Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:27

Fjordjes gecondoleerd.

Denisesilver,mijn heupen zijn ook slecht. Ik ben 44 jaar.
Maar ik heb huisarts mij laten doorverwijzen naar een orthopeed.
En die heeft een mri laten maken.
Dus gewoon doorzeuren bij de huisarts.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:49

luuntje schreef:
Fjordjes gecondoleerd.

Ze heeft inderdaad al eens foto's laten maken (wat niet in haar dossier stond, evenals de reuma waar ze al jaren mee rondloopt 8)7 ). Ze is zelf ook een muts hoor, ik had toch wel elke dag aan de telefoon gehangen tot ze me zouden helpen.

Nog eentje, mensen die vinden dat je volop uit moet gaan, moet zoenen, met anderen naar bed moet gaan om te leven. Of dat ik te braaf ben. Als ik dan zeg dat ik een tattoo wil dan is dat niet wat ze bedoelde :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:59

denisesilver schreef:
luuntje schreef:
Fjordjes gecondoleerd.

Ze heeft inderdaad al eens foto's laten maken (wat niet in haar dossier stond, evenals de reuma waar ze al jaren mee rondloopt 8)7 ). Ze is zelf ook een muts hoor, ik had toch wel elke dag aan de telefoon gehangen tot ze me zouden helpen.

Nog eentje, mensen die vinden dat je volop uit moet gaan, moet zoenen, met anderen naar bed moet gaan om te leven. Of dat ik te braaf ben. Als ik dan zeg dat ik een tattoo wil dan is dat niet wat ze bedoelde :')

Hahahaha, dat laatste ken ik. :') "Live a little." Joh, ik heb over de hele wereld gereisd in m'n eentje, een droomstage gelopen op de ambassade in Zuid Afrika, paarden van de Koningin Elizabeth gereden en een Melbourne Cup contender gereden, gedoken met haaien, een conferentie georganiseerd met wetenschappers van topuniversiteiten als Oxford en Yale, en dan durven mensen te zeggen dat ik niet geleefd heb, omdat ik mijn tijd liever zo besteed dan dat ik aan het zuipen en rondseksen ga? Doe normaal. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:28

Mkango, :wow:
Ik heb dat allemaal niet gedaan haha, ben vooral lekker op mezelf bezig met de paarden, maat zelfs dan waar bemoeien ze zich mee :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 12:31

School die ons met onmogelijk veel opdrachten bombardeert. Zelfs als ik 12 uur per dag aan school zou besteden dan haal ik het gewoon niet. Doe gewoon even normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:26

denisesilver schreef:
Mkango, :wow:
Ik heb dat allemaal niet gedaan haha, ben vooral lekker op mezelf bezig met de paarden, maat zelfs dan waar bemoeien ze zich mee :+
Precies. Je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt en wat jou voldoening geeft. Niemand kan voor een ander bepalen wat een volwaardig of 'fulfilling' leven is. Zolang jij gelukkig bent en in jouw behoeften voorziet, is dat alles wat telt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:59

Ik vindt mensen die voornamelijk alleen maar zuipen en rondseksen nogal oppervlakkig. Doe vooral wat je niet laten kunt, maar val mij er niet mee lastig :')

Denisesilver: huisartsen praat mij er niet van. Mijn vader is inmiddels al een aantal jaren overleden, maar zijn huisarts liet het maar gebeuren dat hij met ernstige benauwdheidsklachten pas 5 weken later verder in het ziekenhuis zou worden onderzocht.
Hij was hartpatiënt en was in het verleden al 2x geopereerd waarvan 1x met spoed als in “ een half uur later op de OK en hij had het niet gered”

Dus toen mijn pa vertelde dat zijn huisarts niets kon doen om die vervolg afspraak in het ziekenhuis eerder te regelen heb ik glashard tegen hem gezegd dat zijn huisarts het wel prima vond dat mijn pa daar zomaar mee akkoord ging.
Kreeg ik een dag later mijn vaders huisarts aan de lijn met de vraag of ik vond dat zij een leugenaar was? :=
Zo had ik dat niet gezegd mevrouw zei ik, maar nu u het zo stelt daar komt het wel op neer; het kan niet zo zijn dat u werkelijk niets kan betekenen in bemiddeling om mijn vader met deze klachten en met zijn verleden eerder aan de beurt te krijgen in het ziekenhuis.

Weer een dag later belt mijn vader op en zegt: “ Ik ben over 2 weken aan de beurt in het ziekenhuis “
Wat fijn dat je huisarts het toch heeft kunnen regelen zei ik +:)+

Mijn vader stierf 3,5 week later, die 5 weken heeft hij dus niet eens gered. Doet er verder niet toe, want hij bleek ongeneselijk ziek te zijn, maar zonder dat onderzoek hadden wij dat niet eens geweten.

