Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CalipsoLover schreef:Hoe gaat het nu met je Wabisabi?
wabisabi schreef:CalipsoLover schreef:Hoe gaat het nu met je Wabisabi?
Nou…. Ik had gister echt een onwijze terugval. Voelde me zo poedersuiker. Echt.. hij zegt dat hij me nog steeds heel leuk vindt en heel veel van me houdt. Terwijl ik het gewoon niet wil horen. Liefdesverdriet is echt een mindfuck. Heb het al eerder vrij heftig gehad, maar dit is van een heel ander level. Het voelt gewoon oneerlijk en dat is zo lastig.
Ik heb Circe nog niet uitgelezen. Ik bewaar bladzijden voor dagen als deze.Echt ik blijf het boek echt fantastisch vinden!
Hoe gaat het met jullie?
Sorriso schreef:Hoort erbij. Helaas zit er geen opwaartse trend in het proces. Was het maar zo.
Waardeloos dat hij dat zegt. Laat je niet aan het lijntje houden. Kun je hem niet blokkeren?
Ik heb afgelopen vrijdag een brief gehad van mijn ex.
Sorriso schreef:Hoort erbij. Helaas zit er geen opwaartse trend in het proces. Was het maar zo.
Waardeloos dat hij dat zegt. Laat je niet aan het lijntje houden. Kun je hem niet blokkeren?
Suzanne F. schreef:Oh dit is waardeloos. Trap er niet in hoor. Dit zijn dingen die je kapotmaakt. Maar hier zijn ze vaak ook op uit, om jouw aan hem gebonden te houden. Hij houdt je aan een touwtje en kan je zo weer terugtrekken als je dat wilt. Als jij het contact niet helemaal verbreekt dan blijft dit zo en blijft hij spelen met jouw gevoelens. Nogmaals: kies voor jezelf.
xDenies schreef:Oooh dat is ook niet eerlijk van hem om te zeggen. Beetje trap na. Zou inderdaad t gesprek afkappen. Geloof t ook nooit zo. Zo had ik iemand waar t super mee klikte maar toen ik vroeg hoe en wat was t van "we hebben t toch leuk zo? Ja nu niet zo depri doen, dacht dat dit wel goed was. Ja maar ik vind je zo interessant". Dag vriend, ik zoek meer dan interessant. Nog een paar keer heeftie gepribeerd weer aan te pappen maar relatie zat er niet in. Toen voor mezelf gekozen (waarom lukt dat nu niet?) en nog een paar weken later stond ie ineens op zn profiel foto met een vriendin en hond. Okeeeee dan.
Een brief? Vertel?
Na mijn 1e relatie (ik verbrak t, hij ging vreemd en kwam ik achter) kreeg ik 9mnd later okk ineens een email. Precies op de dag dat ik een date had, die goed uitpakte
Suzanne F. schreef:Oh dit is waardeloos. Trap er niet in hoor. Dit zijn dingen die je kapotmaakt. Maar hier zijn ze vaak ook op uit, om jou (zonder w natuurlijk) aan hem gebonden te houden. Hij houdt je aan een touwtje en kan je zo weer terugtrekken als je dat wilt. Als jij het contact niet helemaal verbreekt dan blijft dit zo en blijft hij spelen met jouw gevoelens. Nogmaals: kies voor jezelf.
xDenies schreef:Ik heb hem zelfs nof ergens! Als ik pp mijn laptop zit zal ik er wel even globaal over typen
Maar bedoel je nou dat ie je er over appt? Niet op de werkvloer in een gesprek? Dat vind ik dan helemaal bijzonder...
Suzanne F. schreef:Suzanne F. schreef:Oh dit is waardeloos. Trap er niet in hoor. Dit zijn dingen die je kapotmaakt. Maar hier zijn ze vaak ook op uit, om jou (zonder w natuurlijk) aan hem gebonden te houden. Hij houdt je aan een touwtje en kan je zo weer terugtrekken als je dat wilt. Als jij het contact niet helemaal verbreekt dan blijft dit zo en blijft hij spelen met jouw gevoelens. Nogmaals: kies voor jezelf.
Zo goedemorgen, even een giga spelfout uit mijn tekst gehaald. En dat voor iemand die daar zo scherp op is. Pffff, ik had mijn dag niet denk ik.
Waarom appt hij jou nog? Blok hem dan?
Marocje schreef:Wabisabi: heel mooi, draai het om: jij weet wat je waard bent, hij nu ook én dat is ie kwijt. Heeft ie zelf veroorzaakt. Dat mag hij best weten, juist wel! Nu ben jij weer in control..
Suzanne F. schreef:
xDenies schreef:Oooh dat is ook niet eerlijk van hem om te zeggen. Beetje trap na. Zou inderdaad t gesprek afkappen. Geloof t ook nooit zo. Zo had ik iemand waar t super mee klikte maar toen ik vroeg hoe en wat was t van "we hebben t toch leuk zo? Ja nu niet zo depri doen, dacht dat dit wel goed was. Ja maar ik vind je zo interessant". Dag vriend, ik zoek meer dan interessant. Nog een paar keer heeftie gepribeerd weer aan te pappen maar relatie zat er niet in. Toen voor mezelf gekozen (waarom lukt dat nu niet?) en nog een paar weken later stond ie ineens op zn profiel foto met een vriendin en hond. Okeeeee dan.
Een brief? Vertel?
Na mijn 1e relatie (ik verbrak t, hij ging vreemd en kwam ik achter) kreeg ik 9mnd later okk ineens een email. Precies op de dag dat ik een date had, die goed uitpakte
Duhelo schreef:Wabisabi ik zou even heel duidelijk aangeven dat je ENKEL nog communicatie via app wil voor werkgerelateerde zakens.
Indien hij zich daar niet kan aan houden, zou ik even met de HR afdeling in overleg gaan hoe je dit moet aanpakken.