Rinske schreef:Oh dat vind ik echt reuze interessant om te zien hoe zich dat nou echt uit op organen!
Dankzij een heel behulpzame bokker ben ik er ondertussen achter dat het leukemie is. Wist zelfs niet dat konijnen dat konden krijgen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Nou die martelvrouw kon er wat van zeg. Jeetje, wat een zieke geest.
Captain schreef:Echt wel heel naar wat het liggen in water voor invloed heeft op een lijk.
Christiene schreef:Ooit doc 2 of 2doc gezien waar ze ook een waterlijk ophalen en lieten zien bij de lijkschouwer. Ze volgde die agent geloof ik die het op moest lossen wie het was of de zaak .
Het is haast niet herkenbaar meer na paar dagen in het water.
Ik hoop het nooit mee te maken. Ook niet die in het bos.. Wat ook iemand mee maakte.
Lugubere dingen vanaf een beeldscherm is toch mijn grens denk ik.
Hopelijk houd je er geen problemen mee na die vonds.
Mand schreef:Christiene schreef:Ooit doc 2 of 2doc gezien waar ze ook een waterlijk ophalen en lieten zien bij de lijkschouwer. Ze volgde die agent geloof ik die het op moest lossen wie het was of de zaak .
Het is haast niet herkenbaar meer na paar dagen in het water.
Ik hoop het nooit mee te maken. Ook niet die in het bos.. Wat ook iemand mee maakte.
Lugubere dingen vanaf een beeldscherm is toch mijn grens denk ik.
Hopelijk houd je er geen problemen mee na die vonds.
Dat is wel interessant om eens na te kijke , bedankt!
Weet jij nog welke docu dat is?
LB_ED: Sterkte. Is slachtofferhulp aangeboden?
Onali schreef:Mijn tip? Praat/ schrijf erover.
Heeft mij enorm geholpen. En neem inderdaad contact op met Slachtofferhulp.
Wat betreft een foto maken, dat herken ik.
Een soort van bewijs hoe irreëel de situatie op dat moment is.
[VVDD] Mooie dag kreeg een hele nare wending
LB_ED schreef:Ik volg dit topic al een tijdje en vind het reuze interessant! Nu is het dan ook eens tijd voor mij om er wat tussen te zetten![]()
Mijn ouders wonen bij de Rijn en daar loop ik regelmatig met de hond, of met m’n dochter. Dus vanmiddag ging ik ook weer even daar heen.. als je richting het strand loopt, moet je een klein bultje op, vervolgens als je bovenaan staat kun je over het ‘strand’ kijken..
normaal hartstikke mooi natuurlijk, alleen vanmiddag iets minder. Ik kijk recht voor mij in het water, ligt er op nog geen 10 meter bij me vandaan een lijk![]()
Enigszins verbaasd, overrompeld of hoe je het noemen wilt ben ik dichterbij gegaan om ‘het’ eens beter te bekijken.. vervolgens maar de politie gebeld en gewacht totdat ze er waren..
Toch wel ‘bijzonder’ om dit eens in het echt te zien. Hij lag trouwens al wel een tijdje in het water. Hij was groen/blauw met zwarte stippen, en al opgeblazen.. ik heb een foto gemaakt maar ik denk dat ik hem liever niet deel. Ik ben namelijk de enigste geweest die hem heeft gezien buiten de politie om, dus als die viraal gaat weten ze meteen waar het vandaan komt, plus dat ik het achteraf ook een beetje respectloos vind om heb openbaar te ‘gooien’