dierenfan schreef:Jaaaaa ik mag me melden hahaha. Gisteren is er in NL een hond gevonden. In prachtige conditie met mooie, gave vacht. Maarrrrr een prikband om. Dat is gewoon verboden in NL en ik zou die persoonlijk nooit gebruiken. Nu wordt op basis van die foto de eigenaar van die hond door zeer veel mensen volledig de grond in getrapt. Het is 100 procent zeker iemand die dieren mishandeld. Daar heb ik tegengas gegeven. Ik ben niet voor die banden maarrrr liever zo'n band en dat de eigenaar met de hond op stap kan en deze daardoor in alle situaties kan houden dan dat de hond enkel in de tuin komt. Nouuuu hahaha het is maar goed dat ik ook tegen kritiek kan. Ze hangen mij nu het liefst aan die band op volgens mij. Wat een enorm kortzichtige wereld leven we toch in tegenwoordig. Je moet met de massa mee gaan en anders kun je hangen. Letterlijk punt daarna
Context is belangrijk ja. Wat Forumster beschreef (weliswaar een stroomband) klinkt ok. En iets wat in noodgevallen wordt gebruikt om veiligheid te waarborgen. In kundige handen kan ik nog zoiets hebben can: nou liever niet maar ok. Mits je er naartoe traint om natuurlijk zonder te kunnen. Lastig hoor. Maar zie het liever niet.