Celestial schreef:Ik kan mijn bestelling bij de 1000poot niet afronden. Hij doet niks als ik op de knop druk. Heeft iemand hier eerder last van gehad?
Heb je wel al een betaalmethode uitgekozen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Celestial schreef:Ik kan mijn bestelling bij de 1000poot niet afronden. Hij doet niks als ik op de knop druk. Heeft iemand hier eerder last van gehad?
Heb je wel al een betaalmethode uitgekozen?
Yv_ schreef:Leuk! Welke brander heb je genomen?
Enne... Succes! Want binnen de kortste keren ben je verslaafd! Helemaal als je hier blijft meelezen!
Alwiene schreef:Yv_ schreef:Leuk! Welke brander heb je genomen?
Enne... Succes! Want binnen de kortste keren ben je verslaafd! Helemaal als je hier blijft meelezen!
Ja precies, je hebt nu nog 2 opties, OF je rent nu heel hard weer dit topic uit en kunt op een normale manier genieten van je waxjes. OF je blijft gezellig, maar dan loop je een enorm risico dat je binnen de kortste keren volkomen verslaafd bent aan al die heerlijke geurtjes en meer en meer en meer wilt hebben.
Yv_ schreef:Lieveli, hier geen ervaring met Lampe Berger. Wel zien staan in het winkeltje in Den Haag waar ze Heart&Home verkopen, maar had teveel haast om op m'n gemak te kunnen ruiken. Viel me wel op dat de branders echt flínk aan de prijs zijn. Dat is geurolie toch ipv melts? Of had ik verkeerd gekeken?
MarcoBorsato schreef:Yv_ schreef:Lieveli, hier geen ervaring met Lampe Berger. Wel zien staan in het winkeltje in Den Haag waar ze Heart&Home verkopen, maar had teveel haast om op m'n gemak te kunnen ruiken. Viel me wel op dat de branders echt flínk aan de prijs zijn. Dat is geurolie toch ipv melts? Of had ik verkeerd gekeken?
Ja geurolie inderdaad, maar ik vind het zoveel lekkerder dan wax melts! En het blijft prettiger hangen.
waxmeltsenzo schreef:@Lisitano ik heb net op je blog zitten kijken, je hebt al veel gerevieuwd zeg,ziet er heel leuk uit.
Eight schreef:Zijn er meer van jullie die op je slaapkamer branden? Ik steek er een aan een half uurtje voor het slapen gaan, en dan uitblazen tanden poetsen enzo en dan ruikt het heerlijk zacht waardoor ik goed ontspan en lekker slaapnu island sands van goose creek
Eight schreef:Zijn er meer van jullie die op je slaapkamer branden? Ik steek er een aan een half uurtje voor het slapen gaan, en dan uitblazen tanden poetsen enzo en dan ruikt het heerlijk zacht waardoor ik goed ontspan en lekker slaapnu island sands van goose creek
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:@Lisitano ik heb net op je blog zitten kijken, je hebt al veel gerevieuwd zeg,ziet er heel leuk uit.
Dankjewel!
Elke dag een blog plaatsen lukt me helaas (nog) niet qua tijd.
Er komt er ook een van jouw melts aan, maar ik wil er mooie foto's bij hebben en dat lukt me alleen overdag. En ik wil het zo compleet mogelijk, dus echt met een minimum aantal geuren van jou die je nu nog verkoopt.
Ik heb nog niet veel volgers geloof ik, maar daar doe ik het ook niet voor. Ik vind het gewoon leuk
waxmeltsenzo schreef:Lisitano schreef:Dankjewel!
Elke dag een blog plaatsen lukt me helaas (nog) niet qua tijd.
Er komt er ook een van jouw melts aan, maar ik wil er mooie foto's bij hebben en dat lukt me alleen overdag. En ik wil het zo compleet mogelijk, dus echt met een minimum aantal geuren van jou die je nu nog verkoopt.
Ik heb nog niet veel volgers geloof ik, maar daar doe ik het ook niet voor. Ik vind het gewoon leuk
Het lukte mij niet om jou te volgen