Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:52

Ik snap je Djinnie, maar daten moet vooral leuk zijn en effort moet van twee kanten komen.

Bij mijn vriend liep alles als vanzelf. Whatsapp gesprekken, intentie om te daten, de date zelf en het vervolg daarop. Nooit twijfel gehad en altijd open gecommuniceerd. Ik zou iedereen ook willen adviseren niet voor minder dan dat te gaan. Tenzij je natuurlijk zelf ook niet bereid bent moeite in het geheel te stoppen of zelf niet op een relatie uit bent.

Het hoeft niet lastig te zijn, in mijn date periode heb ik mezelf ook aan moeten leren daar standvastig in te zijn. Niet trekken aan een dood paard en mannen die omslachtig doen over hun intenties, geen effort in gesprekken steken en alleen contact opnemen als het hun uit lijkt te komen. Dat was voor mij echt direct exit.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:00

stitchlover schreef:
Ik snap je Djinnie, maar daten moet vooral leuk zijn en effort moet van twee kanten komen.

Bij mijn vriend liep alles als vanzelf. Whatsapp gesprekken, intentie om te daten, de date zelf en het vervolg daarop. Nooit twijfel gehad en altijd open gecommuniceerd. Ik zou iedereen ook willen adviseren niet voor minder dan dat te gaan. Tenzij je natuurlijk zelf ook niet bereid bent moeite in het geheel te stoppen of zelf niet op een relatie uit bent.

Het hoeft niet lastig te zijn, in mijn date periode heb ik mezelf ook aan moeten leren daar standvastig in te zijn. Niet trekken aan een dood paard en mannen die omslachtig doen over hun intenties, geen effort in gesprekken steken en alleen contact opnemen als het hun uit lijkt te komen. Dat was voor mij echt direct exit.

Amen. Duurde bij mij ook een poosje voordat ik dit door had.
Als ik soms lees wat een moeite het daten hier kost.. Dan is het toch ook helemaal niet leuk meer?
Graag of niet!

Bij ons ging het ook als vanzelf, en ik weet dat niet alle mannen qua appen zo makkelijk zijn, maar je hebt snel genoeg door of ze er een beetje moeite in willen stoppen of niet.

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:42

Maar misschien wacht hij wel af of jij inderdaad moeite en aandacht doet. Probeer het eens, dan merk je vanzelf wat er is

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:24

Thanks allemaal!

Hij weet niet hoe ik erin sta. Ik had gehoopt dat ik hem gewoon casual kon zien, maar helaas krijg ik toch weer gevoelens. Ik heb zelf het idee dat dit vooral komt door hoe hij doet, die dingen die je met een partner doet etc. Daardoor krijg ik hoop en groeit mijn gevoel. Het is al een tijdje tijd dat wij dit gesprek gaan hebben maar ik stel het uit want ik weet dat het dan waars tijd is om het af te kappen..

Ik roep zelf ook altijd hard dat je iemand verdient die vol voor je gaat, eigenlijk suf dat ik nu dan zo lang om hem heen blijf hangen..

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:34

Margoooo, dit komt mij zo bekend voor. Ik heb ook een tijdje in hetzelfde schuitje gezeten. We appten elkaar de hele dag door, zagen elkaar 2 a 3 keer per week, ik bleef bij hem slapen, we kookten samen etc. Dagjes weg, zelfs naar Disney Parijs voor 3 dagen met elkaar geweest, allemaal ontzettend leuk. Maar meneer wilde geen relatie. Maar het was ook meer dan FWB. Ik heb eeeenorm veel rode vlaggen genegeerd omdat ik hem te leuk vond maar elke keer kwam ik er bedrogen uit. Bij ons was het dan ook dat hij heel vaak op het laatste moment afzei, wanneer het hem goed uitkwam kon ik komen en kwam het hem even lastig uit dan zei hij direct af. We hebben onteeeelbare gesprekken gehad over gevoelens en hoe we er nou uiteindelijk instonden. Toen hebben we elkaar een tijdje niet gezien of gesproken en kwam hij er ineens mee dat hij via tinder aan het daten was en een vriendin had. Hij stond er dus wel voor open maar niet met mij. Toen heb ik alle connecties verbroken want ik kan niet casual vrienden met iemand zijn als ik daar ook romantische gevoelens bij heb. Afijn, het was uit met zijn vriendin en drie keer raden wie er weer een berichtje kreeg :')

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:01

Wauw Monody. Ook een mooi verhaal. Hij appte om op ‘oude voet’ verder te gaan? Dat is echt extra kwetsend nog, hoe denkt zo iemand dat dat voelt voor de ander?

