Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:55

MyWishMax schreef:
Ja, dat kan haha. Moet je wel even rechter muisknop en dan 'inspecteren' doen en dan het apparaat naar mobiel zetten (zit zo'n icoon) en even f5.

Maar heel eerlijk, ik gebruik Later _O- Want dan kan ik in plannen, gewoon typen met toetsenbord en dus klaarzetten.

HELD! _O_

MyWishMax

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:41

Ik had verwacht dat jullie dat wel wisten, haha. Maar ben blij dat ik ook een tip had! :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:42

Ik wist het ook niet. Scheelt weer werk. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 18:12

Ik vind een site zoals Later(gramme) fijner, dan kan ik inplannen en alvast een hoop foto's uploaden en klaarzetten, maar door site op mobiele weergave te zetten kan je gewoon via insta zelf. Scheelt inderdaad weer naar telefoon overzetten

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 20:32

Dat is echt een lifehack idd haha, als ik dat eerder had geweten _O-

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 20:52

mirriejj schreef:
Ik moet het afkloppen. Maar de laatste tijd eigenlijk geen negatieve reacties meer gehad.

Voorheen kreeg ik die wel, maar altijd pas als mijn foto's goed gingen op 'andere manieren gevonden' en dan ook altijd van prive accounts.

Ja ik had geen tijd meer om mn haat groepje bij te houden om reacties bij je foto's te laten plaatsen, sorry. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 21:33

Hebben jullie nog bepaalde tags voor een winactie? Leggen jullie daar nog extra de nadruk op?

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 22:05

Weet iemand hoe die icoontjes maakt/hebt bij je hoogtepunten? Vind dat zo leuk!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 22:14

Ik heb de mijne (persoonlijk account) zelf gemaakt via Photoshop. Wil er voor m'n paardenaccount ook nog maken!

Maar als je googlet op Instagram highlight covers/icons vind je er vanzelf! :)

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:23

Ik heb mijne ook zelf gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:32

Verbaast mij dat volgers toch lang blijven hangen. Heb nog steeds ruim 900 volgers en al 6 weken niks meer gepost :o Nu even verandering in gebracht, haha.

Kijken jullie naar een activiteit van een account bij volgen? Of volg je gewoon wat je leuk vindt en heb je iets van "ik zie het wel verschijnen als ze nog eens iets posten". ?

Ik wist dat trouwens ook niet van het plaatsen via pc. Toch eens uitproberen, zou handig zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:35

Ik ga eens in de zoveel tijd m’n lijst door. Als een account al meer dan 2 weken niet gepost heeft, ontvolg ik. :+ Tenzij er iets gemeld is over onactief zijn

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:08

Waarom zou je ontvolgen als ze niet posten? Je merkt ‘r toch niets van? :+

Een tijd terug heeft mijn favoriete fotograaf die ik volg een paar maanden opeens niks gepost. Ik heb er toen juist een notificatie opgezet zodat ik weer kon zien wanneer er weer iets gepost was :)

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:23

Ik snap er sowieso niets van waarom zou je eerst iemand volgen en als diegene terugvolgt dan weer ontvolgen? Vooral na die volgacties op IG wordt je zomaar weer ontvolgd

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:55

Piekosjj schreef:
Waarom zou je ontvolgen als ze niet posten? Je merkt ‘r toch niets van? :+

Een tijd terug heeft mijn favoriete fotograaf die ik volg een paar maanden opeens niks gepost. Ik heb er toen juist een notificatie opgezet zodat ik weer kon zien wanneer er weer iets gepost was :)

Ik snap dat ook niet :+
Je volgt iemand toch om zijn/haar content en of die nu een aantal weken niet post.. vind ik juist handig dat mijn feed niet zo verzadigd geraakt :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 14:17

Iedereen doet wat die het handigst vind . Ik ontvolg ook inactieve accounts (voor mini’s dat na maanden niet posten), vind het niet nuttig om heel veel mensen te volgen die toch nooit meer posten. Dan volg ik liever actieve mensen. Dat ontvolgen nadat je bent gaan terug volgen vind ik ook vervelend en dan ontvolg ik ook meteen weer. Maar als iemand denkt dat die techniek werkt moeten ze dat vooral proberen.

