Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gerbenfroh

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:15

Ik heb een hele leuke win actie online staan! :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:58

Hi! Ik meld me hier ook even. Ik blog al langer, maar gisteren heb ik een hele nieuwe blog opgezet en ben ik van plan om minimaal eens per dag een artikel te schrijven!

Ik post vooral over dingen die ik tegenkom en leuk vind. Ergernissen zijn een grote inspiratiebron :')

Mijn nieuwe blog (op wordpress en ook op bloglovin): www.lightsthroughtherain.wordpress.com
Mijn oude blog (op tumblr): www.marleensnelder.tumblr.com

Ik heb nog geen eigen domein, dit wil ik in de toekomst wel gaan doen maar eerst maar eens kijken hoe ik die blog ga onderhouden, mezelf kennende...

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:16

Marrleen schreef:
Hi! Ik meld me hier ook even. Ik blog al langer, maar gisteren heb ik een hele nieuwe blog opgezet en ben ik van plan om minimaal eens per dag een artikel te schrijven!

Ik post vooral over dingen die ik tegenkom en leuk vind. Ergernissen zijn een grote inspiratiebron :')

Mijn nieuwe blog (op wordpress en ook op bloglovin): http://www.lightsthroughtherain.wordpress.com
Mijn oude blog (op tumblr): http://www.marleensnelder.tumblr.com

Ik heb nog geen eigen domein, dit wil ik in de toekomst wel gaan doen maar eerst maar eens kijken hoe ik die blog ga onderhouden, mezelf kennende...

Leuke blog Marleen!
denk er wel om dat straks niet iemand anders jou'n domeinnaam heeft! Zou banketstaaf zijn!

Ik heb ook dat bv. Fajez.com niet meer vrij is.. super poedersuiker vind ik dat want dat is mijn naam en ik heb toen alleen .nl gekocht haha!

Ik heb vandaag een soort review online staan van een hele gave webwinkel met designermerken!
www.fajez.nl

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:21

anoukkk. schreef:
Marrleen schreef:

Mijn nieuwe blog (op wordpress en ook op bloglovin): http://www.lightsthroughtherain.wordpress.com
Mijn oude blog (op tumblr): http://www.marleensnelder.tumblr.com

Leuke blog Marleen!
denk er wel om dat straks niet iemand anders jou'n domeinnaam heeft! Zou banketstaaf zijn!

Ik heb ook dat bv. Fajez.com niet meer vrij is.. super poedersuiker vind ik dat want dat is mijn naam en ik heb toen alleen .nl gekocht haha!

Ik heb vandaag een soort review online staan van een hele gave webwinkel met designermerken!
http://www.fajez.nl

Dat is wel een goede ja! Ik ga er zo snel mogelijk naar kijken! :) bedankt voor de tip :)

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 09:33

Hoi,

Mag ik even binnenvallen ?
Ik heb heel in het begin nog even meegepikt, maar dan heeft mijn blog een jaar stilgelegen :Y)

Ik vind vooral weinig tijd om te posten en vandaar heeft het een tijdje stil gelegen...

Nu vroeg ik me af wat jullie van mijn laatste blogpost vinden? O:)
http://www.ltccreativity.wordpress.com

Het is een tutorial, maar het is moeilijk om alles duidelijk uit te leggen...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:01

Als je domeinnaam niet beschikbaar is dan kun je altijd contact met de eigenaar opnemen, ervan uitgaande dat de website niet heel actief is. Ik heb hetzelfde, nailfinity.com is van mij maar nailfinity.nl is van een ander, er staat een of andere vage pagina op. Ik ben nu in contact met de eigenaar om tot een deal te komen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:06

Ik blijf lekker met jullie meelezen, maar de camper blog ligt een beetje stil. Het staat steeds op mijn to-do list om even een update te schrijven, maar dan staan er nog 10 andere dingen die een veel hogere prioriteit hebben... Hopelijk binnenkort weer in wat rustiger vaarwater (zijn allemaal wel leuke en positieve dingen hoor!) en dan ga ik weer lekker camper bloggen :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:37

Tazzey schreef:
Als je domeinnaam niet beschikbaar is dan kun je altijd contact met de eigenaar opnemen, ervan uitgaande dat de website niet heel actief is. Ik heb hetzelfde, nailfinity.com is van mij maar nailfinity.nl is van een ander, er staat een of andere vage pagina op. Ik ben nu in contact met de eigenaar om tot een deal te komen.

