Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:06

vikawiek schreef:
Mijn vader heeft net een herseninfarct gehad. Ik ben net thuis van het ziekenhuis en sta nog te trillen

Och jeetje wat en schrik! Mijn vader kreeg een aantal jaar geleden een hartinfarct ook gelukkig waar we bij waren en ik ben nog steeds zo blij dat ik eigenlijk door mijn stomme angst voor ziektes mij veel had ingelezen over het hart dat ik snel heb kunnen ingrijpen. Ik heb daardoor een leven kunnen redden maar het voelde echt als een slechte film....

Veel sterkte en beterschap voor je vader. Ze kunnen gelukkig veel tegenwoordig. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop! En denk goed om jezelf en neem rust en wees niet bang om eventueel hulp in te schakelen om te praten het is niet niks het maakt erg veel indruk

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:12

vikawiek schreef:
Mijn vader heeft net een herseninfarct gehad. Ik ben net thuis van het ziekenhuis en sta nog te trillen

Getver... heel veel sterkte voor jullie toegewenst! :(:)

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:14

Mijzelf....
Naja situatie rondom de arts toen met de hernia.

Ik moet zo ivm rijbewijs verlengen naar de bedrijfsarts.
Ik schijt nu serieus blubber en wil de afspraak afzeggen omdat ik niet naar een andere arts durf als mijn huisarts -O-

Nu weet ik dat deze arts gewoon echt peanuts simpel is... Ogen testen, gehoor testen... En naja dat is het hem.
Maar ik ben zo zenuwachtig. Dit is niet normaal

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:26

Dank jullie wel allemaal :knuffel:
Hij word nu geopereerd. Ik ben momenteel een emotioneel wrak :')
Ik was ontzettend nerveus voor het bezoek aan de kliniek, die nervositeit is omgegaan in stress en dat komt er nu allemaal even uit

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:29

Ah wat erg, veel sterkte! :(:)

Ik erger me aan mezelf. Moest een berichtje sturen dat ik een bepaalde beautydienst niet meer wil afnemen bij die persoon omdat ik niet tevreden ben en ik voel me er zelf denk ik banketstaaf over dan de andere partij. :+

Oh en ik erger me ook aan mezelf dat ik via een ander bokttopic een mooie groene deken vond maar dat m'n bankrekening zegt "dat gaan we even niet doen".

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:36

Sterkte vikawiek! :(:)

Vinted verkoper heeft een verkeerd item opgestuurd, nu zit ik met een lelijk jasje in plaats van een mooie trui. Stom -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:02

black_kelpie schreef:

Vinted verkoper heeft een verkeerd item opgestuurd, nu zit ik met een lelijk jasje in plaats van een mooie trui. Stom -O-

Oh dat is wel echt dom. Je hebt letterlijk 1 taak. Heb je die button aangevinkt dat er een probleem is?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:03

vikawiek schreef:
Ik was ontzettend nerveus voor het bezoek aan de kliniek, die nervositeit is omgegaan in stress en dat komt er nu allemaal even uit

Logisch dat het er even uit moet :knuffel: . Hopelijk komt alles goed. Is er iemand die nu even op jouw emotionele behoeftes kan letten en een kopje thee/choco of wat je ook wil met je drinkt?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:06

Sterkte met je vader.
Hopen dat alles goed komt.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:18

Lief van jullie <3
[***] schreef:
vikawiek schreef:

Logisch dat het er even uit moet :knuffel: . Hopelijk komt alles goed. Is er iemand die nu even op jouw emotionele behoeftes kan letten en een kopje thee/choco of wat je ook wil met je drinkt?

Ja ik woon nog thuis samen met mijn ene broer. De broer die opzichzelf woont eet vanavond gezellig mee, al is de aanleiding niet leuk.
Mijn stalhouders trouwen vandaag en iedereen van stal was uitgenodigd. Ik heb vanochtend afgezegd met deze reden en ik kreeg van iedereen al sterkte wensen en aanbiedingen om te helpen met mijn paard mocht het nodig zijn. Dus mijn sociale omgeving zit helemaal goed <3

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:22

Veel sterkte vikawiek! Naar zeg :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:28

Inpakstress :=. Ik wil zeg maar niet teveel meenemen. Het weer wordt aardig goed het lijkt de hele week droog te blijven en de temperaturen zijn zeer aangenaam.

