Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:44

8nnemiek schreef:
Ik denk dat ik mijn Santa eindelijk gevonden heb! *\o/*
goldenarrow, ben jij mijn Secret santa?

Ik denk dat ik met zoeken op bokt een typfout moet hebben gemaakt, want ik kon in eerste instantie niks vinden toen ik zocht op Azerbeidzjan, maar na heel veel profielen te hebben doorzocht (waarbij ik jou eigenlijk al had weggestreept omdat ik dacht dat je al geraden was, geen idee waarom := ) kwam ik op jouw profiel een paard tegen met die naam :D

JAAAAA! *\o/* *\o/* *\o/* Ik kon je niet echt nog meer hints geven zonder het te verklappen, haha. Met het andere coördinaat moest je als het goed is in Estland uitkomen, wat zich in het Engels vertaald naar Estonia, wat dan weer de naam is van 1 van mijn andere paarden :D En als je de zoekfunctie gebruikt (zonder spelfouten) dan zijn eigenlijk alle berichten over Azerbeidzjan van mij (muv dit topic natuurlijk).

Sorry dat mijn hint zo moeilijk was _O- Ik hoop in ieder geval dat je toch een beetje lol in de speurtocht hebt gehad. En ik hoop dat je blij bent met je pakket! Ik had voor jou nog wel 3 pakketten kunnen maken, zoveel ideeën had ik _O-

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:57

Citaat:
Ik ben inderdaad jouw Secret Santa. Heb heel veel lol, samen met partner en dochter, gehad om je pakket te maken. Ik hoop dan ook dat alles echt past binnen jouw smaken. Stiekem was mijn rijmhint in het topic al zichtbaar; een aantal van mijn laatste posts zijn ook op rijm.. kijk maar ;)

Had je de achterkant van het doosje wenskaarjes gelezen? Eigenlijk zouden die hints pas tevoorschijn komen als je de kaarsjes zou branden hihi, maar je hebt ze er tussenuit gevist :D Geen probleem overigens hoor, vind het wel komisch. Had niet bedacht dat dat zou gebeuren haha!

Wil je me laten weten of Woody het hoefje wel interessant vindt? Ben benieuwd! En anders mag het gerust naar de hond op stal; brokjes idem. Je kunt het trouwens van tevoren even weken in warm water, kan hij makkelijker kauwen. Het speeltje heeft mijn oudste voor hem uitgezocht, want "elk hondje moet een leuk speeltje hebben" :j

Ik vind het leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent. Lekker genieten enne 'keep your chin up' ;) <3

Oh en de hints:
voor wie het leuk vindt om te lezen
- rijm is wel duidelijk nu denk ik
- I believe in miracles > Mijn dochters zijn ons grootste wonder [wonder = miracle] én mijn allerliefste hondenkind heet 'Gradon of Miracle Colors'
- Cadeau 10 deelt mijn 'rooie' graag met Woody en de hond op stal > Ik heb een zakje gevuld met een varkenshoefje en brokken van Ferro. Ferro is een red merle (met wit en tan) Australian Shepherd en dus 'mijn rooie'.
- Roze en blauw zijn 'mijn kleuren' > Dit zijn de kleuren van mijn onderschrift
- En de laatste hint spreekt voor zich. Ik heb al vele edities van Secret Santa Surprise meegedaan :D

sorry voor de late reactie, maar is zo druk op het werk (door zieke etc) en dan nog mijn huishouden mijn beestjes doen ik geen tijd had voor iets anders meer.

De hints, waren even zoeken maar, na even zoeken kwam ik bij jouw uit :D
Ook je eerder kaartje met kleinigheidje was erg leuk.

Ben er echt blij mee met alles wat er in zat. Je partner en kids hebben het super gedaan *\o/* Je mag ze bedanken <3
Het hoefje eet woody helaas niet, heb deze nog een paar dagen laten liggen soms helpt dat maar helaas.
De brokjes lust hij ook niet, hij is een hele lastige eter. Hij lust maar 2 soorten kluifjes. en van gewoon voer ook heel weinig en kwa speeltje alleen voorkeur van een bepaalt speeltje en iets anders vind meneer niks. hij is niet verwend ofzo :D :o
Ik geef het hoefje een speeltje aan zijn stalvriendinnetje van de week, die vind het wel geweldig. Zal nog foto van maken. Voor je kids :j
en nogmaals bedankt voor je geweldige pakket. <3

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:00

@StonedRomy & xZiva_ misschien kunnen jullie hier je hints delen? Dan kunnen we helpen puzzelen en jullie misschien op wat ideeën brengen?

