Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Ervoor rijden en alarmlampen aan? Hand uit het raam en wijzen naar de vluchtstrook?
Phoei gevaarlijk!
Misschien te hard over de drempel gegaan?
Oja en sinds we in dit huisje zitten hangt er een of andere graflucht... Heb de mat al naar buiten gebonjourd.. alles gedweild met dettol...
Maar ergens ligt iets doods of rots... Bah!
niks hielp. Jolliegirl schreef:Jeetje...waar is je voorganger dan mee bezig geweest dat dit niet opgevallen is...

maralyn schreef:Hoe maak je iemand duidelijk dat haar uitlaat onder haar auto los hangt en op de grond?
Toeteren, zwaaien, alles geprobeerd.
Als iemand dit leest en denkt, wie was die gek in die ford focus.
Ik! En kijk ff onder je auto.
Marigold schreef:Oo @hagelslag ik dacht dat je deze bedoelde:
[ Afbeelding ]
Oud Avereest x Westerhuizingerweg. Thv Oud Avereest nr 36. Net aan de andere kant van Balkbrug dan waar jij was maar dacht misschien heeft routeplanner je over de Stapelerweg genavigeerd die overgaat in deze weg.
Anyway, dit is echt een rotdrempel dus je bent alvast gewaarschuwd als je er ooit langskomt.
@jolliegirl, die zigzag lijn, betekent dat dan dat je dizzy wordt als je niet op de rem gaat?![]()
En mijn ergernis: twee garages op rij die beloven de auto op sleep te halen. En dat niet doen.
Beloof het dan ook niet!!!!
maralyn schreef:Hoe maak je iemand duidelijk dat haar uitlaat onder haar auto los hangt en op de grond?
Toeteren, zwaaien, alles geprobeerd.
Als iemand dit leest en denkt, wie was die gek in die ford focus.
Ik! En kijk ff onder je auto.