Dus moraal van het verhaal zit er bovenop! Niet scheldend en tierend zoals blijkbaar veel gebeurd wat ik belachelijk vindt, maar wees wel duidelijk :) sterkte en succes!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:51

Ineke2 schreef:
Ik vindt mensen die voornamelijk alleen maar zuipen en rondseksen nogal oppervlakkig. Doe vooral wat je niet laten kunt, maar val mij er niet mee lastig :')

Denisesilver: huisartsen praat mij er niet van. Mijn vader is inmiddels al een aantal jaren overleden, maar zijn huisarts liet het maar gebeuren dat hij met ernstige benauwdheidsklachten pas 5 weken later verder in het ziekenhuis zou worden onderzocht.
Hij was hartpatiënt en was in het verleden al 2x geopereerd waarvan 1x met spoed als in “ een half uur later op de OK en hij had het niet gered”

Dus toen mijn pa vertelde dat zijn huisarts niets kon doen om die vervolg afspraak in het ziekenhuis eerder te regelen heb ik glashard tegen hem gezegd dat zijn huisarts het wel prima vond dat mijn pa daar zomaar mee akkoord ging.
Kreeg ik een dag later mijn vaders huisarts aan de lijn met de vraag of ik vond dat zij een leugenaar was? :=
Zo had ik dat niet gezegd mevrouw zei ik, maar nu u het zo stelt daar komt het wel op neer; het kan niet zo zijn dat u werkelijk niets kan betekenen in bemiddeling om mijn vader met deze klachten en met zijn verleden eerder aan de beurt te krijgen in het ziekenhuis.

Weer een dag later belt mijn vader op en zegt: “ Ik ben over 2 weken aan de beurt in het ziekenhuis “
Wat fijn dat je huisarts het toch heeft kunnen regelen zei ik +:)+

Mijn vader stierf 3,5 week later, die 5 weken heeft hij dus niet eens gered. Doet er verder niet toe, want hij bleek ongeneselijk ziek te zijn, maar zonder dat onderzoek hadden wij dat niet eens geweten.

Dus moraal van het verhaal zit er bovenop! Niet scheldend en tierend zoals blijkbaar veel gebeurd wat ik belachelijk vindt, maar wees wel duidelijk :) sterkte en succes!

Jeetje wat een verhaal! Bedankt voor het delen. Aan blijven dringen (op een respectvolle manier) blijkt hier doorgaans het beste te werken. De praktijk is bagger nadat een ander het heeft overgenomen en de goede artsen heeft weggepest. Ben blij als we over een jaar of twee verhuisd zijn en naar een ander kunnen, al is het overal wel wat

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:52

Aan mijn eigen overtuiging dat ik wraps had gekocht... m’n vriend is nu wraps kopen.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:53

Haha lenaa_tje ik herken dat zo. Mijn vriend en ik zijn vorig weekend een bak Ben & Jerry's kwijt geweest waarvan we allebei overtuigd waren dat hij hem aan mij had gegeven en ik hem in de vriezer had gelegd. Nooit meer teruggevonden :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:02

Dat ik nog steeds niet durf te rijden als ik in m’n eentje op stal ben, terwijl ik eigenlijk wel zin heb om te rijden.
Maar « ja maar als » is erg aanwezig en met die spanning kan ik beter niet opstappen. :n

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:03

Mijn ex weer eens. Heel erg duidelijk waarom ik blij moet zijn dat hij een ex is maar ik zit er wel levenslang aan vast.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:47

Dat ik véél te weinig Sint Maartensnoep heb gehaald, had eigenlijk verwacht dat het vanavond niet zo storm zou lopen maar ben al bijna door 3 uitdeelzakken heen. Het lijkt er op dat er doordat er veel mensen niet meedoen er juist meer kinderen dan gewoon bij de mensen die wel mee doen komen. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:52

Dat ik een gedeelte van de bestelling binnenkrijg die ook nog eens niet klopt. Ik had 10kg voer besteld met 5 euro korting besteld, krijg ik twee zakken van 4kg binnen, en is de korting er niet afgegaan?

Benieuwd wat er morgen dan verder binnenkomt..