En anders kun je altijd nog vragen om een extra hint :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:01

Je zou denken nog maar een paar te raden santa's over, moet lukken. Maar iedereen heeft niet alleen onwijs hun best gedaan qua pakket en cadeaus, ook qua hints _O-

Ik heb het weekend naast bbqen nul plannen. Dus als ik dan nog iemand kan helpen puzzelen, laat maar weten! Als kan met lijstje restant santa's erbij, anders kom ik vast enkel uit op reeds geraden santa's :')

Jammer dat er een noodpakket verzonden moest worden. Hopelijk heeft diegene een goed excuus, maar is er niks ernstigs aan de hand.

En pakketten kunnen natuurlijk nog onderweg zijn. Het is zo druk en helemaal nu de week voor kerst met de lockdown. Ik kreeg ook al meldingen dit weekend voor wat bestellen dat het voor kerst echt niet meer zou aankomen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-21 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:01

Debbie schreef:
@StonedRomy & xZiva_ misschien kunnen jullie hier je hints delen? Dan kunnen we helpen puzzelen en jullie misschien op wat ideeën brengen?

De hint die ik had was: 07-02-2014 14:00

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:03

Ik heb mijn twee hints hierboven al gedeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:05

Profiel laatst bewerkt datum? Het kan geen oud secret santa topic wezen..

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:12

StonedRomy schreef:
Ik ben echt al even aan het nadenken wie mijn santa is, maar verder dan lush of rituals kom ik moeizaam.

Van mij uit echt geen onwil hoor santa, ik heb zelfs iemand gevraagd mee te speuren en ook mijn hulpelf kwam er niet uit.

Voeg daarbovenop nog het een en ander qua overmacht en we komen uit op een nog niet geraden santa.

Als je de Googled op één van de door jouw genoemde merken, het jaargetijde en jaartal van je hint? Wat krijg je dan? Bij mij komt er dan, bij het juiste merk, bijna bovenaan een naam die overeenkomt met een santa.

Wat lief Ynske om een tweede pakket te sturen <3.
En ik wil ook even een hart onder de riem steken van de santa van de deelnemer waar jullie geen contact meer mee krijgen. Die heeft veel inspanning gedaan en ziet er niets van terug in het topic :(:) .
En dat is geen aanval op de afwezige deelnemer. In tegendeel. Ik vind het zeer verontrustend en hoop dat het goed met haar gaat.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:17

Banyu Ben jij mijn santa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:19

Hier ook een knuffel voor zowel de afwezige Santa als de Santa van de afwezige Santa. :knuffel: Hopelijk is er inderdaad niets ernstigs.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:21

Wat lief dat jullie een pakket hebben gestuurd! :) en leuk pakket ook!

Hopelijk is er idd een goede verklaring voor! :))

Is alles nu binnen? :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:31

Nee, we missen nog 4 pakketten :o

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:33

-O-

Roodvos, goede speurskills heb jij!

Meisje, blij dat je er blij mee bent <3 En hopelijk is stalhondje wel blij met alles.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:50

xZiva_ schreef:
Debbie schreef:

De hint die ik had was: 07-02-2014 14:00

Ik heb op een heleboel dingen gezocht maar kan het zo ook niet bedenken..

Er is hier vast iemand met meer puzzel skills? B-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:59

StonedRomy schreef:
Banyu Ben jij mijn santa?

JAAAAA !!!! *\o/*
Jeetje, ik dacht echt oprecht dat mijn hint nog gewoon makkelijk was eerlijk gezegd.
Daarbij, helemaal vergeten wbt je geur, dus mijn excuses hiervoor!

Ik poste in sommige topics nog bewust iets voor je, in de hoop dat je misschien berichten ging doorzoeken, haha!

Ik hoop oprecht dat je het pakket leuk vond! Hoewel ik heel het pakket beetje om moest gooien, vanwege vegan. Maar dat gaf niet, het was even moeilijk, maar hoop dat je wel er blij mee bent!

Daarbij, wat ik eerder in het topic aan gaf, er is nog iets onderweg, dus dat stuur ik dan nog naar je op. Het stond al in mijn postnl app, voordat je pakketje wegging voor verzending, maar helaas tot heden niet binnen gekomen, dus opnieuw maar besteld.

Zodra het binnen is, en naar jou verzend, geef ik je in dit topic, of PB eventjes een seintje!

