Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Kroes pleit er absoluut niet voor om het advies van het kabinet in de wind te slaan, maar ziet wel mogelijkheden voor de exitstrategie. Zo zouden bij het opstarten van de economie buitenactiviteiten voorrang kunnen krijgen. ‘Als de horeca straks bijvoorbeeld weer opengaat, begin dan met de terrassen.’
sureido schreef:Er staat ook duidelijk dat binnenshuis die 1.5 meter geld, buitenshuis dmv verschillende omstandigheden die 1.5 meter niet perse de regel is. ‘Men is de anderhalve meter gaan interpreteren als een natuurconstante, terwijl besmettelijkheid compleet afhankelijk is van de omstandigheden: de luchtcirculatie, temperatuur en luchtvochtigheid.’
Het is natuurlijk ook maar net hoe je het artikel wil interpreteren.
En om te gaan mierenneuken past het overheidsbeleid er niet bij, want ze hebben binnen ook vrijheid gegeven om open te gaan.
Wat ik trouwens op instagram en snapchat veel zie is dat die 1.5meter op terrassen ook niet altijd precies is, zie best vaak filmpjes/foto's van mensen die toch bij elkaar zijn geschoven.
sureido schreef:Er staat ook duidelijk dat binnenshuis die 1.5 meter geld, buitenshuis dmv verschillende omstandigheden die 1.5 meter niet perse de regel is. ‘Men is de anderhalve meter gaan interpreteren als een natuurconstante, terwijl besmettelijkheid compleet afhankelijk is van de omstandigheden: de luchtcirculatie, temperatuur en luchtvochtigheid.’
Het is natuurlijk ook maar net hoe je het artikel wil interpreteren.
En om te gaan mierenneuken past het overheidsbeleid er niet bij, want ze hebben binnen ook vrijheid gegeven om open te gaan.
Wat ik trouwens op instagram en snapchat veel zie is dat die 1.5meter op terrassen ook niet altijd precies is, zie best vaak filmpjes/foto's van mensen die toch bij elkaar zijn geschoven.
Sizzle schreef:Roodvos, iets wat niet leeft kan ook niet dood.
Een virus is een inactief pakketje met RNA of DNA wat intact of kapot kan zijn. Het virus vermenigvuldigt zich niet. De cel interpreteerd de boodschap in het pakketje in zijn systeem en volgt slechts de bouwtekening.
Een prion is nog simpeler dan dat, dat is „slechts“ een hartnekkig eiwitje.
De media maakt het echter zeer verwarrend door vaak te schrijven dat het niet duidelijk is of er ‚levend‘ virus aan boodschappen karretjes zit. De vraag is niet of het nog leeft, maar of het nog in takt is. Zo is het ook verwarrend om te schrijven dat het virus zich gemuteerd heeft. Het virus heeft niets gemuteerd, dat doet zijn gastheer.
Maar hoe dan ook, om nou te stellen dat electronenmikroskopen een hoax zijn en virussen niet bestaan dat is toch wel een vrij duidelijk geval van complot theorie.
sureido schreef:Ja klopt, maar er zijn ook wel restaurants waarbij je 'aan de deur' kan reserveren. Maar er zijn inderdaad wel meer beperkingen!
Mij lijkt het ook echt niet leuk om tegen iedereen te zeggen 'en ben je ziek? heb je klachten?' als je nu in de horeca werkt. Mensen weten dat nu toch onderhand ook wel een beetje..
Bedoel je op de regels wijzen dat mensen zich er niet aan houden of juist ter preventie?
Oké nu ga ik echt even studeren nog, Bokt leidt echt teveel af.
Bloodymary schreef:Net zo onzinnig als wanneer je paracetamol of nerofen haalt bij de drogist:"heeft u nog vragen over de medicijnen? Goed de bijsluiter lezen he."
sureido schreef:Bedoel je op de regels wijzen dat mensen zich er niet aan houden of juist ter preventie?
Oké nu ga ik echt even studeren nog, Bokt leidt echt teveel af.
Sheran schreef:Pien: uierzalf is inderdaad een fijne. Glycerine ook. Dream Cream van lushMisschien hebben jouw handen hetzelfde als de mijne: ze kunnen niet tegen olie maar vet werkt wel fijn. Misschien handschoenen gebruiken?
Sorry dit is niet echt corona-inhoudelijk maar ik voel mee met de handen van Pien
Sheran schreef:Sorry dit is niet echt corona-inhoudelijk maar ik voel mee met de handen van Pien
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Pien: uierzalf is inderdaad een fijne. Glycerine ook. Dream Cream van lushMisschien hebben jouw handen hetzelfde als de mijne: ze kunnen niet tegen olie maar vet werkt wel fijn. Misschien handschoenen gebruiken?
Sorry dit is niet echt corona-inhoudelijk maar ik voel mee met de handen van Pien
Hoe doe jij dat dan op school? Wij moeten ieder lesuur na een ander lokaal en dan handen ontsmetten en tafel ontsmetten. Mijn handen zijn zo droog en doen zeer na 2 dagen dit zeker 6x per dag doen...
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Pien: uierzalf is inderdaad een fijne. Glycerine ook. Dream Cream van lushMisschien hebben jouw handen hetzelfde als de mijne: ze kunnen niet tegen olie maar vet werkt wel fijn. Misschien handschoenen gebruiken?
Hoe doe jij dat dan op school? Wij moeten ieder lesuur na een ander lokaal en dan handen ontsmetten en tafel ontsmetten. Mijn handen zijn zo droog en doen zeer na 2 dagen dit zeker 6x per dag doen...