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 14:29

Ik volg ook alleen terug wat ik ook echt leuk vind, dus zo vaak heb ik dat niet aan de hand, maar idd best flauw xD Dan zie je accounts met 5 foto's en 4000 volgers terwijl ze er 3000 volgen en weet je al hoe laat het is haha.

Mocht iemand echt lang niet meer posten zou ik ook wel ontvolgen; maar dan alleen accounts waarvan je niet eens had gemerkt dat ze niets meer gepost hebben en die geen "echte" vrienden of familie zijn oid, dat soort dingen. Als je het toch niet "mist"..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 17:27

Sharani schreef:
Iedereen doet wat die het handigst vind . Ik ontvolg ook inactieve accounts (voor mini’s dat na maanden niet posten), vind het niet nuttig om heel veel mensen te volgen die toch nooit meer posten. Dan volg ik liever actieve mensen. Dat ontvolgen nadat je bent gaan terug volgen vind ik ook vervelend en dan ontvolg ik ook meteen weer. Maar als iemand denkt dat die techniek werkt moeten ze dat vooral proberen.

Precies dit, dankjewel. :)

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:47

_Dominique schreef:
Ik ga eens in de zoveel tijd m’n lijst door. Als een account al meer dan 2 weken niet gepost heeft, ontvolg ik. :+ Tenzij er iets gemeld is over onactief zijn

Haha ik ga mensen eigenlijk alleen ontvolgen als ze mij ook niet meer volgen. Heb een app daarvoor die laat zien wie jou heeft ontvolgd _O-

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:48

billionache schreef:
Ik heb de mijne (persoonlijk account) zelf gemaakt via Photoshop. Wil er voor m'n paardenaccount ook nog maken!

Maar als je googlet op Instagram highlight covers/icons vind je er vanzelf! :)

Ja photoshop kan inderdaad ook. Ik had wel gelezen dat je het ook via word kan doen Maar ben niet zo goed in word. Photoshop lukt me beter :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:09

Ik ontvolg alleen als ik merk dat ik al een tijdje de posts niet boeiend meer vind. Ik volg mensen om mooie/inspirerende/vrolijke plaatjes te zien. Of ze mij wel of niet volgen en of ze nu 2 weken of 2 maanden niet gepost hebben zal mij aan m'n reet roesten :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:10

Ik snap dat niet zo goed, dus als iemand jou ontvolgt ga je dat zelf ook doen terwijl je dat account eigenlijk wel leuk vindt? Ik volg best wel wat fjordenaccounts die mij niet terugvolgen, nouja ik vind hun foto’s wel echt leuk, prima toch.

Ik ontvolg als ik het niet meer leuk vind, na een tijdje valt een account toch soms een beetje tegen, als mensen steeds dezelfde soort foto’s plaatsen enzo of inderdaad heel inactief zijn vind ik ook niet leuk. Teveel aandacht vragen/reclame/heel gemaakte foto’s (situaties in scène gezet) enzo hou ik ook niet van daarom volg ik ook niet zoveel super bekende paardenmensen. Vind het echt jammer dan het dan alleen nog maar lijkt op zoveel mogelijk ‘scoren’ in plaats van je eigen paardenverhaal/leven met de paarden delen terwijl ik dát juist leuk vindt :)

Maarja gelukkig vinden we allemaal iets anders leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:29

Ik volg niet alle accounts terug en lang niet alle accounts die ik volg, volgen mij niet terug! Ik vind hun content leuk en interessant. Maakt mij dan niet uit dat ze niet terug volgen ofzo. :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:42

_Dominique schreef:
Ik volg niet alle accounts terug en lang niet alle accounts die ik volg, volgen mij niet terug! Ik vind hun content leuk en interessant. Maakt mij dan niet uit dat ze niet terug volgen ofzo. :=

Dat heb ik ook inderdaad :j

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:14

Qimm schreef:
_Dominique schreef:

Dat heb ik ook inderdaad :j

Hier ook juist hetzelfde! Ik volg mensen omdat ik hun insta leuk vind en het paard/ ras/ de looks/ de soort foto’s enz enz..

Als het eentonig wordt of toch zo van hmm nee niet leuk meer dan ontvolg ik maar is enkel als ik het tegenkom in de feed
Ik ga niet bewust zoeken daar heb ik echt geen tijd en zin voor :')