Hi dames, sorry dat ik zomaar kom binnenvallen. Ben opzoek naar dé tip. Ik heb een tweetal donker blauwe jurkjes. Een is sjiek, de ander wat losser. Beide mouwloos. Nu wil ik deze jurkjes op het werk dragen en dus moeten m'n armen bedekt zijn. Bolero's vind ik verschrikkelijk. Hebben jullie andere tips over wat ik kan dragen zodat m'n armen bedekt zijn?
Eventueel gewoon een net vestje. Primark heeft veel verschillende en die blijven bij mij 9 van de 10 keer wel heel lang netjes. Of eventueel bij de H&M en Zara.
Vestje, blazer of een blazer van wat losser-meer-stretch materiaal?
Anoniem
Geplaatst: 21-04-16 12:41
Na dagenlang elke dag h&m checken, waren ze vanmorgen alleen nog in mijn maat te krijgen, dus snel besteld. Nu hopen dat ze passen + dat ze in het echt ook leuk zijn.
Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Had een maat 39 en 40. Maat 39 zit goed dus heb eventueel de maat 40 over, mocht iemand er nog naar op zoek zijn hier. Anders stuur ik ze morgen weer terug
donnar
Geplaatst: 21-04-16 15:35
Ik heb vandaag eindelijk mijn spulletjes binnen gekregen!
De rok is leuk maar ik moet wel even bruine benen kweken Mijn moeder en broertje vinden hem niet zo leuk, wat is jullie mening?
De slippers zijn helaas aan de kleine kant maar groter zijn ze er niet dus twijfel of ik ze hou op toch terugstuur. De lange zwarte rok is te groot en de shirtjes en de zonnebril zijn wel heel erg leuk!
Gisteren dit blousje kunne scoren bij de h&m helemaal verliefd er op! En deze broek bij de zara en topje van de pull en bear, aan de bovenkant gehaakt met aan de achterkant knoopjes en een strikje, Vond dat ze bij de h&m heeel veel leuke zomer kleding hadden. Shirtjes voor nu met lange of 3 kwart mouwen vind ik wel lastig te vinden, of heel erg basic
Daar ging mijn eerste deel van de stufi van morgen al Dankjeeee hij is echt gaaf!
DewiRox
Geplaatst: 21-04-16 23:26
Laurie schreef:
Hoe kom je toch altijd zo bruin Dewi? Staat je weer goed!
Haha ik werk bij een strandtent en ik had toevallig vanmorgen 2 uurtjes in de zon gezeten .
Bedankt dames!
Staat je goed die croptop hierboven! Ik ga van de week beginnen met bootcamp lessen, met als doel mezelf ook prettig te voelen in zo'n top op vakantie.
donnar
Geplaatst: 22-04-16 11:06
En ladies, sorry dat ik jullie weer lastig val, maar hoe vinden jullie de rok als ik hem draag zoals dit. Ik kan hem eventueel in laten nemen zodat ik hem high waste kan dragen.
Ik vind die trend niet mooi, alsof je je nog als een 4 jarige wilt kleden als een prinses. Dat klonk niet aardig maar bedoel er niks persoonlijks mee Als je het zelf wel mooi vind, zeker doen.
Leuke shirts hierboven! Ik wil ook nog zo'n witte bohemian blouse!
Birgit__
Geplaatst: 22-04-16 12:02
Hi meiden! Ik kom even binnenvallen met een vraag:
Over 3 weken vlieg ik naar New York en ik zit nu al enorm in een kleding crisis. Het is een ongeveer 9 uur durende vlucht en de laatste keer dat ik zo lang gevlogen heb is 10 jaar geleden dus ik weet niet meer wat ik toen droeg In mei kan het in NY wel al behoorlijk warm zijn (gemiddeld 25 graden). We komen rond 12 uur 's middags aan. Het liefst zou ik natuurlijk super compfy gaan, maar omdat we dus midden in de stad overdag aankomen wil ik er wel stijlvol (maar ook comfortabel) uitzien Het punt is, in het vliegtuig heb ik het altijd super koud.. Spijkerbroeken vind ik na lang zitten vaak knellen en verder weet ik niet wat ik aan moet om er ook leuk uit te zien als we eenmaal in NY aankomen.. Hebben jullie dus tips?
@ Birgit: ik vind voor lange vliegreizen een maxi jurk ideaal! Panty aan eronder, die je nav temperatuur aan kunt laten of uit kunt doen. Comfortabel (leren/spijker)jasje en een fijne sjaal mee die je in het vliegtuig tegen de kou om je schouders kunt wikkelen. Goede kleur lippenstift, mooie hoed en fijne schoenen erbij en je bent comfy maar stylish
Zoiets draag ik graag, voelt als een pyjama maar ziet er beter uit
Ik wilde ook een jurkje voorstellen Dan kun je in het vliegtuig ipv een panty bijv een joggingbroek/legging aandoen en vlak voor de landing even omruilen voor een panty. Dikke sjaal mee die je als dekentje kunt gebruiken is ook altijd handig.