Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ach, het is nu eenmaal zo. Dus maak er maar het beste van. Als ik het gevoel heb dat ik er te obsessief mee bezig ben neem ik gewoon weer afstand van de apps. Maar op dit moment lukt het heel goed om het met een korrel zout te nemen.
 maar ach, het is nu eenmaal zo. Dus maak er maar het beste van. Als ik het gevoel heb dat ik er te obsessief mee bezig ben neem ik gewoon weer afstand van de apps. Maar op dit moment lukt het heel goed om het met een korrel zout te nemen.                                                         

Eulogy schreef:Nou ja, ik vind invriezen best wel een logische keuze eigenlijk als je 30+ en single bent maar wel een kinderwens hebt. Het haalt de druk eraf en het is toch gewoon een feit dat het na je 30e/35e snel lastiger wordt?

Miss_Mii21 schreef:Toen ik uiteindelijk er iets van zei dat het niet normaal is dat een kind van 2,5 bij je in bed slaapt, was het vrij snel exit
Tovaita schreef:Als ik lees hoe verzuurd sommigen zijn in dit topic (en alle begrip hoor, het is moeilijk en er zitten veel bijzondere mensen op de apps en sites) dan snap ik ook wel dat het niet echt lukt.
Het valt me ook op dat alles altijd aan de tegenpartij ligt, maar wat is je eigen aandeel? Wat heb jij iemand te bieden? Waarom ben jij zogezegd de catch van het jaar?
Kan soms erg relativerend werken en het besef aanwakkeren dat het in elke relatie geven en nemen is. Niemand is perfect, vooral wij zelf niet!

Eulogy schreef:Nou ja, ik vind invriezen best wel een logische keuze eigenlijk als je 30+ en single bent maar wel een kinderwens hebt. Het haalt de druk eraf en het is toch gewoon een feit dat het na je 30e/35e snel lastiger wordt?

Over het algemeen lees (en leef) ik zo nu en dan nog eens mee in dit topic als het in actieve onderwerpen voorbij komt. Met mij denk ik ook de andere mensen met succesverhalen
 Over het algemeen lees (en leef) ik zo nu en dan nog eens mee in dit topic als het in actieve onderwerpen voorbij komt. Met mij denk ik ook de andere mensen met succesverhalen  Het is goed zoeken, maar het is niet onmogelijk de juiste met de juiste matchende intenties tegen te komen.
 Het is goed zoeken, maar het is niet onmogelijk de juiste met de juiste matchende intenties tegen te komen.                                                         
 Nu dus getrouwd en een kind, dus het kan zeker.
 Nu dus getrouwd en een kind, dus het kan zeker. Suzanne F. schreef:Laat je eigen geluk nooit afhangen van een ander.
En dat geldt dus ook voor het krijgen van een kindje.
En met ruim 30 is het toch wel tijd om daarover na te denken. Ik heb het geluk gehad om jong moeder te worden en ik vind het superleuk dat ik nog jong ben nu zij volwassen wordt. Niet dat ze twijfelen of ik oma ben of mama. Ik krijg nu weleens de vraag of we zussen zijn.
Neem je geluk in eigen hand en maak je daarin niet afhankelijk van een ander.

Zertab schreef:Eulogy schreef:Nou ja, ik vind invriezen best wel een logische keuze eigenlijk als je 30+ en single bent maar wel een kinderwens hebt. Het haalt de druk eraf en het is toch gewoon een feit dat het na je 30e/35e snel lastiger wordt?
Hier sluit ik me bij aan. Plus wie zijn anderen mensen om te bepalen voor een ander dat kinderen krijgen geen levensdoel is? Wat als dat wel haar levensdoel is?

Suzanne F. schreef:Laat je eigen geluk nooit afhangen van een ander.
En dat geldt dus ook voor het krijgen van een kindje.
En met ruim 30 is het toch wel tijd om daarover na te denken. Ik heb het geluk gehad om jong moeder te worden en ik vind het superleuk dat ik nog jong ben nu zij volwassen wordt. Niet dat ze twijfelen of ik oma ben of mama. Ik krijg nu weleens de vraag of we zussen zijn.
Neem je geluk in eigen hand en maak je daarin niet afhankelijk van een ander.

Tovaita schreef:Als het klopt, klopt het. Maar het zal altijd water bij de wijn zijn, je zal je oordelen af en toe eens thuis moeten laten en je zal jezelf misschien moeten dwingen om iets nieuwsgieriger door het leven te gaan. Meteen een oordeel hebben bij het eerste vraagteken gaat je i.i.g. niets opleveren heb ik wel geleerd in mijn lange vrijgezelle bestaan. En de relatie met mijn man heeft ook zeker niet alleen uit slingers, confetti en unicorns bestaan, maar zo blij dat ik niet vroegtijdig de stekker eruit heb getrokken, maar mijn oordelen opzij heb gelegdNu dus getrouwd en een kind, dus het kan zeker.
Maar toen ik ook zo verzuurd was geraakt, lukte het ook niet. Je trekt aan wat je uitstraalt.
Miss_Mii21 schreef:En als ze dan een beetje "oke" zijn dan accepteren ze je paard niet, en dumpen ze je vroeg of laat omdat je elke dag even naar stal moet.
*knip*
Dan hebben we het nog niet over de figuren die alleen maar op verre vakanties willen, wintersport en noem het maar. Ik werk keihard voor m'n paard, vakantiegeld is paard budget. Buiten het feit dat het beest zorg nodig heeft, dus dagjes weg is heel prima, nachtje weg is ook prima, maar lange vakanties zitten er niet in.

Tovaita schreef:Goof schreef:Leuk!
Ik ben ook getrouwd met mijn tinder-match
Ik ook