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:18

Nou hij begon ineens weer met contact zoeken. Eerst door te reageren op mijn instastorys en later ook via whatsapp. Toen had ik al zo'n voorgevoel dat het uit was en dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn. Ik heb in die tussentijd 6 maanden niks van hem gehoord. Ook niet toen ik jarig was en ook niet toen mijn opa overleed. Had het ook niet verwacht maar daarna doodleuk weer contact opzoeken was gewoon heel erg apart.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:22

Wat een opportunistische klaphark. :=

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:40

Imaginaerum schreef:

Dat zeg je netjes!

Jester_ schreef:
Maar misschien wacht hij wel af of jij inderdaad moeite en aandacht doet. Probeer het eens, dan merk je vanzelf wat er is

Dat is ook wat ik lastig vind. Ik ben ook gewoon rete onervaren op dit gebied, dus ik vind dit echt lastig. Bij de vorige gast waar ik mee aan het chatten was, was het ineens stil. En toen was ik toch de laatste met een reactie. Dat was duidelijker.
Maar als hij zo kort reageert, dan blijf je dit wel houden. Dan reageert hij als laatste kort en kan ik de boel aanzwengelen. Als hij me echt wil leren kennen, zou hij ook de boel kunnen aanzwengelen, denk ik ergens. Het is niet alsof ik tot nu toe niet gereageerd heb namelijk... Sinds zondag is er dus radiostilte en ik heb zondag ook het gesprek weer opgestart.

Waarschijnlijk denk ik te moeilijk hoor, maar de meningen over wat je 'zou moeten/kunnen doen' lopen ook nogal uit een. De 1 zegt, laat hem maar met een reactie komen, de ander zegt, misschien wacht hij wel op reactie van jouw kant.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:02

Of het gewoon bespreekbaar maken. Dan heb je duidelijkheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:09

Ik ben meer team “vraag het gewoon” of “spreek het uit”. Zou veel geneuzel schelen zo te lezen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:11

MarlindeRooz schreef:
Ik ben meer team “vraag het gewoon” of “spreek het uit”. Zou veel geneuzel schelen zo te lezen.

Even vluchtig alles gelezen, maar sluit ik me bij aan.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:17

MarlindeRooz schreef:

_O- Daar heb je ook wel gelijk in.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:17

Imaginaerum schreef:

Klaphark <3 , die ga ik onthouden.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:54

MarlindeRooz schreef:

Eens! Met het risico dat je een ‘zeikerd’ bent, maar dan is dat ook helder.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 20:13

Hebben jullie ook matches op happn met mensen die je never nooit niet geliked hebt? Ik heb er nu al een paar gehad. Keertje verkeerd swipen kan maar is nu al een paar keer gebeurt

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:33

MarlindeRooz schreef:

Ja haha mij boeit het echt niet wie er als laatste heeft getypt. Als k wat wil vertellen of vragen doe k dat of hij nou als laatste was of niet

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:33

capopjekop schreef:
Hebben jullie ook matches op happn met mensen die je never nooit niet geliked hebt? Ik heb er nu al een paar gehad. Keertje verkeerd swipen kan maar is nu al een paar keer gebeurt

Ja!! Heel bijzonder, echt mensen dir bij farrrr niet mijn type zijn, met niks

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:48

Jester_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja haha mij boeit het echt niet wie er als laatste heeft getypt. Als k wat wil vertellen of vragen doe k dat of hij nou als laatste was of niet

In principe interesseert me dat ook niets, als ik iets wil vertellen doe ik dat wel, maar ik blijf niet "achter" iemand aan appen. ;)

Happn heb ik niet, dat lijkt me vreemd wel. Ik begreep dat Happn ook had dat je moest matchen, dus dan lijkt me dat erg vervelend als dat niet zo blijkt te zijn.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:50

Nee maar als dat eenmalig gebeurd kan iemand ook gewoon druk zijn/andere dingen aan zijn hoofd hebben. Just ask or tell :D

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:52

Jester_ schreef:
Nee maar als dat eenmalig gebeurd kan iemand ook gewoon druk zijn/andere dingen aan zijn hoofd hebben. Just ask or tell :D

Jullie hebben zeker een punt! Ik heb hem een bericht gestuurd, so we shall see.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:01

Ben benieuwd djinne!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:09

Een collega van mij stelde badoo voor :+ Jeetje, daar ben ik niet voor gemaakt, denk ik. Hahaha. _O- Al die berichtjes. _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:11

Badoo is vooral gekkies sparen :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:17

djinnie schreef:
Een collega van mij stelde badoo voor :+ Jeetje, daar ben ik niet voor gemaakt, denk ik. Hahaha. _O- Al die berichtjes. _O-

Ik vind Bumble wel geinig :D