Ik ben inderdaad jouw Secret Santa. Heb heel veel lol, samen met partner en dochter, gehad om je pakket te maken. Ik hoop dan ook dat alles echt past binnen jouw smaken. Stiekem was mijn rijmhint in het topic al zichtbaar; een aantal van mijn laatste posts zijn ook op rijm.. kijk maar

Had je de achterkant van het doosje wenskaarjes gelezen? Eigenlijk zouden die hints pas tevoorschijn komen als je de kaarsjes zou branden hihi, maar je hebt ze er tussenuit gevist

Geen probleem overigens hoor, vind het wel komisch. Had niet bedacht dat dat zou gebeuren haha!
Wil je me laten weten of Woody het hoefje wel interessant vindt? Ben benieuwd! En anders mag het gerust naar de hond op stal; brokjes idem. Je kunt het trouwens van tevoren even weken in warm water, kan hij makkelijker kauwen. Het speeltje heeft mijn oudste voor hem uitgezocht, want "elk hondje moet een leuk speeltje hebben"

Ik vind het leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent. Lekker genieten enne 'keep your chin up'
Oh en de hints: voor wie het leuk vindt om te lezen - rijm is wel duidelijk nu denk ik
-
I believe in miracles > Mijn dochters zijn ons grootste wonder [wonder = miracle] én mijn allerliefste hondenkind heet 'Gradon of Miracle Colors'
-
Cadeau 10 deelt mijn 'rooie' graag met Woody en de hond op stal > Ik heb een zakje gevuld met een varkenshoefje en brokken van Ferro. Ferro is een red merle (met wit en tan) Australian Shepherd en dus 'mijn rooie'.
-
Roze en blauw zijn 'mijn kleuren' > Dit zijn de kleuren van mijn onderschrift
- En de laatste hint spreekt voor zich. Ik heb al vele edities van Secret Santa Surprise meegedaan