Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AyDeeDee schreef:Afgelopen week al om kwart voor 6 wakker geworden door de slager die met z'n plastic kratten over de oprit schuurt. Gisteren om kwart over 7 wakker omdat er ineens wel heel vroeg begonnen werd met karbonades hakken en ja hoor, nu weer wakker omdat er weer met plastic kratten over de oprit geduwd word. Echt waarom hebben mensen zelf geen verstand, komt er dus toch op neer dat ik ze maar aan moet gaan spreken want mijn hele nachtrust gaat naar de kl*ten en ik ga écht niet elke nacht met oordoppen in slapen..
Nu maar hopen dat ik nog even kan door slapen wat gisteren niet lukte.. Ben al zo moe de laatste tijd heb mijn slaap hard nodig
AyDeeDee schreef:Afgelopen week al om kwart voor 6 wakker geworden door de slager die met z'n plastic kratten over de oprit schuurt. Gisteren om kwart over 7 wakker omdat er ineens wel heel vroeg begonnen werd met karbonades hakken en ja hoor, nu weer wakker omdat er weer met plastic kratten over de oprit geduwd word. Echt waarom hebben mensen zelf geen verstand, komt er dus toch op neer dat ik ze maar aan moet gaan spreken want mijn hele nachtrust gaat naar de kl*ten en ik ga écht niet elke nacht met oordoppen in slapen..
Nu maar hopen dat ik nog even kan door slapen wat gisteren niet lukte.. Ben al zo moe de laatste tijd heb mijn slaap hard nodig
Schuur_ schreef:AyDeeDee schreef:Afgelopen week al om kwart voor 6 wakker geworden door de slager die met z'n plastic kratten over de oprit schuurt. Gisteren om kwart over 7 wakker omdat er ineens wel heel vroeg begonnen werd met karbonades hakken en ja hoor, nu weer wakker omdat er weer met plastic kratten over de oprit geduwd word. Echt waarom hebben mensen zelf geen verstand, komt er dus toch op neer dat ik ze maar aan moet gaan spreken want mijn hele nachtrust gaat naar de kl*ten en ik ga écht niet elke nacht met oordoppen in slapen..
Sorry maar jij vindt dat de slager maar moet stoppen met werken zodat jij kan uitslapen? Ik hoop dat jij de boodschap anders brengt naar hem dan dat je het hier typt.
Wat is er trouwens mis met oordopjes?
Myfairytale schreef:Bizar... echt bizar. Zouden echt véél strengere straffen en controles op moeten zijn.
Adelaide71 schreef:Nou snap wel dat dat een ergernis is AyDeeDee; midden in de nacht wakker schrikken van een hoop lawaai is alles behalve grappig.
Ik erger me aan mijn besluiteloosheid.
_San87_ schreef:Ik snap ook wel dat het vervelend is... Maar ergens toch ook wat je kunt verwachten wanneer je naast een winkel woont? Die worden al vroeg bevoorraad.