Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 23:57

Dat ik net zie dat een horror broodfokker die gedwongen dicht gegooit was nu doodleuk weer pups aanbied :\ En dan die stomme mensen op FB die ooh&aah roepen zonder zich te verdiepen in wat voor bedrijf het betreft… om misselijk van te worden :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 00:54

Mars schreef:
Dat ik net zie dat een horror broodfokker die gedwongen dicht gegooit was nu doodleuk weer pups aanbied : En dan die stomme mensen op FB die ooh&aah roepen zonder zich te verdiepen in wat voor bedrijf het betreft… om misselijk van te worden :r

Die in Eersel??

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 06:30

Afgelopen week al om kwart voor 6 wakker geworden door de slager die met z'n plastic kratten over de oprit schuurt. Gisteren om kwart over 7 wakker omdat er ineens wel heel vroeg begonnen werd met karbonades hakken en ja hoor, nu weer wakker omdat er weer met plastic kratten over de oprit geduwd word. Echt waarom hebben mensen zelf geen verstand, komt er dus toch op neer dat ik ze maar aan moet gaan spreken want mijn hele nachtrust gaat naar de kl*ten en ik ga écht niet elke nacht met oordoppen in slapen..
Nu maar hopen dat ik nog even kan door slapen wat gisteren niet lukte.. Ben al zo moe de laatste tijd heb mijn slaap hard nodig

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 07:32

Dat er zoveel mensen zijn die zomaar roeptoeteren dat iets slecht is/niet kan/niet goed is/whatever, zonder zich erin te verdiepen.
Want dan blijkt dat hun geschreeuw kant noch wal raakt en het voor sommigen dus wél hele goede oplossingen zijn.

Echt hoor... :roll: _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 08:57

Blegh alleen maar zieker geworden en ik had de intentie om vandaag te gaan werken maar dat wordt hem echt niet -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 08:58

xPabloBokt schreef:
Mars schreef:
Dat ik net zie dat een horror broodfokker die gedwongen dicht gegooit was nu doodleuk weer pups aanbied : En dan die stomme mensen op FB die ooh&aah roepen zonder zich te verdiepen in wat voor bedrijf het betreft… om misselijk van te worden :r

Die in Eersel??

Jup

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 09:01

Dat dat nog steeds kan gebeuren -O- verschrikkelijk.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:08

Bizar... echt bizar. Zouden echt véél strengere straffen en controles op moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:13

AyDeeDee schreef:
Afgelopen week al om kwart voor 6 wakker geworden door de slager die met z'n plastic kratten over de oprit schuurt. Gisteren om kwart over 7 wakker omdat er ineens wel heel vroeg begonnen werd met karbonades hakken en ja hoor, nu weer wakker omdat er weer met plastic kratten over de oprit geduwd word. Echt waarom hebben mensen zelf geen verstand, komt er dus toch op neer dat ik ze maar aan moet gaan spreken want mijn hele nachtrust gaat naar de kl*ten en ik ga écht niet elke nacht met oordoppen in slapen..
Nu maar hopen dat ik nog even kan door slapen wat gisteren niet lukte.. Ben al zo moe de laatste tijd heb mijn slaap hard nodig

Maar wanneer verwacht je dan dat die mensen werken? Er moet nu eenmaal een aanbod zijn aan vlees voor de winkel open gaat. Je kunt misschien vragen of hij de kratten op een karretje met wieltjes wil verrollen voor het geluid maar dat is het dan ook wel wat. Dat vind ik wel het risico als je naast/boven/onder een bedrijf gaat wonen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:17

AyDeeDee schreef:

Sorry maar jij vindt dat de slager maar moet stoppen met werken zodat jij kan uitslapen? Ik hoop dat jij de boodschap anders brengt naar hem dan dat je het hier typt.
Wat is er trouwens mis met oordopjes?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 09:21

Nou inderdaad, ben het eens met bovenstaande. Je kunt niet verwachten dat de wereld zich aan jou aanpast.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:24

Ik vind kwart voor zes en kwart over zeven ook geen rare tijden om te beginnen. Als je het weet, dan doe je toch juist oordoppen in? Helemaal wanneer slaap zo belangrijk is?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:25

Schuur_ schreef:
AyDeeDee schreef:

Sorry maar jij vindt dat de slager maar moet stoppen met werken zodat jij kan uitslapen? Ik hoop dat jij de boodschap anders brengt naar hem dan dat je het hier typt.
Wat is er trouwens mis met oordopjes?

Precies dit.
Vervelend maar hoort blijkbaar bij de plek waar je woont.
En zo enorm vroeg is het niet eens

Myfairytale schreef:
Bizar... echt bizar. Zouden echt véél strengere straffen en controles op moeten zijn.

