Jaloers, mijn wekker gaat om 07:30.. Maar ik denk dat ik tussen de huisarts en werk in nog even een dutje ga doen Moet half 9 bij de HA zijn en half 3 pas op werk
Haha lekker vroeg weer die HA Maarja je kan zelf aangeven of je die tijd wel of niet wil?!
Smee__
Geplaatst: 31-07-17 00:27
Roosch schreef:
Mensenkinderen wanneer leer je die huisarts nou wat later plannen.
Ja goeie Vorige keren was om 08:10 dus het is al iets later! Nee op zich vind ik het wel lekker om er vroeg uit te moeten maar dan zou het fijn zijn als ik dan ook gewoon op een behoorlijke tijd in slaap val
Prima hier! Dinsdag naar het ziekenhuis op een schappelijkere tijd als die van smee haha
Majabeestje
Geplaatst: 31-07-17 00:33
Ik slaap al maanden bagger. Komt volgens mij door medicijnen wat ik ben gaan gebruiken tegen migraine. Meestal slaap ik wel redelijk vlot in maar tussen 4 en 5 altijd klaarwakker Om vervolgens rond half 7 weer in slaap te vallen en half uur later brak wakker worden van de wekker. Buh. Nu kom ik überhaupt niet in slaap maar het is de periode vd maand, dan slaap ik extra slecht. Onrustig gevoel, moe maar klaarwakker, jankerig, warm lijf..
Ik ga maar even internetten, op zoek naar een last minuten weekje Denemarken.
Ik zit met een gigantische jetlag (volgens mijn biologische klok is het nu 10 uur 's avonds ) dus ik sluit me hier ook aan. Ben al bijna 40 uur wakker dus wil nu ook gewoon slapen, maar mijn interne klok steekt er echt een stokje voor
sandorra
Geplaatst: 31-07-17 10:54
net op controle geweest alles zag er goed uit gips eraf
Vanaf zaterdag al geen pijnstillers meer gebruikt.... handtherapie opstarten.... 11 sept terug komen op controle... wel mag ik voorlopig niks met linkerhand doen, tillen kracht zetten etc. Dus helaas kan ik mijn werk nog niet doen.....
Wel is de vinger nog heel stijf, en gevoel moet er langzaam weer in terugkomen maar kan verstoord blijven....
Foto's vinger in spoiler let op dik blauw en wond met hechtingen zichtbaar......
Rustig hier......iedereen lekker aan het slapen? U gips eraf is en dus de steun en rust toch meer pijn...... Dus extra pijnstillers ingenomen en hopelijk zo slapen....
idd een druk verbandje of hem laten rusten op een kussen? ziet er wel netjes uit de wond!
Afgelopen nacht redelijk oke geslapen, werk voor de komende 3 dagen afgezegd en ik slaap best veel sinds ik dus echt rust genomen heb. alleen door overdag slapen in de avond wat minder. ook nog maar 1x anti misselijkheid op een dag, alleen voor de nacht. wel nog veel hoofdpijn.
Ik kreeg vanavond een bord slagroom in m'n gezicht (lang verhaal ) en dat zat zelfs in mn neus en ondanks dat ik al 3x m'n gezicht heb gewassen ruik ik het nog steeds. Lekker zuur, alsof ik heb overgegeven ofzo En nu ben ik misselijk en kan ik niet slapen
sandorra
Geplaatst: 01-08-17 00:21
Haha smee_ ben benieuwd naar het verhaal.....das idd niet erg lekker.....
Ik kwam net deze tegen heerlijk zou er bijna bij gaan liggen