Maar daarbij wel rekening houden dat het in de ochtend en in de avond echt weer fris is. En de regenjas moet die nu mee of niet... Teveel dingen om over na te denken :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:36

Mijn moeder zei altijd "beter mee verlegen dan om verlegen"

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:40

Britta31 schreef:
Mijn moeder zei altijd "beter mee verlegen dan om verlegen"

Is ook wel weer zo , maar mijn ervaring is ik gebruik de helft niet :') Plus we gaan naar Londen en ik ben wel van plan om nog te gaan shoppen. Al valt mij een beetje tegen dat de pond nu haast meer waard is als de euro dus alles is vrij prijzig.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:55

black_kelpie schreef:

Dit had ik ook gisteren |( Kindertrui ipv de 3 andere dingen die ik besteld had

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 16:10

Vikawiek sterkte.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 16:23

Castilja schreef:
Oh dat is wel echt dom. Je hebt letterlijk 1 taak. Heb je die button aangevinkt dat er een probleem is?

Ja, het is inmiddels wel geregeld maar ik wil zo graag die trui :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 17:22

Mijn verloofde die allemaal moeilijk zit te doen dat hij niet met mijn auto naar de supermarkt wil omdat hij al maanden niet meer in een benzineauto gereden heeft (hij heeft een elektrische auto die opgeladen moet worden op het moment en hij moet over een half uur mijn broertje ophalen van het treinstation).

Dus eindstand meneer is laden en ik moet maar zien hoe we lunch voor ons dagje weg morgen regelen. Ik ben het vergeten te bestellen bij de boodschappen die zo komen, ik moet ook nog koken. Moet ik me maar weer in zessen splitsen of zo? Gezeik om niks. Vent heeft tien jaar z'n rijbewijs en dan miepen over een benzineauto. Oh en koken vertikt ie ook.

Stikt er ff in zeg

Oh ja en ook nog de mozzarella die vorige week bezorgd is niet goed. Zit gewoon geen vocht in. En hij heeft de boodschappen opgeruimd.

Waarom is dit zo frustrerend? Op zijn werk ziet hij alles wat fout gaat en lost hij het zo op en thuis loop ik alleen maar de rommel op te ruimen. Word er zo moe van.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 16-09-22 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:27

Ik dacht dat ik mijn cactus niet had aangeraakt. Maar alleen de bloempot.
Er zitten toch een stuk als wat kleine haartjes in mijn hand -O-

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:59

Update over mijn vader: hij is net een paar uur geleden ontwaakt van de operatie. Er was een vernauwing in zijn halsslagader en die vernauwing heeft de infarct veroorzaakt. Hij kan de rechterkant van zijn lichaam weer bewegen en hij kan weer praten. Mijn broer is nu mijn moeder uit het ziekenhuis ophalen en mijn vader vroeg of mijn broer bier voor hem had, want daar had hij wel zin in :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:03

Hahaha als hij vraagt om bier gaat het volgens mij de betere kant op :D Fijn om te lezen!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:11

Dat klinkt al positief, hopelijk knapt hij snel op en mag hij gauw naar huis

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:12

vikawiek schreef:
Update over mijn vader: hij is net een paar uur geleden ontwaakt van de operatie. Er was een vernauwing in zijn halsslagader en die vernauwing heeft de infarct veroorzaakt. Hij kan de rechterkant van zijn lichaam weer bewegen en hij kan weer praten. Mijn broer is nu mijn moeder uit het ziekenhuis ophalen en mijn vader vroeg of mijn broer bier voor hem had, want daar had hij wel zin in :')

Bier redt vaders haha.

Flinke knuffel en beterschap voor hem!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:18

Fijn om te horen Vikawiek!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:23

Wat een 'fijn' nieuws!