Ja echt. Hoe dan zeg? Hoe dan?
Waarom worden die ook niet meteen weer in beslag genomen

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:25

Mijn ‘oude’ werkgever stond doordeweeks iedere ochtend om 5 uur al zijn toonbank te vullen dus ook karbonades te hakken.
Het is hetzelfde als bij een school gaan wonen en daarna zeuren dat er kinderen op die school zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:31

Dat ik al 5 mensen moet bellen om mij ziek re melden wat een gedoe ben er ook helemaal niet fit genoeg voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:40

Ik snap dit topic niet meer hoor :') een ergernis topic waar je niet je ergernis mag delen als je midden in de nacht wakker schrikt zonder dat je een bak commentaar over je heen krijgt? :')
De slager kan gewoon z'n werk doen hoor, maar jullie vullen nu helemaal zelf in dat hij altijd zo vroeg begint, dit is nu 2 keer gebeurd maar mag ik het vervelend vinden als er pal langs mijn slaapkamer over ruwe grind tegels een hele stapel plastic kratten hard geduwd word? Enig idee hoe dat klinkt? Dan schrik ik wakker, ja sorry hoor dat ik dat dan op dat moment even vervelend vind. Wtf moet ik mezelf nu gaan verantwoorden :') de slager begint gewoon op normale tijden met werken normaal maar soms zijn er dus uitzonderingen, geen enkel probleem en ik ben de laatste die er over zeikt. Maar als ik midden in de nacht wakker schrikt mag ik daar blijkbaar ook niks van vinden :')

Man wat was het hier leuk toen je nog ongestoord even je gal mocht spuwen zonder commentaar daarop. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:43

Nou snap wel dat dat een ergernis is AyDeeDee; midden in de nacht wakker schrikken van een hoop lawaai is alles behalve grappig.

Ik erger me aan mijn besluiteloosheid. :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:43

Kwart voor zes en kwart over zeven is toch niet midden in de nacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:44

_San87_ schreef:
Kwart voor zes en kwart over zeven is toch niet midden in de nacht?

Nee, dat klopt! Er staat alleen hier boven in de post; midden in de nacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:45

Adelaide71 schreef:
Nou snap wel dat dat een ergernis is AyDeeDee; midden in de nacht wakker schrikken van een hoop lawaai is alles behalve grappig.

Ik erger me aan mijn besluiteloosheid. :roll:

Nou bedankt. Dat was mijn hele punt, maar blijkbaar maken mensen er helemaal hun eigen verhaal omheen dat de hele wereld om mij draait en dat de slager om/van mij zijn werk niet mag doen. :')

En nee, het is niet midden in de nacht :') ik bedoel gewoon daarmee te zeggen dat het voor mijn gevoel midden in de nacht is omdat ik op een raar tijdstip wakker schrik. Maar goed ik ga ophouden met mezelf te verantwoorden alleen omdat ik een ergernis plaats in een ergernis topic :) fijne dag allemaal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:47

Ik snap ook wel dat het vervelend is... Maar ergens toch ook wat je kunt verwachten wanneer je naast een winkel woont? Die worden al vroeg bevoorraad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:51

_San87_ schreef:
Ik snap ook wel dat het vervelend is... Maar ergens toch ook wat je kunt verwachten wanneer je naast een winkel woont? Die worden al vroeg bevoorraad.

Ik vind wat hier in dit topic gebeurd en de manier waarop mensen hier mij toespreken echt 100 keer vervelender hoor dan het geluid van de slager.
Dat had ik wellicht kunnen verwachten maar ik woon hier nog geen eens 4 maand, kom vanuit de stad waar hele andere geluiden waren en heb geen ervaring met naast een winkel wonen, en de vorige bewoners hebben me over zo ongeveer alles in het dorp iets verteld en ook over geluiden maar geen woord over de dingen die ik nou net juist ervaar. Wellicht dus een verkeerde woning keuze maar nee ik wist dit oprecht niet toen ik verhuisde, maar dat is niet anders het zijn alleen allemaal nieuwe dingen waar ik enorm aan moet wennen. En dan mag ik me denk ik best eens ergeren als ik wakker schrik van zoiets....

(En al zou ik weer willen verhuizen omdat ik er last van heb, dat kan niet want mijn inschrijving is vervallen toen ik dit huis kreeg dus ik moet het er mee doen, en dat doe ik ook maar wennen gaat soms gepaard met een ergernis hier en daar)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-23 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Dat ik gisteren de hele middag heb lopen k*tten om het internet aan de praat te krijgen op de tv en mijn telefoon, vervolgens vanmorgen nog altijd geen internet op de tv en op het moment dat ik de tv aandoe, valt de wifi (weer) uit op mijn telefoon :') Ik heb hier echt te weinig kennis van en t haalt het bloed onder mn nagels vandaan :=
Ik heb de router al 10x opnieuw opgestart gisteren…

Schuur_

AyDeeDee schreef:

Je zegt toch echt zelf dat hij geen verstand heeft en dat je hem moet gaan aanspreken omdat jouw nachtrust (om 6 of 7u smorgens is vroeg maar niet heel apart) erdoor verstoord wordt? Als hij de kratten met een karretje over de grindtegels gaat verplaatsen rammelt dat ook heel hard hoor.

Is het misschien een idee dat je de slaapkamer dan verkast naar de andere kant van het huis als die ene keer in de zoveel tijd kratten schuiven zo een invloed heeft op je leven?
Laatst bijgewerkt door Schuur_ op 28-02-23 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:52

Volgens mij normale tijd om te beginnen. Maar die wieltjes maken ook een rotherrie dus of dat nu verbetering gaat geven. Kerst periode begon mijn vader ook nog gerust om 04.00 of 05.00 uur om de bestellingen af te krijgen.

Ik wil uit bed, maar lig super lief knorretje op me. <3