Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 01:35

Chantaliiejj schreef:
Santa, bedankt voor de extra hint. Heb de zoekfunctie gebruikt. MaNdiii, ben jij mijn sss? Jou paard heet merci en je werkt als verpleegkundige, vandaar het mondkapje als hint?

Ik ben inderdaad jouw secret santa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:01

Charaz schreef:
Wie heeft er nog geen pakket gehad?

Mijn reserve santa is ook druk bezig heb ik horen fluiten. <3

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:44

justdiesel schreef:
Charaz schreef:
Wie heeft er nog geen pakket gehad?

Zover ik bijgehouden heb
adamootje
irisskib
dondon
imay1990

Nou ik hoop toch dat die wel onderweg zijn.

Wat een mooie pakketten weer!

Wie kunnen we nog helpen met de hints?

hahahatsjoe

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:59

Die haakwerkjes <3 . Ik zou denk ik ongeveer barsten als ik nog niets had.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:24

Ik hoop wel dat iedereen netjes verstuurt. Dus dat die pakketten netjes komen. En als ze wel verstuurd zijn dat dan via beheer is aangegeven dat ze onderweg zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:35

Het is druk bij de post. Laten we nog even een paar dagen uit gaan van het positieve

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:37

Lieve Santa,
Bedankt voor de extra hint, morgen ben ik thuis en ga ik hard op zoek naar jou! Helaas nu nog alles behalve fit dus behalve aanwezig zijn op werk komt er nog niets uit m'n handen/hoofd.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:01

Santa, ik heb mijn pakket en ben er echt super blij mee. Mijn telefoon doet nog even lastig met foto's uploaden, die komen er dus straks nog aan. Ik ga ook nog puzzelen met de hints...

EDIT: Hier de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nogmaals, alle cadeuatjes zijn echt spot on, en Oscar had heel snel door dat er iets lekkers in de doos zat...
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IMAY1990 op 20-12-22 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:19

Zertab schreef:
Na een tip van een bokker... ik ben echt blind gewoon :')

CastaMickey, ben jij mijn santa? :)

Jaaa ik ben jouw Santa!! :)
De hint was eigenlijk het inpakpapier haha!! Hoe het dichtgevouwen zat, daar stond precies een ballerina'tje op en ik had daar ook nog hint bij geschreven. Als je in dit topic op ballet zoekt dan vind je alleen een post van mij en ik had voor de zekerheid nog een balletfoto op m'n profiel gezet :'). Maar met haken kom je er idd ook dmv m'n onderschrift! Volgens de t&t zouchet pakket vandaag pas komen, leuk dat het er al is *\o/*
Ik had echt aaaaaalles afgezocht naar iets met handen en toen vond ik die kersthanger. Heb echt staan twijfelen omdat kerstspullen op je floplijstje stonden maar ik wilde toch heel graag iets met handen geven. En nouja toen ik daarna ie mok tegenkwam heb ik 'm ook nog maar erbij gedaan, aangezien een mok met handen op je toplijstje stond :)

Het boek stond tussen fantasy, er waren niet zo veel fantasy boeken en het is totaal niet het genre wat ik lees dus ik vond dat best wel lastig. Het enige waarvan ik zeker wist dat je het leuk zou vinden was het onderwerp 'paarden' dus daarom was ik voor dit boek gegaan :).

De tamagotchi komt van vinted, daar stonden er nog wel een aantal op :j maar toevallig zag ik ze vlak nadat ik deze besteld had in de scapino hangen :'). Hopelijk ben je blij met je pakket en stuur me maar een pb'tje voor het haakwerk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:31

Wat worden er veel katten weggegeven dit jaar ;)
Laatst bijgewerkt door germie op 20-12-22 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:51

Jongens, het is pas dinsdag he? Afgelopen weekend was de laatste verzenddag en iedereen zou toch moeten weten hoe druk de post het nu heeft.

Vorig jaar kreeg ik mijn pakket pas op 24 december! Dus kan best zijn dat de laatsten nog een paar dagen geduld moeten hebben.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:22

CastaMickey schreef:
Zertab schreef:
Na een tip van een bokker... ik ben echt blind gewoon :')

CastaMickey, ben jij mijn santa? :)

Jaaa ik ben jouw Santa!! :)
De hint was eigenlijk het inpakpapier haha!! Hoe het dichtgevouwen zat, daar stond precies een ballerina'tje op en ik had daar ook nog hint bij geschreven. Als je in dit topic op ballet zoekt dan vind je alleen een post van mij en ik had voor de zekerheid nog een balletfoto op m'n profiel gezet :'). Maar met haken kom je er idd ook dmv m'n onderschrift! Volgens de t&t zouchet pakket vandaag pas komen, leuk dat het er al is *\o/*
Ik had echt aaaaaalles afgezocht naar iets met handen en toen vond ik die kersthanger. Heb echt staan twijfelen omdat kerstspullen op je floplijstje stonden maar ik wilde toch heel graag iets met handen geven. En nouja toen ik daarna ie mok tegenkwam heb ik 'm ook nog maar erbij gedaan, aangezien een mok met handen op je toplijstje stond :)

Het boek stond tussen fantasy, er waren niet zo veel fantasy boeken en het is totaal niet het genre wat ik lees dus ik vond dat best wel lastig. Het enige waarvan ik zeker wist dat je het leuk zou vinden was het onderwerp 'paarden' dus daarom was ik voor dit boek gegaan :).

