Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:52

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:55

Hieperdi schreef:
Dat alles zo duur is. Vooral als er P van Paard voor staat. Ik wil eigenlijk even wat shirtjes/truien erbij hebben voor het paardrijden. Maar je betaald gemiddeld 50 euro voor een Tshirt met lange mouw. Doe dat x 3. Eigenlijk heb ik ook nog een bodywarmer en beugelriemen nodig maar ik struin marktplaats daar wel voor af dan. Is toch niet normaal meer wat het kost. Eigenlijk zit ik te overwegen om gewoon naar de Primark te gaan en daar wat truien tekopen. Elke keer hik ik er weer tegen aan als ik wat moet kopen ;(

Vinted heeft heel veel paardrijkleding, ik koop bijna alles daar.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 22:16

Hutcherson schreef:
We gingen vanmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en gesprek met de arts over alle labuitslagen na de operatie (twee weken terug) en de infectie vorige week donderdag. Helaas nog een zeer pijnlijke infectie waarvoor manlief vandaag WEER met spoed geopereerd moet.
Ik ben er klaar mee.

Is de operatie goed gegaan?

Wat een ellende steeds zeg :knuffel:

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 22:36

Decathlon zal ik inderdaad nog eens kijken maar hebben ook veel dure dingen. Zag een leuke trui maar was al 60 euro :+ veel van hv polo en euro-star. Kramer heb ik nu 5 dingen in mijn winkelmand voor 110 euro. Dat is nog wel te doen denk ik

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 00:25

Naast een militaire vliegbasis wonen.
Netjes een melding eruit gedaan dat ze weer zijn begonnen met avond vluchten. Note: nooit mee gestopt en hele zomer regelmatig tot / na 23 uur gevlogen.

En nu zijn ze soldaatje aan het spelen denk ik. Al sinds 21u continu schieten en "ontploffingen". Vrienden, het is 00:30, stop er eens mee en laat mij slapen?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 07:38

Regen.
Weersverwachting met voornamelijk regen.
Regen op vakantie.
:')

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 07:42

Klote geslapen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 07:44

Ineke2 schreef:
Fysio heeft mij vandaag gemasseerd bij mijn schouders en daarvoor een hulpmiddel gebruikt onder andere. Ik weet niet wat hij gedaan heeft maar aan beide kanten zit nu (nog steeds) een knalrode plek onder mijn schouderblad :+

Ik keek net weer in de spiegel en dacht ik draai me even om en kijk of ik nog steeds wat zie… en jahoor ik zie nog steeds rode plekken na die massage van dinsdag :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 08:32

Alles een uur geleden ingenomen tegen de pijn en komt gewoon doorheen… vooral die misselijkheid vind erg. Verder dan paracetamol en pantropazol innemen kan niet omdat lijf daarmee gek kan doen…

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 08:33

DuoPenotti schreef:
Hutcherson schreef:
We gingen vanmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en gesprek met de arts over alle labuitslagen na de operatie (twee weken terug) en de infectie vorige week donderdag. Helaas nog een zeer pijnlijke infectie waarvoor manlief vandaag WEER met spoed geopereerd moet.
Ik ben er klaar mee.

Is de operatie goed gegaan?

Wat een ellende steeds zeg :knuffel:

Ja gelukkig is het allemaal goed gegaan, lief dat je het vraagt.
Er zit nu een drain in, die moet er dus nog weer uit volgende week maar het resultaat van de operatie is groots en positief. Vanacht heb ik hem mee mogen nemen naar huis en vanmorgen weer afgeleverd in het ziekenhuis. Als de arts groen licht geeft en alles gespoeld is dan mogen we AB op gaan halen en naar huis. Het is me de bevalling wel.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 09:57

Josien_ schreef:
Regen.
Regen op vakantie.

