Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ah vreselijk, ik krijg er rillingen van
heb hem terug gemaild: wat zielig dat je geen leven hebt 

Alja schreef:Oh oh, ik heb twee van die kasten te koop, daarom loopt het dus niet
Morgen of maandag stuurt ze het dekje op. Ben heeeeul gelukkig ondanks ik 'm niet kan gebruiken momenteel (moet nieuw zadel kopen voor paardje)
Vrouw wilde mijn taalcursus vorige week komen ophalen op het adres van mijn ouders. Kon niet, ik ben daar pas vanmiddag. Dus teruggemaild dat dat helaas niet ging, krijg ik mail terug of ik het dan op de post kon doen. Nou prima. Rekeningnummer doorgegeven, hoorde ik weer niks meer. Net op het moment dat ik haar wilde mailen of ze uberhaupt nog interesse had krijg ik weer mail dat ze het dit weekend wil komen ophalen. Nou prima, teruggemaild wanneer ze wilde komen. En wéér geen reactie. In dit tempo is het weekend voorbij voor we een afspraak hebben kunnen maken
[LZP] Online bestelling - hoe liefst bezorgen? Gewone post?Ojajoh schreef:nou alweer een goed ervaring met DHL! ik had een pakketje klaar gemaakt en online betaald, en ineens ging dat pakket dus niet door! mijn probleem en geld kwijt zou je zeggen
Maar netjes een formulier gekregen en mn geld terug