Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Duidelijk .
Snap de mensen met kinderen die zo zeuren alleen niet zo goed .
Als je kinderen neemt dan weet je toch dat je ervoor moet zorgen ?
Niet alleen met zoiets maar de kans dat je kind ziek word bestaat ook .
Zijn ouders dan zo overspannen dat ze zoiets al niet aankunnen
PSvanLot schreef:little_birdy schreef:Duidelijk .
Zo, dat is wel heel kort door de bocht of niet?
Electra63 schreef:little_birdy schreef:Duidelijk .
Normaal zijn kinderen niet hele dagen thuis, zonder school, sport of buiten spelen:)*
Daarbij moeten ouders voor leerkracht spelen en tegelijkertijd moeten sommigen dat combineren met thuiswerken..... en dat is niet altijd gemakkelijk.
Sheran schreef:Negatieve spiraal herken ik zeker hoor. Ik had echt een breakdown afgelopen week (ik zie dus echt helemaal niemand, geen menselijk contact, ik vind het heel heftig). Maar gelukkig kan ik me er nu even overheen zetten en accepteer ik dat het gewoon even niet anders kan.
little_birdy schreef:Duidelijk .
MizzMontana schreef:Dat ook nog eens inderdaad, ze zijn er ook nog leerkracht bij.
Want ik kan me nog al te goed de fases herinneren waarin ik van iedereen iets aan nam behalve van mijn ouders![]()
Je zou maar zo’n zelfde puber les moeten geven nu, ik geef het je te doen.
Cookies schreef:De Noorse medici hebben samen met het Noorse leger een nieuw type beademingsapparaat ontwikkeld die ze heel snel kunnen produceren. Echt top hoe verschillende afdelingen zo samenwerken.
mvdende schreef:MizzMontana schreef:Dat ook nog eens inderdaad, ze zijn er ook nog leerkracht bij.
Want ik kan me nog al te goed de fases herinneren waarin ik van iedereen iets aan nam behalve van mijn ouders![]()
Puber?
In mijn geval begon dat "puberen" al in groep 3, ik vertikte het om boekjes te lezen terwijl dat echt moest van de juf. Mijn ouders hebben het uiteindelijk maar laten gaan....
Hè, leren lezen is uiteindelijk toch best gelukt.
Maar als corona 20 jaar geleden plaats had gevonden, dan waren mijn ouders echt niet happy geweest. "(T) huiswerk" heb ik altijd vervloekt en geen ouder die me aan schoolwerk kreeg thuis.
(En ik vraag me af of onze cadeau winkel nog open zou zijn geweest?! Indien wel, had ik in het magazijn mn "school" gehad. Met een 3 jarig zusje om me heen...)
En mezelf vermaken had ik als kind ook nog nooit van gehoord. Dat kon ik nog geen 5 minuten. En toen waren er nog geen tablets enzo.... Gelukkig is de tijd best veranderd en zijn mini Mariekes vandaag de dag makkelijker bezig te houden waarschijnlijk .
Verder vind ik 28 april wel pittig. Weer een weekend weg wat nu in het water is gevallen... dat is weekend 2 al.
En ergens baal ik er ook van dat Rutte geen harde grens geeft, zo van: datum X gaat alles weer naar normaal..
Je weet nu al dat 28 april weer verlengd gaat worden, en tot wanneer dan?
mvdende schreef:MizzMontana schreef:Dat ook nog eens inderdaad, ze zijn er ook nog leerkracht bij.
(knip)
En ergens baal ik er ook van dat Rutte geen harde grens geeft, zo van: datum X gaat alles weer naar normaal..
Puber?
In mijn geval begon dat "puberen" al in groep 3, ik vertikte het om boekjes te lezen terwijl dat echt moest van de juf. Mijn ouders hebben het uiteindelijk maar laten gaan....
Hè, leren lezen is uiteindelijk toch best gelukt.
Maar als corona 20 jaar geleden plaats had gevonden, dan waren mijn ouders echt niet happy geweest. "(T) huiswerk" heb ik altijd vervloekt en geen ouder die me aan schoolwerk kreeg thuis.
(En ik vraag me af of onze cadeau winkel nog open zou zijn geweest?! Indien wel, had ik in het magazijn mn "school" gehad. Met een 3 jarig zusje om me heen...)
En mezelf vermaken had ik als kind ook nog nooit van gehoord. Dat kon ik nog geen 5 minuten. En toen waren er nog geen tablets enzo.... Gelukkig is de tijd best veranderd en zijn mini Mariekes vandaag de dag makkelijker bezig te houden waarschijnlijk .
Verder vind ik 28 april wel pittig. Weer een weekend weg wat nu in het water is gevallen... dat is weekend 2 al.
Echwel schreef:@mvdeende
Hoezo weekend weg, je bent afgelopen weekend nog met de trein weggegaan naar de andere kant van het land voor je plezier.
Je doet precies wat je wil met boodschappen halen enz...
Echwel schreef:@mvdeende
Hoezo weekend weg, je bent afgelopen weekend nog met de trein weggegaan naar de andere kant van het land voor je plezier.
Je doet precies wat je wil met boodschappen halen enz...