Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Ik zat gisteren bij de kapper en toen hoorde ik de vrouw naast me vertellen dat haar schoondochter (denk ik) met zwangerschapsverlof ging en dat ze hoopte dat ze dan op vrijdag nog op mocht passen, want ze bouwde nu eindelijk een band met het kind op (het kind dat er al was dus). Uit zichzelf zou ze er niet over beginnen, als ze niks hoorde dan ging ze gewoon.
Ik kreeg hier zo de kriebels van... Los van het kindaspect ook gewoon die hele relatie blijkbaar tussen moeder en schoondochter.
RoosG schreef:Ik weet dat als ik ooit zwanger zou zijn en het kind zou krijgen, dit mijn verhaal zou kunnen zijn. Wat lijkt me dat vermoeiend om je zo te voelen...
elnienjo schreef:RoosG schreef:Ik weet dat als ik ooit zwanger zou zijn en het kind zou krijgen, dit mijn verhaal zou kunnen zijn. Wat lijkt me dat vermoeiend om je zo te voelen...
Vraag me af uit welk land die vrouw kwam, want geen anticonceptie gebruikt en ook abortus niet in haar overweging meegenomen.
Enige horror-scenario wat mij betreft is als je pas merkt dat je zwanger bent als je te laat bent om er wat aan te laten doen.