De tamagotchi komt van vinted, daar stonden er nog wel een aantal op :j maar toevallig zag ik ze vlak nadat ik deze besteld had in de scapino hangen :'). Hopelijk ben je blij met je pakket en stuur me maar een pb'tje voor hiet haakwerk!

Haha het handje hangt op werk in de kerstboom :D

Bedankt voor het pakketje <3
Ik zal je morgen een berichtje sturen!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:24

Gisteren kwam de Budbee bezorger nog om half 11 savonds een pakketje brengen. Echt sneu, mensen werken kei hard. Had dat de dag ervoor besteld. Ik wacht geduldig af maar het is wel spannend natuurlijk

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:35

capopjekop schreef:
Tamagotchi wat tof! Dat is idd echt een jeugdsentiment

Superleuk!
Voor mij ligt er ook eentje onder de kerstboom :')

Dingen zijn op t moment overal weer te koop en helemaal niet duur. Blokker, Kruidvat..
Laatst bijgewerkt door Jodym op 20-12-22 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:43

Volgens de t&t zou Zertabs pakket pas vandaag komen maar dat was dus een dag eerder. Ik heb goede hoop dat alle pakketten aankomen dit jaar <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:52

En wie moeten er nog allemaal hun Santa raden?
Iemand nog hulp nodig?

Verder wachten op de laatste 3 pakketen *\o/* *\o/* Wel jammer dat het dan bijna klaar is....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:08

Jodym schreef:
capopjekop schreef:
Tamagotchi wat tof! Dat is idd echt een jeugdsentiment

Superleuk!
Voor mij ligt er ook eentje onder de kerstboom :')

Dingen zijn op t moment overal weer te koop en helemaal niet duur. Blokker, Kruidvat..

Ik zou zoeken op het model zonder resetknop aan de voorkant, dat speelt echt dramatisch :=

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:31

Tancreda4 schreef:
En wie moeten er nog allemaal hun Santa raden?
Iemand nog hulp nodig?

Verder wachten op de laatste 3 pakketen *\o/* *\o/* Wel jammer dat het dan bijna klaar is....

Ik ben nog hard aan het denken wie mijn Santa is. Ik denk dat de memo dat ik verschrikkelijk slecht ben in hints niet is aangekomen :') Maar er zijn er steeds minder over dus als ik vanmiddag wat meer tijd heb ga ik er nog maar eens goed voor zitten...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:40

Blinnii schreef:
Thanks voor je berichtje Santa! :)
> Dan zou de code dus moeten worden: 201114 . Geen idee wat ik daarmee moet haha, maar ik ga opzoek!

Volgens mij zijn er wel santa's die zich geregistreerd hebben in 2011? Geen idee of dat een goede weg is... (eigen hersenspinsel, ik heb geen tip gehad ;))

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 14:02

Tancreda4 schreef:
Blinnii schreef:
Thanks voor je berichtje Santa! :)
> Dan zou de code dus moeten worden: 201114 . Geen idee wat ik daarmee moet haha, maar ik ga opzoek!

Volgens mij zijn er wel santa's die zich geregistreerd hebben in 2011? Geen idee of dat een goede weg is... (eigen hersenspinsel, ik heb geen tip gehad ;))

Of 20-11-2014 is een belangrijke datum voor deze Santa. ;)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 14:04

Oh ja, dat kan ook nog :')

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 14:15

Oke, met een ingefluisterde zoektip kom ik misschien op Matheno uit. Ben jij mijn Santa?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 15:26

Oh wat leuk dat nu bijna alle pakketten er zijn.
Ik heb de dag van vertrek nog met m’n voeten en handen in het maskertje gezeten (had voor handen ook al eens gehad maar nog nooit gebruikt), zou het zelf niet snel kopen maar was dus goed gehydrateerd op reis :)

Ik heb alle foto’s voorbij zien komen en zag oa een schitterend aquarel, kan me goed voorstellen dat je daar even stil van wordt. Prachtig!

Hopelijk komen de laatste pakketten ook nog snel :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:53

IMAY1990 schreef:
Oke, met een ingefluisterde zoektip kom ik misschien op Matheno uit. Ben jij mijn Santa?

Klopt! *\o/*

Fijn dat je blij bent met de presentjes! :-D

In een ver verleden poste je dat je graag nog eens de armband van het Hunger Games event wilde nadat die van jou kapot was gegaan. Het was even speuren, maar..... :-D

Hopelijk was het nog relevant, hahaha

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 17:40

Matheno schreef:
IMAY1990 schreef:

Klopt! *\o/*

Fijn dat je blij bent met de presentjes! :-D

In een ver verleden poste je dat je graag nog eens de armband van het Hunger Games event wilde nadat die van jou kapot was gegaan. Het was even speuren, maar..... :-D

Hopelijk was het nog relevant, hahaha

Zeker, echt heel gaaf dat je die hebt kunnen vinden. En het medaille rekje is ook spot on, de likeur is al even geproefd en valt in de smaak. De chocolaatjes zijn ook al geproefd en gaan veel te snel op zijn, de Tamagotchi heeft te eten gehad en slaapt nu lekker en mijn huisgenoot is erg blij met de sokken, ze zijn lekker zacht...