Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stitchlover schreef:Ik snap je Djinnie, maar daten moet vooral leuk zijn en effort moet van twee kanten komen.
Bij mijn vriend liep alles als vanzelf. Whatsapp gesprekken, intentie om te daten, de date zelf en het vervolg daarop. Nooit twijfel gehad en altijd open gecommuniceerd. Ik zou iedereen ook willen adviseren niet voor minder dan dat te gaan. Tenzij je natuurlijk zelf ook niet bereid bent moeite in het geheel te stoppen of zelf niet op een relatie uit bent.
Het hoeft niet lastig te zijn, in mijn date periode heb ik mezelf ook aan moeten leren daar standvastig in te zijn. Niet trekken aan een dood paard en mannen die omslachtig doen over hun intenties, geen effort in gesprekken steken en alleen contact opnemen als het hun uit lijkt te komen. Dat was voor mij echt direct exit.
Imaginaerum schreef:Wat een opportunistische klaphark.
Jester_ schreef:Maar misschien wacht hij wel af of jij inderdaad moeite en aandacht doet. Probeer het eens, dan merk je vanzelf wat er is
Jester_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ben meer team “vraag het gewoon” of “spreek het uit”. Zou veel geneuzel schelen zo te lezen.
Ja haha mij boeit het echt niet wie er als laatste heeft getypt. Als k wat wil vertellen of vragen doe k dat of hij nou als laatste was of niet