Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 15:08

Sowieso tot 134

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:14

Wat zouden jullie doen? 4 kleine knuffeltjes, zelfgemaakt, van Harry Potter gekocht samen met zelfgemaakte standaarden. Doordat er slecht verpakt is, is 1 zo’n staander kapot gegaan/ afgebroken en andere beschadigd. Wellicht nog wel zelf te melden. Zouden jullie dit melden aan vinted, want verkoper reageert niet meer sinds ik dit gezegd had tegen haar. Twijfel, want het zou nog wel te maken zijn, maar alles was gewoon los in de doos gedaan zonder opvulling, waardoor de kans dat ze stuk gaan natuurlijk veel groter is en ik wil gewoon niet als een zeur overkomen, ondanks dat ik er een flink bedrag voor heb betaald :') .

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:19

Melden dan! Vooral als de verkoper niet eens meer wil reageren

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:38

Geen moeite gedaan voor goed verpakken en een flink bedrag betaald, plus ook nog eens niet meer reageren....daar zou ik ook Vinted voor inschakelen :j

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 11:38

Oh balen, waren dat die poppetjes die hier in het topic stonden?

Ik heb hier 2 Tommy Hilfiger shirtjes ontvangen in plaats van mijn Nike hoodie -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:15

Ja klopt. Vanochtend nog 2 berichtjes gestuurd dat ik het graag onderling wil oplossen en ik anders vanwege het niet reageren en het slechte verpakken dan maar vinted moet contacten. Nog niets op gehoord, heb nog tot morgenavond om het te melden. Dus ik kijk het vanmiddag nog even aan..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 14:50

Ik zou het gewoon lekker in het rood zetten. Dan kan je het altijd gewoon nog samen oplossen en word je niet ineens verrast door een plotse afwikkeling door Vinted :=

Het is niet okee. Dus kan je prima op die knop klikken zodat je zeker weet dat je geld nog even vastgehouden wordt.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 14:59

Eindelijk contact gekregen en ze zegt dat ik hem bewust heb stuk gemaakt, alsof ik dat zou doen. Terugsturen kan helaas niet want het is een cadeautje, maar ze wil me niet tegemoet komen. Dus ik ga even alles bekijken en afwegen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 15:09

Dan zou ik gewoon melding maken op Vinted…

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 15:09

Oh nou, iig melden toch? Jammer zeg… bewust stukmaken? Gek verhaal, hoezo ook :')

Hier wel contact met de verkoper, pakketjes omgewisseld, ga het retour sturen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 17:05

Alja schreef:
Ik heb een prachtig marmar jasje wat ik ga verkopen, nu zou ik hem wel in een maat groter willen maar het lijkt wel als grote maten niet te koop zijn.
Iemand die weet tot welke maat marmar gaat?

Zeker tot 12-14Y
Dit geldt niet voor alle modellen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 18:01

Justme_Lisaa schreef:
Eindelijk contact gekregen en ze zegt dat ik hem bewust heb stuk gemaakt, alsof ik dat zou doen. Terugsturen kan helaas niet want het is een cadeautje, maar ze wil me niet tegemoet komen. Dus ik ga even alles bekijken en afwegen.

Neeee wat een ***. Melden inderdaad.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 22:01

Gewoon aangeven dat je een probleem hebt!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 23:31

Ik heb ook weer eens wat. Iets gekocht, is door wifi/internet problemen het bedrag 2x afgeschreven. Contact gehad met Vinted en die geven aan dat het binnen zoveel dagen automatisch terug gestort word. Iemand dit al eens gehad?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 23:44

Ja, dat heb ik ook eenmaal gehad. En inderdaad, dat gaat automatisch!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 09:32

Siersma: Ja hoor dat komt goed!
Bij Marktplaats ook hoop ik want daar had ik gisteren hetzelfde -O-

JML: Wat een muts zeg met dat expres kapotmaken. Waarom twijfel je in hemelsnaam nog steeds of je Vinted er bij moet betrekken... :? Of wil je het risico niet lopen dat je het terug moet sturen?

Heb je foto's gemaakt van hoe je het ontvangen hebt, met de verpakking erbij zeg maar?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 09:59

Het kan alleen erg lang duren voor het wordt teruggestort. Zit nu al een paar weken te wachten op terugbetaling van een dubbele afboeking..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 10:25

Ik had het op 2 oktober nog, en op 4 oktober werd het teruggestort :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 10:26

pmarena schreef:
Siersma: Ja hoor dat komt goed!
Bij Marktplaats ook hoop ik want daar had ik gisteren hetzelfde -O-

JML: Wat een muts zeg met dat expres kapotmaken. Waarom twijfel je in hemelsnaam nog steeds of je Vinted er bij moet betrekken... :? Of wil je het risico niet lopen dat je het terug moet sturen?

Heb je foto's gemaakt van hoe je het ontvangen hebt, met de verpakking erbij zeg maar?

Het is een cadeautje, dus terugsturen is helaas geen optie. Korting wilde ze niet geven, dus vandaar dat ik nog twijfelde. Maar het is ondertussen zelf gemaakt en je ziet er op een beetje lijmresten gelukkig niets meer van.
Had geen foto’s gemaakt, mij ze vertelde dat het zo neergelegd was dat het niet kon breken. Ga der verder geen energie meer er insteken, want het wordt toch een welles-nietes verhaal. Maar blijkbaar met veel positieve reviews weet je het soms ook niet zeker met verkopers.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 10:39

Als ik jou was zou ik wel in de review vermelden dat het niet goed verpakt was, kapot aangekomen is en verkoper jou beschuldigde van het kapot maken. Want dat is wel heel waardevolle info voor haar toekomstige (wannebe) verkopers en voor Vinted om in de toekomst bij andere teleurgestelde klanten te zien dat dit gebeurd is.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:15

Fijn dat het bij jullie terug gestort is, ik ga het afwachten dan maar

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:05

Siersma schreef:
Fijn dat het bij jullie terug gestort is, ik ga het afwachten dan maar

Een koper van mij heeft het ook gehad, 2x zelfs. De eerste keer kreeg ze het binnen 2 dagen maar de andere betaling duurde wel een week. Ze heeft het uiteindelijk wel gemeld omdat de tweede keer zo lang duurde.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 14:19

Ik heb het gelijk gemeld toen ik het zag. Zelf ga en ze aan dat het tot 15 dagen kan duren eer het terug is. Mocht dat niet zo zijn moest ik me weer melden

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:40

Siersma schreef:
Ik heb het gelijk gemeld toen ik het zag. Zelf ga en ze aan dat het tot 15 dagen kan duren eer het terug is. Mocht dat niet zo zijn moest ik me weer melden

Ik heb het teveel betaalde vandaag al terug. Netjes

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:51

Pffff ik had een echt koopje, maar de verkoper annuleerde en zette het er meteen voor €40 meer op. Oké, foutje kan gebeuren. Het was nu een meer redelijk bedrag, dus heb het opnieuw gekocht. Verzendlabel was aangemaakt. Heeft de verkoper drie dagen gewacht en weer geannuleerd.

Deze keer met een berichtje erbij dat er zogenaamd gezondheidsproblemen zijn en het daarom niet verstuurd kan worden. Maar ze zet het item er meteen wéér op, nog eens €30 duurder. Nu is het geprijsd zoals gemiddeld en krijgt ze dus ook geen koper meer.
Maar wat een gedoe, ik wacht nu op twee keer geld terug…