Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:49

Isabonny schreef:
een dochter die haar schoolmail niet leest, mij belt met de opdracht om die mailbox te openen en een bericht uit te printen en dan boos op mij wordt, omdat ik tijdens het naar beneden scrollen (om bij de betreffende mail te komen) allemaal berichten zag van de leraar over formulieren die ze voor haar stage moest inleveren en die ze dus nog niet ingeleverd had (terwijl ze al met de stage bezig is). Gevolg kan zijn dat de 1e 2 weken misschien niet meetellen en ze die later moet "inhalen".

Maar dan wordt ze dus boos dat ik haar mails lees (en haar op enkele zaken wijs), terwijl ik zelf van haar op zoek moest naar een mail in haar schoolmail.

Let er wel op dat ze dan ook niet verzekerd is als ze daar schade maakt. Dit gaat voor stage's via school en dat heeft ze dan nu dus ook niet! (Natuurlijk nog wel gewoon je eigen schadeverzekering, maar goed.) Wel lastig :(

Ik erger me aan mijn non-stop hoofdpijn die niet weg gaat!

Amira_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:31

Dat de batterij van mn telefoon de laatste dagen zo ontzettend snel leeg gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 17:01

Aan dat Imagine Dragons op een doordeweekse dag in Nederland komt en het niet in m'n vakantie valt. :(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:44

Dat PostNL zegt dat m'n pakketje aangekomen op het PostNL punt, maar dat datzelfde punt zegt dat hij ze niet heeft. My gosh, dag 200,-

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:53

Dat je pirates of the caribbean niet meer op neflix staat en had net zo'n zin om die films te kijken.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:25

Aan de eenzaamheid die mij een beetje opvreet..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:55

Believe schreef:
Aan dat Imagine Dragons op een doordeweekse dag in Nederland komt en het niet in m'n vakantie valt. :(

Omg ja dit. En het feit dat de tickets vrijdag verkocht worden, ik dan gewoon les heb en mijn ouders moeilijk doen, just understand dat ik eens naar een concert wil en de andere band waar ik graag heen wilde echt niet meer naar Nederland komt en Imagine Dragons nr 2 van mijn favo bands is en dat dus ook niets gaat worden, behalve als mijn vriendin ook zou gaan -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:04

Justme_Lisaa schreef:
Dat PostNL zegt dat m'n pakketje aangekomen op het PostNL punt, maar dat datzelfde punt zegt dat hij ze niet heeft. My gosh, dag 200,-

Dat had mijn collega afgelopen week ook. Was al afgehaald, maar niet door mijn collega. De dame van PostNL zei dat dit al het tweede geval was deze week.
Ik zou contact opnemen met de verzender en vragen of ze een klacht willen indienen. Dat kan alleen de afzender.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:24

Dat 9292ov geen ritprijs laat zien op het moment. Rete irritant, ik wil gewoon weten wat m'n reisje me morgen kost zodat ik weet wat ik op m'n ov moet zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:32

Kairos schreef:
Believe schreef:

Omg ja dit. En het feit dat de tickets vrijdag verkocht worden, ik dan gewoon les heb en mijn ouders moeilijk doen, just understand dat ik eens naar een concert wil en de andere band waar ik graag heen wilde echt niet meer naar Nederland komt en Imagine Dragons nr 2 van mijn favo bands is en dat dus ook niets gaat worden, behalve als mijn vriendin ook zou gaan -O-

Precies dit :'), ben van plan om als ik toch nog mag gewoon even met een docent te overleggen of het oke is dat ik wat later in de les kom. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:32

Kairos schreef:
Believe schreef:

Precies dit :'), ben van plan om als ik toch nog mag gewoon even met een docent te overleggen of het oke is dat ik wat later in de les kom. :+[/quote]
Haha ja snap ik, ik heb de dag erna een docent waar je, als je erg veel geluk hebt en de conciërge niet tegenkomt, geen briefje hoeft te halen en die er dan wss gewoon om kan lachen, dusja :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:52

Dat degene die mee zou gaan naar mijn concert ineens af heeft gezegd, dat niemand mee wil naar een ander concert 6 december, en nog wel meer dingen hahaha

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 22:56

Justme_Lisaa schreef:

Kan zijn dat het pakket perongeluk op de kar is gelegd voor nog te verzenden pakketten. Dan gaat het pakket hoogstwaarschijnlijk terug naar de afzender. Track&trace in ieder geval bewaren en anders morgen nog een keer contact opnemen met postnl. Tegen die tijd hebben ze de pakketten daar wel opgehaald!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:47

Dorus schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Dat had mijn collega afgelopen week ook. Was al afgehaald, maar niet door mijn collega. De dame van PostNL zei dat dit al het tweede geval was deze week.
Ik zou contact opnemen met de verzender en vragen of ze een klacht willen indienen. Dat kan alleen de afzender.

