Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:10

Celestial schreef:
Ik kan mijn bestelling bij de 1000poot niet afronden. Hij doet niks als ik op de knop druk. Heeft iemand hier eerder last van gehad?

Heb je wel al een betaalmethode uitgekozen?

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:12

Alwiene schreef:
Celestial schreef:
Ik kan mijn bestelling bij de 1000poot niet afronden. Hij doet niks als ik op de knop druk. Heeft iemand hier eerder last van gehad?

Heb je wel al een betaalmethode uitgekozen?

Jeetje :') Bedankt haha dat was het.

Mijn uiteindelijke bestelling:

- Brander
- Cinnamon vanille (Bridgewater)
- Afternoon retreat (Bridgewater)
- Mulled Cider (Candle Village)
- Tea Time (Candle Village)
- Autumn rain (Kringle)
- Cabin in the Woods (Goose Creek)
- Patchouli (Goose Creek)

Laatste twee op aanraden van Lisitano. Ben ontzettend benieuwd! Bedankt voor de antwoorden en tips iedereen <3

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:23

Leuk! Welke brander heb je genomen?
Enne... Succes! Want binnen de kortste keren ben je verslaafd! Helemaal als je hier blijft meelezen :P !

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:25

Yv_ schreef:
Enne... Succes! Want binnen de kortste keren ben je verslaafd! Helemaal als je hier blijft meelezen :P !

Ja precies, je hebt nu nog 2 opties, OF je rent nu heel hard weer dit topic uit en kunt op een normale manier genieten van je waxjes. OF je blijft gezellig, maar dan loop je een enorm risico dat je binnen de kortste keren volkomen verslaafd bent aan al die heerlijke geurtjes en meer en meer en meer wilt hebben.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:28

Maar da's wel leuk :))

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:34

Alwiene schreef:
Yv_ schreef:

Ja precies, je hebt nu nog 2 opties, OF je rent nu heel hard weer dit topic uit en kunt op een normale manier genieten van je waxjes. OF je blijft gezellig, maar dan loop je een enorm risico dat je binnen de kortste keren volkomen verslaafd bent aan al die heerlijke geurtjes en meer en meer en meer wilt hebben.

Ik lees al maanden mee, gewoon omdat ik blij werd van alle mooie dingetjes en geurtjes die hier voorbij kwamen :+ Ik heb nu alleen besloten dat het het geld toch écht waard is hahaha. Alleen maar gezellig en leuk :j Als ik straks weet wat ik lekker vind, ga ik ook voor een mooie collectie <3

Ik heb deze brander besteld, met de opmerking dat als de brander in de tweede link hoger is dan 12 CM, ik die liever wil.

http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-4 ... dark-wood/

http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-3 ... -vierkant/

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 22:45

Haha zelfs meelezers maken we verslaafd :')

Ik heb Dickens Christmas eruit gegooid en nu Snowman Balls ( :') ) van PS.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:48

Zijn ballen zijn zooooo smerig :r

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 22:54

Ik vond het droog niet zo lekker ruiken maar eigenlijk vind ik 'm nu wel oké. Niet eentje die ik vaker ga bestellen maar nu wel lekker fris zo op de hal :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:12

Yv_ schreef:
Zijn ballen zijn zooooo smerig :r

Hahaha o god ik las eerst dit bericht toen pas die van lisitano.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:20

Welkom celestial!
Ga maar vast sparen :')

Ik ben gewoon vergeten iets aan te zetten vanavond :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 01:06

Yv_ schreef:
Lieveli, hier geen ervaring met Lampe Berger. Wel zien staan in het winkeltje in Den Haag waar ze Heart&Home verkopen, maar had teveel haast om op m'n gemak te kunnen ruiken. Viel me wel op dat de branders echt flínk aan de prijs zijn :oo . Dat is geurolie toch ipv melts? Of had ik verkeerd gekeken?

