Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hieperdi schreef:Dat alles zo duur is. Vooral als er P van Paard voor staat. Ik wil eigenlijk even wat shirtjes/truien erbij hebben voor het paardrijden. Maar je betaald gemiddeld 50 euro voor een Tshirt met lange mouw. Doe dat x 3. Eigenlijk heb ik ook nog een bodywarmer en beugelriemen nodig maar ik struin marktplaats daar wel voor af dan. Is toch niet normaal meer wat het kost. Eigenlijk zit ik te overwegen om gewoon naar de Primark te gaan en daar wat truien tekopen. Elke keer hik ik er weer tegen aan als ik wat moet kopen
Hutcherson schreef:We gingen vanmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en gesprek met de arts over alle labuitslagen na de operatie (twee weken terug) en de infectie vorige week donderdag. Helaas nog een zeer pijnlijke infectie waarvoor manlief vandaag WEER met spoed geopereerd moet.
Ik ben er klaar mee.
Ineke2 schreef:Fysio heeft mij vandaag gemasseerd bij mijn schouders en daarvoor een hulpmiddel gebruikt onder andere. Ik weet niet wat hij gedaan heeft maar aan beide kanten zit nu (nog steeds) een knalrode plek onder mijn schouderblad
DuoPenotti schreef:Hutcherson schreef:We gingen vanmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en gesprek met de arts over alle labuitslagen na de operatie (twee weken terug) en de infectie vorige week donderdag. Helaas nog een zeer pijnlijke infectie waarvoor manlief vandaag WEER met spoed geopereerd moet.
Ik ben er klaar mee.
Is de operatie goed gegaan?
Wat een ellende steeds zeg
Josien_ schreef:Regen.
Weersverwachting met voornamelijk regen.
Regen op vakantie.
Hutcherson schreef:Ja gelukkig is het allemaal goed gegaan, lief dat je het vraagt.
Er zit nu een drain in, die moet er dus nog weer uit volgende week maar het resultaat van de operatie is groots en positief. Vanacht heb ik hem mee mogen nemen naar huis en vanmorgen weer afgeleverd in het ziekenhuis. Als de arts groen licht geeft en alles gespoeld is dan mogen we AB op gaan halen en naar huis. Het is me de bevalling wel.
Moska schreef:Alweer internetstoring met mijn 4G buitengebied internet van Odido. Kan ik weer niet mijn werk afmaken zonder naar kantoor te rijden en iets voor de hond te regelen. Iemand ideeën voor beter internet in het (niet eens afgelegen) buitengebied? Glasvezel is niet beschikbaar, alleen koperdraad.
xxxmh schreef:1.5 week gebruikt en nu al stuk en geen garantie van de winkel waar die gekocht is... pfff[ Afbeelding ]
xxxmh schreef:1.5 week gebruikt en nu al stuk en geen garantie van de winkel waar die gekocht is... pfff[ Afbeelding ]