Dat gaat niet hierbij, identificatie en handtekening zjjn beide vereist. En de handtekening zie ik njet terug in de app. Maar bedankt voor de tips, ik ga er vandaag nog een keer heen, want er was een mogelijkheid dat het straks nog komt. Maar vrees van niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:48

Justme_Lisaa schreef:
Dorus schreef:

Dat gaat niet hierbij, identificatie en handtekening zjjn beide vereist. En de handtekening zie ik njet terug in de app. Maar bedankt voor de tips, ik ga er vandaag nog een keer heen, want er was een mogelijkheid dat het straks nog komt. Maar vrees van niet.

Dat was bij mijn collega ook een vereiste, die handtekening en legitimatie....
En toch is z'n pakketje door iemand anders afgehaald en kan hij fluiten naar z'n nieuwe telefoon.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:19

Aan mezelf dat ik vanochtend gelijk helemaal in paniekmodus ging omdat mijn vriend nergens op reageerde.. was zo bang dat er iets aan de hand was dat ik op de fiets ben gestapt om te kijken. Had ie zich gewoon verslapen.. :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:56

Dat andere mensen dingen inzetten, ik voorbij zie komen dat ze het gaan activeren, en dan ineens een week later verwachten ze van mij bevestiging om het te activeren. Waar gaat het over! Jullie hebben dat ingezet, is allemaal behandeld tijdens mijn vakantie en ik kom nu ergens halverwege binnen vallen en heb dus geen idee waar jullie voor die tijd allemaal mee bezig zijn geweest.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:58

aan mensen die naast elkaar rijden op de fiets ipv achter elkaar. Ik moest er met de auto langs dus toeter even dat ze achter elkaar moeten gaan rijden, krijg ik nog een middelvinger ook. Pfff, een mentaliteit om moe van te worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:34

Mijn laptop die al 1,5 UUR aan het updaten is!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 17:50

flappie28 schreef:
Shenavallie schreef:
Aan personen die met een idee/opmerking/conclusie, die ik zelf al meerdere keren heb aangegeven, komen alsof ze het zelf bedacht hebben. |o

Nou inderdaad en volgen mij geloven ze het dan nog ook dat ze het zelf bedacht hebben :=

Dat, of ze praten er heel snel overheen. :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 18:35

De vader van mn vriend....

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:29

Dat ik graag andere vissen wil.
Maar srs geen afstand kan doen van goudvissen die ik 2 jaar dik heb
Maar ik op uit gekeken ben

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:52

M'n vriend. En dat ie altijd pretendeert een open boek te zijn maar als het erop op aankomt kom ik er echt niet doorheen.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 23:12

Een vriend van mijn vriend en zijn geweldige organisatie talent. Nodigt mijn vriend uit om een avondje airsoft te gaan spelen in Glasgow. Prima, tot 11 uur, wordt een beetje laat aangezien wij morgen allebei om 4 uur ons bed uit moeten, maar komt goed. Komt m'n vriend ook weer eens onder de mensen. Heeft die gast zich in de plaatsnaam vergist en blijkt die plek waar ze heen gaan ruim ruim een uur rijden te zijn (Glasgow was 20 minuten geweest). Mijn vriend vertelt mij net doodleuk dat ze pas rond een uur of 1 terug bij hem thuis zijn, waarna ik mijn vriend nog mag ophalen. Leuk man, maar ik mag morgen weer om 4 uur m'n nest uit om mijn rijbewijsloze vriend voor zessen op z'n werk te hebben. Dat wordt een heel gezellig ritje morgenochtend :').

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 23:43

white_flame schreef:
Dat ik graag andere vissen wil.
Maar srs geen afstand kan doen van goudvissen die ik 2 jaar dik heb
Maar ik op uit gekeken ben

Op uitgekeken... nee ik hou verstandig mijn mond.