;( Ow ik zag het. Dat is niet leuk. Michiel is op motorvakantie, ook die kant op, maar zijn nu juist noordelijker gebleven omdat het daar beter is nu. Dat verwacht je toch niet he. En alsof je niet genoeg regen hebt gehad het afgelopen jaar. Maar hopelijk valt het mee en komen er nog hele mooie dagen! En anders maar het beste van maken.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 10:17

Hutcherson schreef:
Ja gelukkig is het allemaal goed gegaan, lief dat je het vraagt.
Er zit nu een drain in, die moet er dus nog weer uit volgende week maar het resultaat van de operatie is groots en positief. Vanacht heb ik hem mee mogen nemen naar huis en vanmorgen weer afgeleverd in het ziekenhuis. Als de arts groen licht geeft en alles gespoeld is dan mogen we AB op gaan halen en naar huis. Het is me de bevalling wel.

Fijn!

hopelijk nu klaar en verder genezen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 10:43

Pfff water crisis gehad vannacht. Aquarium was deels leeggelopen, nu testen of ie lek is of dat het mijn eigen schuld is, denk het laatste, dat ik de spray buis te ver naar 1 kant had gezet en daardoor leeggelopen..

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 10:48

Josien_ schreef:
Regen.
Regen op vakantie.

Hier in de UK hebben wij helaas ook regen. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 10:50

Vannacht 3x naar de wc geweest om te plassen en bijna 2x op de grond gelegen. Gaat gewoon super met mijn knieën.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 12:20

Alweer internetstoring met mijn 4G buitengebied internet van Odido. Kan ik weer niet mijn werk afmaken zonder naar kantoor te rijden en iets voor de hond te regelen. Iemand ideeën voor beter internet in het (niet eens afgelegen) buitengebied? Glasvezel is niet beschikbaar, alleen koperdraad.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 12:21

paddington schreef:
Josien_ schreef:
Regen.
Regen op vakantie.

Bij ons staat er ook van de 7 dagen 5 dagen regen... Gaan we voor het eerst samen een keer naar het buitenland....

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 12:33

Moska schreef:
Alweer internetstoring met mijn 4G buitengebied internet van Odido. Kan ik weer niet mijn werk afmaken zonder naar kantoor te rijden en iets voor de hond te regelen. Iemand ideeën voor beter internet in het (niet eens afgelegen) buitengebied? Glasvezel is niet beschikbaar, alleen koperdraad.

Starlink! Dit hebben wij op de boot en zelfs in de meest afgelegen gebieden hadden we altijd goed internet. Je hebt ook abonnementen voor thuis gebruik. Verder ook nog niet super duur en goede service! Ik heb geen aandelen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 12:43

Als het werkt, dan maakt het me niet uit of je aandelen hebt :D Ik ga er direct naar kijken

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 13:04

1.5 week gebruikt en nu al stuk en geen garantie van de winkel waar die gekocht is... pfffAfbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 13:08

xxxmh schreef:
1.5 week gebruikt en nu al stuk en geen garantie van de winkel waar die gekocht is... pfff[ Afbeelding ]

Daar zou ik toch nog een bericht aan wagen. Er bestaat zoiets als wettelijke garantie.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 13:18

En ik heb weer niergries/steentjes....
Heujjj

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 13:22

xxxmh schreef:
1.5 week gebruikt en nu al stuk en geen garantie van de winkel waar die gekocht is... pfff[ Afbeelding ]

Berichten naar de fabrikant. Je hebt gewoon de wet non-conformiteit je mag verwachten dat iets langer als 1,5 week meegaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 14:20

Langzamerhand moet ik mijn tas in gaan pakken maar ik wil nog niet maar huis :(

Al heb ik geen keus zaterdag heb ik een amateur mountainbike wedstrijd en daar wil ik ook graag aan meedoen.

Maar zo een plek even voor mijzelf bevalt mij erg goed. Thuis moet ik het huis weer delen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 14:33

paddington schreef:
Josien_ schreef:
Regen.
Regen op vakantie.

Nou dat is dan een ding waar ik niet over kan klagen in Bonaire