Ik had qua cadeautjes ook wel andere dingen in mijn hoofd, maar uiteindelijk maar besloten, om de gok niet te nemen, aangezien je niet echt reageerde op vragen, die ik stelde in dit topic, wat achteraf een reden was waarom je niet zo vaak online was, maar dat wist ik toen op dat moment nog niet natuurlijk! :)

Ik wilde net al naar MDH een berichtje sturen, dat je in de goede richting zocht. :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:09

MDH was vandaag bewust redelijk afwezig in het topic ivm migraine en de pijn in haar lijf, dus ze had je berichtje waarschijnlijk niet gezien :n :+

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik vandaag aan het doen ben, ik heb mijzelf bewust vrij gegeven en toch reageer ik nog regelmatig in dit topic :') ik denk dat ik verslaafd ben :+

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:15

Ik ben misschien iets minder mild, maar de Santa die niets meer laat horen mag zich gaan schamen.

Wel een mooi pakket ontvangen, maar niks sturen.

Sorry maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat dit bijna ieder jaar toch weer gebeurd ondanks alle inzet om het te voorkomen.

Ontzettend lief Ynske dat je een extra pakket hebt gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:18

Charaz schreef:
Ik ben misschien iets minder mild, maar de Santa die niets meer laat horen mag zich gaan schamen.

Sorry maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat dit bijna ieder jaar toch weer gebeurd ondanks alle inzet om het te voorkomen.

Nou ja, als het gaat om wie ik denk dat het gaat, dan spelen daar wel forse gezondheidsklachten die wat verder gaan dan wat maagkramp.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:20

Charaz schreef:

Ik hoop dan maar dat deze Santa een heel goede reden had. Misschien is zij of een dierbare erg ziek geworden of erger. Dan denk je misschien niet meer aan dit topic.

IDD wel erg aardig van Ynske dat ze nog een pakket heeft verzonden.

En ik had het helaas dus toch goed dat er nog 4 pakketten binnen moeten komen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:26

Ik heb een pb gehad en wellicht heb ik toch wat te snel geoordeeld. Mijn excuses

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:39

M_D_H schreef:
MDH was vandaag bewust redelijk afwezig in het topic ivm migraine en de pijn in haar lijf, dus ze had je berichtje waarschijnlijk niet gezien :n :+

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik vandaag aan het doen ben, ik heb mijzelf bewust vrij gegeven en toch reageer ik nog regelmatig in dit topic :') ik denk dat ik verslaafd ben :+

Herkenbaar.... Soms is rust voor je zelf nodig, euhm, wat zeg ik? Want ik doe het zelf nooit... :=

OFFTOPIC:
Wat betreft het oordelen, je weet niet wat een ander doormaakt, in moeilijke tijden, of niet, in gezonde tijden, of niet. Ik vind persoonlijk niet dat je kan oordelen over een persoon die je niet kent.
Daarbij, is er een erge reden, vind ik dat niet openbaar hoeft gemaakt te worden, dat je het deelt met de beheerders prima, zodat hun eventueel in kan grijpen. Maargoed, dat heb ik vorig jaar of jaar ervoor zelfs ook gezegd.

Maar mensen oordelen nogal graag.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 00:42

Hmm.. ik heb even terug gevraagd of jorex mijn santa was maar krijg geen reactie in het topic. Nu lijkt het bij de later geplaatste lijst dat ze al geraden is?

Ik wachtte op bevestiging, hoopte natuurlijk goed te zitten maar nu weet ik het niet meer.

Zij was degene die ik met dr88 in haar woonplaats vond dus dacht goed te zitten en vandaar dat ik niet verder zocht >;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 03:40

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik wil jullie met klém vragen om niet te speculeren, te oordelen of per pb met elkaar te, hoe zeg ik dit aardig? Bespreken wie de verloren gegaande Santa is.

Het maakt voor jullie als Santa's namelijk niet uit wie het is.

Het spel gaat om even iets leuks en liefs voor elkaar te doen.
Om heel even het licht en de warmte van de kerstgedachte te verspreiden naar elkaar. Om iemand te laten voelen dat je niet alleen bent, dat je geliefd bent, dat je belangrijk bent en er ook toe doet.

Met speculeren, oordelen en bespreken wie de verloren gegaande Santa is verliezen we dat doel uit het oog.

Voor jullie is het niet relevant, wij als organisatie dealen er mee en lossen het op, dat is alles wat voor jullie belangrijk is om te weten :j :o

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 07:41

M_D_H schreef:
Nee, we missen nog 4 pakketten :o

Oh dat is nog best veel..
Hoop dat ze allemaal vandaag binnen komen, zou toch heel leuk zijn nog net voor kerst!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 08:20

Ik heb gister een start gemaakt met m’n kleurboek! Even wat anders, superleuk!
De boekjes vallen goed in de smaak en ik ga vanavond eens lekker in bad <3