is die gewoon lekker.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:22

Ik koop ook geen PS meer, er zit een onprettige geur aan de was die ze gebruikt.

Molenhoek, succes met je doel, ik ben benieuwd }> Leuke post op je blog :j
Lisitano; net even je review gelezen van Egyptian Musk, die had ik gratis bij de bestelling van iLC, maar nog niet gebrand :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:27

Ik geloof dat zij de was gebruikt die ik voorheen inmiddels al weer ruim 6 maanden terug ook nog gebruikte zachte was. De kwaliteit daarvan was zo wisselend dat ik zelf over gestapt ben naar deze was. Die toen nog niet in nl te krijg was.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 15:36

Het is echt een fijne geur Pirouette66 :j Ik ben benieuwd wat je er van vindt, ik had die tart al een half jaar liggen :')

WME, PS heeft geen zachte was, het lijkt eigenlijk wel op de was die jij nu gebruikt.
De bijgeur heb ik wel meer mensen over gehoord. Ik heb het echt alleen bij bepaalde geuren en dan na een aantal uur. Net of de geurolie niet goed heeft gepakt ofzo.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:42

Ik vind het juist wel fijn als een melt niet te lang geur afgeeft. Meestal brand ik één geur per avond en wil ik de avond erop wat anders. Met die melts die zo lang geuren zoals McCall's en Goose Creek, vind ik het zo zonde om dan al weg te gooien. Ben niet zo van het hergebruiken en heb daar ook geen zin in, dus dan verdwijnt er meestal een nog geurende melt in de prullenbak. Heb wel inderdaad al een aantal keer een melt van PS gehad die een smerige bijgeur had, ergste was het zure bij Morning Dew maar ik gok dat dat een oude melt was. van m'n laatste bestelling word ik eigenlijk alleen maar blij, hoop lekkere geuren en geen rare geurtjes die erbij komen.

Egyptian Musk <3 <3. Al had-ie van mij wel iets sterker gemogen :j.

Ik heb een melt van McCalls op staan nu, maar ben ook jachtschotel aan het maken. Nouja, het vlees staaf te stoven. Ruik alleen nog maar vlees, laurier en kruidnagel _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:50

Lisitano schreef:
Het is echt een fijne geur Pirouette66 :j Ik ben benieuwd wat je er van vindt, ik had die tart al een half jaar liggen :')

WME, PS heeft geen zachte was, het lijkt eigenlijk wel op de was die jij nu gebruikt.
De bijgeur heb ik wel meer mensen over gehoord. Ik heb het echt alleen bij bepaalde geuren en dan na een aantal uur. Net of de geurolie niet goed heeft gepakt ofzo.

Ok ze had voorheen wel ook de zachte was, maar dan is ze wellicht ook over.

Bij die oude was van kreeg ik dus ook soms een bijgeur.
Maar de voornaamste reden voor mij om over te stappen was dat de waxmelts echt met moeite uit de cups kwamen dat de was ook ging verkleuren na een tijdje werden ze bruiner vond da was viezig.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:55

Op de slaapkamer brand ik niks. Maar wat ik op de badkamer brand, ruik ik ook in de slaapkamer. (naast elkaar en deuren staan altijd open ivm katten)

Mijn huis is nogal vreemd ingedeeld :')
Beneden 2 slaapkamers, toilet en badkamer, 1e verdieping de woonkamer en keuken, 2e verdieping een was kamer en een dakterras.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:58

Ik vind dat een leuke indeling. Alles is beter dan een kantoor pand waha.

De melt ruikt trouwens lekker Lavender relax heerlijk zelfs.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:01

Hier zit coconut strawberry weer in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:02

Lisitano schreef:

Heb jij jouw bestelling van Mc Calls al binnen ondertussen? :)

stamper: Geniet ervan!

Raja: Vind dat juist leuk, niemand die in jouw woonkamer ziet te kijken. Ik brand ook niets op mijn slaapkamer, maar wel op de badkamer :) Vaak de lichte geurtjes van YC dan.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:12

Ja, is super fijn! Geen inkijk :)
Op de badkamer heb ik nu fluffy towels <3
Had van VC al Clean Cotton opgemaakt

Moet trouwens wel zeggen dat ik die verpakking van YC tarts echt uber vervelend vind!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:16

Lisitano schreef:
Stamper schreef:
Sorry, daar had ik net overheen gelezen toen ik dit postte..
Ik zelf ken de geur nog niet, maar heb nu alweer spijt dat ik niet meer besteld heb uit USA, hoewel centjes ook op zijn eigenlijk.... Dus wellicht met de volgende sale dat ik weer een grote bestelling doe!
Ben alleen een illumalid mee te bestellen! :') :x

Haha erg hè!?

Ze doen ook een paar keer per jaar tarts voor 1 dollar. Dan ga ik gewoon een mega doos vol bestellen *\o/* Van Goose Creek wil ik ook eens uit de USA bestellen trouwens.
Ik ben zo benieuwd naar die tumblers.

Zoals nu ook dus zie ik...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:16

Die Fluffy Towels heb ik al veel over gehoord, helaas nooit gehad, is die lekker?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:17

Ik brand alleen maar op m'n slaapkamer aangezien ik nog thuis woon een vaak in m'n slaapkamer zit :+
Heel soms brand ik wat beneden maar m'n vader is niet zo grote fan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:18

Ja hé! Ik zag dat je bij sommige een lijntje hebt met gaatjes, waardoor je hem kan open doen zeg maar, maar de meeste hebben dit niet. Vaak pulk ik een hoekje eruit dat ik dan afknip met een schaar en zo verder probeer open te scheuren. Maar daar ik vaak een volledige tart in 1 keer erin gooi durf ik ook gewoon dat hoekje af te knippen en het te verpulveren, valt het er zo uit.

Lisitano: Yellomofoon berichtje sturen voor die tumblers, ik heb er 1tje van Red velvet mee besteld :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:19

waxmeltsenzo schreef:
Die Fluffy Towels heb ik al veel over gehoord, helaas nooit gehad, is die lekker?

Heerlijk luchtje!

Echt als net gewassen zachte handdoeken

Niet te overheersend.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 17:34

DeMolenhoek schreef:
Heb jij jouw bestelling van Mc Calls al binnen ondertussen? :)

stamper: Geniet ervan!

Raja: Vind dat juist leuk, niemand die in jouw woonkamer ziet te kijken. Ik brand ook niets op mijn slaapkamer, maar wel op de badkamer :) Vaak de lichte geurtjes van YC dan.

Nee |( Het is wel gisteren al verzonden.
Ik heb wel WoodWick binnen gekregen van de Goodies-shop *\o/* En ik heb een Gallerie kaars cadeau gekregen!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 17:37

DeMolenhoek schreef:
Lisitano: Yellomofoon berichtje sturen voor die tumblers, ik heb er 1tje van Red velvet mee besteld :)

_O- Er zijn 2 Peanut Butter Sugar tumblers onderweg :')

Raja schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Heerlijk luchtje!

Echt als net gewassen zachte handdoeken

Niet te overheersend.

Jij hebt zo'n goede smaak :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:39

I know Lisitano :D