Ja geurolie inderdaad, maar ik vind het zoveel lekkerder dan wax melts! En het blijft prettiger hangen.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 01:49

Zijn er meer van jullie die op je slaapkamer branden? Ik steek er een aan een half uurtje voor het slapen gaan, en dan uitblazen tanden poetsen enzo en dan ruikt het heerlijk zacht waardoor ik goed ontspan en lekker slaap :) nu island sands van goose creek <3

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 08:26

Bij mij staat er geregeld 1 aan op de slaapkamer. Heerlijk :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 08:33

MarcoBorsato schreef:
Yv_ schreef:
Lieveli, hier geen ervaring met Lampe Berger. Wel zien staan in het winkeltje in Den Haag waar ze Heart&Home verkopen, maar had teveel haast om op m'n gemak te kunnen ruiken. Viel me wel op dat de branders echt flínk aan de prijs zijn :oo . Dat is geurolie toch ipv melts? Of had ik verkeerd gekeken?

Ja geurolie inderdaad, maar ik vind het zoveel lekkerder dan wax melts! En het blijft prettiger hangen.

Je hebt ook goedkopere merken van die geurolie dan Lanpe berger
Ik brand zelf liever melts/kaarsen of wierook.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 09:26

@Lisitano ik heb net op je blog zitten kijken, je hebt al veel gerevieuwd zeg,ziet er heel leuk uit.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 10:17

waxmeltsenzo schreef:
@Lisitano ik heb net op je blog zitten kijken, je hebt al veel gerevieuwd zeg,ziet er heel leuk uit.

Dankjewel!
Elke dag een blog plaatsen lukt me helaas (nog) niet qua tijd.

Er komt er ook een van jouw melts aan, maar ik wil er mooie foto's bij hebben en dat lukt me alleen overdag. En ik wil het zo compleet mogelijk, dus echt met een minimum aantal geuren van jou die je nu nog verkoopt.

Ik heb nog niet veel volgers geloof ik, maar daar doe ik het ook niet voor. Ik vind het gewoon leuk :j
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 21-01-16 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:27

Eight schreef:
Zijn er meer van jullie die op je slaapkamer branden? Ik steek er een aan een half uurtje voor het slapen gaan, en dan uitblazen tanden poetsen enzo en dan ruikt het heerlijk zacht waardoor ik goed ontspan en lekker slaap :) nu island sands van goose creek <3

Jazeker , heerlijk. Werkt bij mij ook om fijn ontspannen te gaan slapen

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 10:31

Eight schreef:

:j
Ik blaas ze een half uur voor ik ga slapen juist uit. Vaak zachte geuren of juist lavendel, ik vind het heerlijk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:33

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Dankjewel!

Er komt er ook een van jouw melts aan, maar ik wil er mooie foto's bij hebben en dat lukt me alleen overdag. En ik wil het zo compleet mogelijk, dus echt met een minimum aantal geuren van jou die je nu nog verkoopt.

Ik heb nog niet veel volgers geloof ik, maar daar doe ik het ook niet voor. Ik vind het gewoon leuk :j

Het lukte mij niet om jou te volgen ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 10:47

waxmeltsenzo schreef:
Lisitano schreef:
Dankjewel!

Het lukte mij niet om jou te volgen ;)

Nee klopt, ik moet daar een ander webadres voor hebben, ben ik mee bezig geweest maar ik ben niet zo handig met al die HTML :') Vriend is programmeur, dus die gaat ermee aan de slag zodra hij weer wat meer tijd heeft :) Het webbadres wordt dan kaarskop.com.
Ik bedoelde het aantal mensen dat dagelijks op mijn pagina kijkt haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:51

O ik denk dat dat sowieso moet groeien hoor komt goed ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:52

Oh die houten is leuk zeg!

Ne ik brand nooit wat in de slaapkamer. Af en toe in de badkamer als ik kn bad ga. Vind die "slaapkamergeurtjes" niet lekker, heb een hekel aan lavendel en al de geurtjes die ik in de woonkamer brand lijken me wat sterk voor in de slaapkamer.

Komt vanzelf wel Lisitano :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:50

Ik vind colourful in de slaapkamer heerlijk, en ook die wat zachtere vanillegeuren.

Vraagje : ik heb PS in een electrische brander gedaan ( en Scentships versie, want die vond ik zo mooi ) en heb het idee dat dat bijgeur geeft . Kan dat kloppen ?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:53

Ik brand ook in de slaapkamer, idd meestal zachte geuren of lavendel en als ik hoofdpijn heb pepermunt, dat helpt bij mij :)

Ik zag net dat 1000poot nu ook losse blokjes van Country Candle verkoopt _/-\o_ , of was dat al bekend??
Je moet wel via de zoekfunctie naar Country Candle, die zie ik nl. niet meer aan de zijkant staan.