Begon met zere ogen wat door trok naar koppijn bij mijn voorhoofd vandaag en nu dus helemaal doorgetrokken is naar mijn nek.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-05-21 11:52
Mijn vulpen viel met de punt naar beneden op mijn witte vloerkleed en deed daar even een explosie. Schrok mij een ongeluk, gelukkig was de inkt op waterbasis
Kookaburra
Geplaatst: 01-05-21 11:53
Pfieuw! Jij geluk!
Froukje_J
Geplaatst: 01-05-21 13:04
mala26 schreef:
wyoming schreef:
Mijn nieuwe boek is roze en ik vind het niet fijn lezen.
Van Jill? Heb het daarom laten staan. Toen ze alleen de buitenkant deden was het leuk maar dit is niet handig.
Hebben we het over Jill Mansell?? Dat is echt mijn favoriete schrijfster haha
Zebrastreep
Geplaatst: 01-05-21 13:09
Ik had gisteren de nagel van mijn cavia geknipt omdat die scheef groeit maar meneer trok hem weg... Ik zie nu dat hij zijn pootje ontlast en ik er absoluut niet aan mag zitten. Heb het idee dat er een teentje gebroken is..
Arm ding en ook nog steeds aan de diarree weet ook niet zo goed meer inmiddels wat ik nog eraan kan doen
wyoming
Geplaatst: 01-05-21 13:24
Froukje_J schreef:
Hebben we het over Jill Mansell?? Dat is echt mijn favoriete schrijfster haha
Ja, ik heb ook al haar boeken gelezen, maar mijn autistische kant houd gewoon niet van roze bladzijdes. (maar het went wel, zodra ik in het verhaal zit zie ik niet meer dat ze roze zijn)
MarlindeRooz
Geplaatst: 01-05-21 14:01
Na een heel rottig en stressvol half jaar eindelijk voor het eerst met mijn vriend een paar nachtjes weg geboekt. Dat heb ik net kunnen annuleren want mijn vriend is ziek. Erg sneu voor hem maar had me er ook heel erg op verheugd.
En hij woont ook nog eens heel ver weg dus ik kan niet eens er naar toe om voor hem te zorgen / eten te maken etc.
Ja had nog zo netjes gewacht op de versoepelingen etc. Baal er echt van want was er enorm aan toe. Hij heeft ook net zijn scriptie ingeleverd dus was een mooie timing. Maar nu heb ik wel meer tijd om aan mijn studie te besteden deze week.