Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ik heb een halster met bontjes.Werk goed.
Roodvos schreef:Ik deed een oude kniekous om de halsterriem. Even de teen eruit knippen. Ook makkelijk te wisselen en te wassen.
billy3105 schreef:Roodvos schreef:Ik deed een oude kniekous om de halsterriem. Even de teen eruit knippen. Ook makkelijk te wisselen en te wassen.
Oh dat is slim! Misschien gewoon een oude panty ofzo
fjordjes schreef:Wie weet een simpele goedkope oplossing voor een gordijn of iets anders van raambekleding voor een dakraam?
Ik heb boven aquariums staan en in de zomer kan het warm worden en ik zoek een goedkope oplossing voor raambekleding.
Mando schreef:Als het warm is dan kan van de halsters het neopreen ook irritatie komen.
Ik heb voor de zomer de gewone eenvoudige halsters zonder iets erop of erin
Zoiets als dit.
https://www.dekroo.nl/products/qhp-halster-basic-met-schuif-15?channable=00337769640031303935333133ee&gclid=EAIaIQobChMIntD_-O3s_gIVQe7tCh0kTwdNEAQYASABEgIL7vD_BwE
fjordjes schreef:Wie weet een simpele goedkope oplossing voor een gordijn of iets anders van raambekleding voor een dakraam?
Ik heb boven aquariums staan en in de zomer kan het warm worden en ik zoek een goedkope oplossing voor raambekleding.