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:52

Vanillia schreef:
Haha lenaa_tje ik herken dat zo. Mijn vriend en ik zijn vorig weekend een bak Ben & Jerry's kwijt geweest waarvan we allebei overtuigd waren dat hij hem aan mij had gegeven en ik hem in de vriezer had gelegd. Nooit meer teruggevonden :=

Vreselijk hé! Ben en Jerry’s is ook balen als je daar net veel zin in hebt.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:00

Zo enorme veel examens en nu gewoon ontzettend overprikkeld.. Nog even.. -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:01

Dat ik in een webinair zit en er niets van begrijp... maar het wel belangrijk is. Janken dit. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:19

Dat we rustig een fietstocht wilden maken vanmiddag. Eerst gaan we bij een bankje zitten om een appel te eten (hoe degelijk) en toen lag daar allemaal as en wat rozen. Wij kijken, ziet mijn vriend allemaal "ik mis je en hopelijk heb je op deze plek rust" achtige teksten op die rozen staan. Hadden ze gewoon daar kort voor die tijd iemand uitgestrooid vlak naast een bankje. Echt super goor. :r Gingen we verder fietsen. Zag ik een egel zitten langs de weg. Rolde niet op en was helemaal van het padje af. Helemaal het hoofd scheef en mager. Dus dierenambulance gebeld. Was niet de goede regio. Ja ik woon hier niet en het was blijkbaar een tussengebied. Dus andere ambulance bellen. Moesten we hem eerst in een doos doen voordat ze kwamen. Maar dat beest liep niet meer. Maarja ik luister wel, ik ergens aanbellen en daar een doos geleend. Maar die gekke vrouw wilde niet dat ik het beest daar achterliet. Nou heb hem bij andere mensen achtergelaten en kreeg later bericht dat hij opgehaald was.

De vorige keer vond ik ook al een loslopende pony. Waarom kan ik nooit normaal rustig een rondje fietsen zonder zielige dieren of verstrooide mensen. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:41

Aan het wachten wanneer het een moment is om zelf maar aan dat sint Maarten snoep te beginnen. Nog niemand gehad denk toch dat de meeste ouders het niet zien zitten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:58

Zebrastreep schreef:
Aan het wachten wanneer het een moment is om zelf maar aan dat sint Maarten snoep te beginnen. Nog niemand gehad denk toch dat de meeste ouders het niet zien zitten

Volgens mij is het per straat wisselend. Hier ook weinig maar bij m’n oom hadden ze al het snoep op. Ook collega in stad verderop (Drenthe) juist ook heel veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:06

Wel een avontuur, Marlinde. :')
(Ik zal ook maar niet zeggen wat mijn oma’s laatste idee was voor haar as. :)) )

M’n moeder loopt de hele dag al knetterpanisch te doen omdat ik een beetje verkouden ben (en mezelf vandaag heb laten testen), “ik wil nu niet te dicht bij jou zitten, stel dat je corona hebt!” Maar ik moest vanavond wel koken. :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:15

Zebrastreep schreef:

Wat raar, hier echt meer kinderen aan de deur gehad dan voorgaande jaren. Heb je niet toevallig de instructie gemist? Hier was het de bedoeling om een kaars in het raam of de buitenverlichting aan te zetten om aan te geven dat ze welkom zijn. :)

Helaas hebben ze alle chocola meegenomen en heb ik alleen nog wat van die Maoam over, viesbah. ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:32

MarlindeRooz schreef:
Dat we rustig een fietstocht wilden maken vanmiddag. Eerst gaan we bij een bankje zitten om een appel te eten (hoe degelijk) en toen lag daar allemaal as en wat rozen. Wij kijken, ziet mijn vriend allemaal "ik mis je en hopelijk heb je op deze plek rust" achtige teksten op die rozen staan. Hadden ze gewoon daar kort voor die tijd iemand uitgestrooid vlak naast een bankje. Echt super goor. :r Gingen we verder fietsen. Zag ik een egel zitten langs de weg. Rolde niet op en was helemaal van het padje af. Helemaal het hoofd scheef en mager. Dus dierenambulance gebeld. Was niet de goede regio. Ja ik woon hier niet en het was blijkbaar een tussengebied. Dus andere ambulance bellen. Moesten we hem eerst in een doos doen voordat ze kwamen. Maar dat beest liep niet meer. Maarja ik luister wel, ik ergens aanbellen en daar een doos geleend. Maar die gekke vrouw wilde niet dat ik het beest daar achterliet. Nou heb hem bij andere mensen achtergelaten en kreeg later bericht dat hij opgehaald was.

De vorige keer vond ik ook al een loslopende pony. Waarom kan ik nooit normaal rustig een rondje fietsen zonder zielige dieren of verstrooide mensen. :+

Pun intended? :')
Sorry

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:33

Ach ik vindt het niet erg hoor dat er niemand is geweest lekker chocolade voor mij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:26

Dat ik nu al zit te twijfelen over wat ik aan moet. Sowieso m'n Aussie, want Dat vond m'n date wel leuk. Maar welke schoenen. M'n aus is smurfblauw. Heb zwart wit met oranje veters of witte veters. Maar ook blauw witten en turquoise witte. Waarom is dit zo moeilijk (dat ik m'n aus aantrek is ook omdat ik in trainingsbroeken me gwn chill voel en die is nog redelijk netjes)