Slim inderdaad, vooral omdat jij al een site hebt met een heel goed bezoekersaantal. Ik wil dat ook graag. Hoe heb jij dat gedaan? Als ik naar de site ga kan ik geen contact oid zien. Ik krijg altijd alleen een foutmelding

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:54

Er zijn ook best wel veel "bedrijfjes" die precies om die reden domeinnamen gebaseerd op titels van nieuwe sites oppikken, puur omdat ze hopen dat jij de naam weer wilt overkopen. Daar moet je wel wat voor oppassen, dat je niet wordt afgezet. Dan kun je misschien beter een alternatief bedenken. ;)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:17

happypaardje schreef:
Er zijn ook best wel veel "bedrijfjes" die precies om die reden domeinnamen gebaseerd op titels van nieuwe sites oppikken, puur omdat ze hopen dat jij de naam weer wilt overkopen. Daar moet je wel wat voor oppassen, dat je niet wordt afgezet. Dan kun je misschien beter een alternatief bedenken. ;)

Precies, zo bedoelde ik het ook. Is volgens mij ook eens met een grote naam gebeurd. Omdat ze dan weten dat er redelijk wat op het spel staat moet je soms onwijs veel geld neertellen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:46

Een gebroken teen... zwaar irritant!
Heb ik ook gehad, iets met een jonge hengst die er met al zijn gewicht bovenop sprong...

Let's sleigh together

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:49

Haha, dat klinkt tenminste nog heldhaftig, beter dan van een afstapje struikelen... xD

apart kleurtje trouwens! Blijft dat echt zitten, met die dikke glitters er in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:53

Ja hoor, zit er al bijna een week zonder chips of tipwear op :D
Deze liggen heel mooi vlak op je nagel, met maar 1 laagje topcoat is hij al helemaal glad en voel je niks meer van de glitters.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:05

Ik heb weer een rode op mijn blog. OPI What's Your Point-settia?

Ik heb nu ook een lakje op met grote glitters maar net wat DnT zegt, het blijft prima zitten hoor. Soms zelfs iets té goed :j

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:31

Leuk die nagellak ideetjes, ik kan wel wat kerst inspiratie gebruiken dus ik ga zo eens neuzen! :)

Na wat blog stilte probeer ik weer in het ritme te komen, vandaag een blog over mijn oude vertrouwde thema 'solliciteren'.. Want ik heb nu zelf weer een baan, maar mocht plaatsnemen aan de andere kant van de tafel om iemand aan te nemen!

Leerzame ervaring.. :D

Tien tips: hoe maak je een goede indruk bij een sollicitatiegesprek

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:34

Was het je eerste keer? Ik vond het de eerste keer ook erg spannend. Ik was wel erg verbaasd over sommige kandidaten. Moeilijker vond ik het om met een van mijn teamleden een "slecht nieuws gesprek" te voeren.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:44

Tazzey schreef:
Was het je eerste keer? Ik vond het de eerste keer ook erg spannend. Ik was wel erg verbaasd over sommige kandidaten. Moeilijker vond ik het om met een van mijn teamleden een "slecht nieuws gesprek" te voeren.

Yes, eerste keer in deze positie.Ik vond het echt verbazingwekkend hoe onvoorbereid mensen op gesprek komen, ik keek mijn ogen uit!
Goh ja dat lijkt me inderdaad ook lastig, vooral als je er echt consequenties aan moet verbinden..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:49

Ik heb zelfs een kandidaat gehad die in een trainingsbroek binnenkwam met een slobber trui. >;) Ik vroeg hem ook waarom hij zich niet gepast gekleed had (de functie was bij een formeel bedrijf waar een pak voor heren en een mantelpak voor dames verplicht was, stond ook in de vacature). Het antwoord is me tot op de dag van vandaag bijgebleven. "Ik moet solliciteren voor de bijstand maar ik wil niet werken, kunt u me wegsturen en een aangeven dat ik wel gesolliciteerd heb?" :oo :oo

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:55

Tazzey schreef:
Ik heb zelfs een kandidaat gehad die in een trainingsbroek binnenkwam met een slobber trui. >;) Ik vroeg hem ook waarom hij zich niet gepast gekleed had (de functie was bij een formeel bedrijf waar een pak voor heren en een mantelpak voor dames verplicht was, stond ook in de vacature). Het antwoord is me tot op de dag van vandaag bijgebleven. "Ik moet solliciteren voor de bijstand maar ik wil niet werken, kunt u me wegsturen en een aangeven dat ik wel gesolliciteerd heb?" :oo :oo

_O- Mijn hemel, goed verhaal voor feesten en partijen :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:08

Het is binnen het bedrijf ook wel heel lang een borrel verhaal geweest. Hoewel ik nog wel iets ergers meegemaakt heb bij een ander bedrijf maar dat is niet zo'n heel smakelijk verhaal maar we hebben er met z'n allen wel maandenlang om gelachen. En als ik oude collega's spreek komt dat verhaal altijd naar boven.
Voor de aagjes onder ons, je mag me best een PB sturen als je het wilt weten. Wel op eigen risico, ik ben niet aansprakelijk voor verlies van eetlust of een uitgekotst ontbijt. :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:29

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:13

Het is zover! De writersblock is daar! Ik heb echt absoluut geen idee waar ik vandaag over zal schrijven! Ik heb welgeteld 3 posts op m'n nieuwe blog en nu weet ik al niets meer...

Iemand ideeën?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:35

Ik denk dat je wat te hard van stapel bent gelopen. Elke dag posten is ook gewoon heel erg veel, ik zou lekker beginnen met 2x in de week bijvoorbeeld.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:43

Ik vind het gewoon veel te leuk, dat is het probleem... :')