Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:56

Oh oh, ik heb twee van die kasten te koop, daarom loopt het dus niet ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:01

Er schijnt een enorme markt voor te zijn O:)

Ik daarentegen baalde als een stekker toen ik nog wat mooie kasten zocht en veel mooie modellen die ik tegenkwam echt onherstelbaar lelijk waren gemaakt.... vooral zo lelijk mogelijk die smakeloze krijtverf erop kladderen, brrrr :P

*even op MP gekeken*

Och nee Alja...zelfs krijtverf met blauwe deurtjes en laatjes *kreunt* wat erg :)) _O- Ah vreselijk, ik krijg er rillingen van :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:17

zegt meer over jou dan over het kastje ;) :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:25

Ik mag ook men regendeken + nieuwe onderdelen op MP gooien. Vorig jaar was ie aan de krappe kant voor paardje maar nu ze verzwaard is gaat het niet meer :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:28

Alja: ongetwijfeld :D Maar ondertussen wil jij er toch ook vanaf blijkbaar :))

En gegarandeerd dat er iemand op af komt die helemaal begint te kirren bij het zien ervan en er dolblij mee is, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 10:32

Ook maar even mijn te grote wedstrijdjasje op BM en de rest gegooid, nog een extra zweetdeken verkocht gisteren als het goed is. En zonet melding gehad van de koper van het winterdeken dat ze het geld overgemaakt heeft, dus dat gaan we ook goed in de gaten houden nu!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:46

nou, ben ik weer:

Die zielige nerd heeft mij gister weer gemaild: je hebt nog één dag!

_O- heb hem terug gemaild: wat zielig dat je geen leven hebt

Net effe gecontroleerd en pakketje is vanochtend om 09:12 netjes afgeleverd. :Y)
Zou hem haast willen stalken nu: waarom mail je mij niet DIRECT als je het pakket hebt ontvangen? Ik geef je nog 1 dag :')

Maar dat doe ik maar niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:17

Ik heb voor het eerst mijn ING-nummer doorgegeven voor een betaling vanuit Nederland en pfoe, dat ga ik nog doen! Koper zei vanochtend dat het geld was overgemaakt en inderdaad, stond zonet al op de rekening :D
Gelijk een zwarte vuilniszak rond de doos met het deken gedaan, dichtgekleefd en het adres erop. Straks moet ik toch de deur uit, dan breng ik het direct naar het verzendpunt en kan ik vanavond de T&T-code doorgeven. Gaat wel lekker zo!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:21

Super +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:46

Nu duimen dat ik een datum kan prikken voor dat andere deken, dat brengt ook weer €15 op. Vanavond ga ik met iemand naar mijn vrachtwagen kijken voor verkoop, hoop dat ik eindelijk ook van dat onding afraak... Dat zou pas een mooie extra opleveren :))

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:11

Alja schreef:
Oh oh, ik heb twee van die kasten te koop, daarom loopt het dus niet ;)

Ik ben er steeds vrij snel vanaf tot nu toe. Ligt denk ook wel aan de regio icm wat voor meubel het is hoor. Pmarena, ik snap wat je bedoelt. Ik heb hier een hele gave kussenkast en chippendale dressoir die ik in beginsel wilde dien maar nu toch maar origineel laat. Mijn stoelen wel gedaan. Denk dat je het met mate moet doen en er niet heel je huis mee vol moet gooien idd! Je kan het nooit exact naar de ander zijn smaak maken dus ik doe wat ik mooi vind. Mooi meegenomen als een ander er ook zo over denkt en ik er vlot vanaf ben.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:13

Hier ook weer een super ervaring! Had gisteren een donkerblauw Scapa dressuurdekje gezien, gelijk een mail gestuurd dat ik interesse had en mijn bod. Vandaag mailtje teruggekregen dat ze akkoord ging, gegevens direct uitgewisseld, geld overgemaakt en het geld stond er vandaag zelfs nog op :D Morgen of maandag stuurt ze het dekje op. Ben heeeeul gelukkig ondanks ik 'm niet kan gebruiken momenteel (moet nieuw zadel kopen voor paardje) :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:53

Jeetjemina :') Vrouw wilde mijn taalcursus vorige week komen ophalen op het adres van mijn ouders. Kon niet, ik ben daar pas vanmiddag. Dus teruggemaild dat dat helaas niet ging, krijg ik mail terug of ik het dan op de post kon doen. Nou prima. Rekeningnummer doorgegeven, hoorde ik weer niks meer. Net op het moment dat ik haar wilde mailen of ze uberhaupt nog interesse had krijg ik weer mail dat ze het dit weekend wil komen ophalen. Nou prima, teruggemaild wanneer ze wilde komen. En wéér geen reactie. In dit tempo is het weekend voorbij voor we een afspraak hebben kunnen maken :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:03

Mail dan een keer je telefoonnummer door en handel het via de telefoon af ... de mail van MP werkt echt nog steeds niet optimaal :n

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:09

Nee via de mail loopt het met sommige heel stroef.

