Chantaliiejj schreef:Santa, bedankt voor de extra hint. Heb de zoekfunctie gebruikt. MaNdiii, ben jij mijn sss? Jou paard heet merci en je werkt als verpleegkundige, vandaar het mondkapje als hint?
Ik ben inderdaad jouw secret santa
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Na een tip van een bokker... ik ben echt blind gewoon
CastaMickey, ben jij mijn santa?
CastaMickey schreef:Zertab schreef:Na een tip van een bokker... ik ben echt blind gewoon
CastaMickey, ben jij mijn santa?
Jaaa ik ben jouw Santa!!![]()
De hint was eigenlijk het inpakpapier haha!! Hoe het dichtgevouwen zat, daar stond precies een ballerina'tje op en ik had daar ook nog hint bij geschreven. Als je in dit topic op ballet zoekt dan vind je alleen een post van mij en ik had voor de zekerheid nog een balletfoto op m'n profiel gezet. Maar met haken kom je er idd ook dmv m'n onderschrift! Volgens de t&t zouchet pakket vandaag pas komen, leuk dat het er al is
![]()
Ik had echt aaaaaalles afgezocht naar iets met handen en toen vond ik die kersthanger. Heb echt staan twijfelen omdat kerstspullen op je floplijstje stonden maar ik wilde toch heel graag iets met handen geven. En nouja toen ik daarna ie mok tegenkwam heb ik 'm ook nog maar erbij gedaan, aangezien een mok met handen op je toplijstje stond
Het boek stond tussen fantasy, er waren niet zo veel fantasy boeken en het is totaal niet het genre wat ik lees dus ik vond dat best wel lastig. Het enige waarvan ik zeker wist dat je het leuk zou vinden was het onderwerp 'paarden' dus daarom was ik voor dit boek gegaan.
De tamagotchi komt van vinted, daar stonden er nog wel een aantal opmaar toevallig zag ik ze vlak nadat ik deze besteld had in de scapino hangen
. Hopelijk ben je blij met je pakket en stuur me maar een pb'tje voor hiet haakwerk!
Jodym schreef:capopjekop schreef:Tamagotchi wat tof! Dat is idd echt een jeugdsentiment
Superleuk!
Voor mij ligt er ook eentje onder de kerstboom
Dingen zijn op t moment overal weer te koop en helemaal niet duur. Blokker, Kruidvat..
Tancreda4 schreef:En wie moeten er nog allemaal hun Santa raden?
Iemand nog hulp nodig?
Verder wachten op de laatste 3 pakketen![]()
Wel jammer dat het dan bijna klaar is....
Blinnii schreef:Thanks voor je berichtje Santa!
> Dan zou de code dus moeten worden: 201114 . Geen idee wat ik daarmee moet haha, maar ik ga opzoek!
Tancreda4 schreef:Blinnii schreef:Thanks voor je berichtje Santa!
> Dan zou de code dus moeten worden: 201114 . Geen idee wat ik daarmee moet haha, maar ik ga opzoek!
Volgens mij zijn er wel santa's die zich geregistreerd hebben in 2011? Geen idee of dat een goede weg is... (eigen hersenspinsel, ik heb geen tip gehad)
IMAY1990 schreef:Oke, met een ingefluisterde zoektip kom ik misschien op Matheno uit. Ben jij mijn Santa?
Matheno schreef:IMAY1990 schreef:Oke, met een ingefluisterde zoektip kom ik misschien op Matheno uit. Ben jij mijn Santa?
Klopt!![]()
Fijn dat je blij bent met de presentjes! :-D
In een ver verleden poste je dat je graag nog eens de armband van het Hunger Games event wilde nadat die van jou kapot was gegaan. Het was even speuren, maar..... :-D
Hopelijk was het nog relevant, hahaha