Als het goed is een zadel verkocht.
Geld word als het goed is overgemaakt. Ze hoopte dat ik het alvast wilde opsturen, uhhh ja hoor zodra ik de betaling ontvangen heb.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:15

Nee maar het gekke is, ze reageerde in het begin heel vlot en sinds ik het niet kom brengen duurt het steeds langer lijkt wel. Ze moet ook constant van alles overleggen en dan duurt het weer dagen voor ik iets hoor. Nouja ik wacht het wel af, laat het desnoods bij mijn ouders liggen zodat ze het daar later kan ophalen als ze wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:35

Mijn deken is verkocht en verzonden *\o/*
Nu afwachten of ik mijn dressuurzadel kwijt raak. Hoeft niet weg, maar een extra zakcentje kan nooit kwaad.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:41

Gisteren heb ik iemand blij gemaakt. Ze wilde graag mijn voltigeersingel kopen, of ik dat zware ding op de post wilde doen. Ik vroeg of ze het niet kon komen halen, ze woont 35 kilometer verderop en verzenden werd wel erg duur. Schrijft ze dat dat niet kan, ze had een ongeluk gehad, nek gebroken , kan niet auto rijden. Ik heb gezegd dat ik het voor 5 euro dieselkosten dan wel die middag nog zou langs brengen. En ja hoor, ze liep met haar hoofd in zo'n rek en ze was helemaal blij dat ik voor die paar euro gelijk kwam brengen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:42

Niks opsturen en niks frankeren voordat je je centjes hebt !

Wacht nog steeds op geld ( en al was het maar een antwoord |o ) van mijn koper -O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:46

Shirley, wat ik me afvroeg. Kun je dat geld van die DHL-bon niet terughalen? Je hebt tenslotte wel zo'n ding geprint maar er is niks verzonden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:48

Dat weet ik eigenlijk niet, zou het eens kunnen vragen bij DHL ...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 13:01

Ik zag namelijk zoiets voorbij komen in een topic dat (geloof ik) pmarena een tijdje terug had geopend over verzendmethoden.

Heb hem al gevonden. Uit een topic waar je zelf ook inzit zelfs :D [LZP] Online bestelling - hoe liefst bezorgen? Gewone post?

Ojajoh schreef:
nou alweer een goed ervaring met DHL! ik had een pakketje klaar gemaakt en online betaald, en ineens ging dat pakket dus niet door! mijn probleem en geld kwijt zou je zeggen
Maar netjes een formulier gekregen en mn geld terug :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 13:06

Bedankt !! :*

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 19:48

Net een hele hoop mooie hakken op MP gezet & bokt.
Ze zijn echt super mooi maar ik kan er echt niet op lopen :P

Ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:03

DHL 4 you heb ik de deur uit gedaan, daar verzend ik niets meer mee. De service is waardeloos en de bezorgers nog erger!
Heb nu al een paar keer gehad dat een pakket terug kwam met vermelding "adres onbekend". Het is alleen jammer dat het wel een bestaand adres is. Het blijkt dat er diverse bezorgers niet de moeite nemen om pakketten in het buitengebied te bezorgen, behalve als ze er meer hebben.....
Bij de klantenservice is het overigens een bekend probleem.

Dit kost gewoon geld en klanten door nalatigheid van hun. Klant besteld optijd een zadel,en was ruim op tijd in huis geweest. Duurde al erg lang (lees 7 dgn) voordat het zadel eindelijk geleverd zou worden bij klant, opeens dhl zegt adres onbekend. Klant had het zelf die dag al gezien en direct dhl gebeld. Sorry we kunnen niets voor u doen....Het pakket staat op 20 minuten rijden bij klant z'n huis vandaan, klant stelt voor het zelf op te halen samen met legitimatie bewijs. DHL weigert....
Daarna duurt het nog 6dgn voordat het pakket weer bij ons geleverd is....
Zelf een paar keer gebeld met dhl over de status van de zending....Leuk zo'n 0900 nummer dat tikt lekker aan.

Nu weer een klachtenprocedure lopen, ben benieuwd hoelang dat weer gaat duren.
Maar goed klant heeft afgehaakt ondanks ik er niets aan kon doen.... DHL zegt een schade vergoeding te betalen......

Verzend nu via een andere, maar die is uitsluitend voor bedrijven. Is binnen NL net zo duur, service is super! Buitenland is zelfs een stuk goedkoper