Ja zomaar wachtwoorden enzo vervangen zou ik ook niet doen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xDenies schreef:Ja maar ik heb ergens de lef niet helemaal om af te spreken. Of niet dat, rijd er gerust heen. Maar de lef om het te vragen. Ik weet ik heb mezelf er alleen maar mee. Maar 3 weken terug ben ik daar geweest en alle keren ervoor was afgezegd wegens van alles en nog wat. Gelukkig wastie zich daar ook wel bewust van.. maar ja..
Kan altijd nog alle abbos het wachtwoord vervangen. Dan is de boodschap ook wel duidelijk. Maar voel me dan zo'n bitch...
xDenies schreef:Och quarantaine werkt ook niet mee. Ik vind je ook heel stoer overkomen, ik hoop echt dat je het vast kan houden en vooruit kan. Het is al met al gewoon een k*k situatie.
Ik heb het ook even naast me neer gelegd. Mijn leven rolt ook gewoon verder en ik rol lekker mee. Fijn dat die hormonen weer een beetje opgelost zijn
Zertab schreef:Lief Sorriso! Maar ik voel me totaal niet meer verdrietig en eerder opgelucht:)
Sorriso schreef:@wabisabi: je hebt even een heel topic bij elkaar gebracht![]()
. Ik hoop dat je het een beetje uithoudt! Hou je sterk en blijf no contact, ok?
Sorriso schreef:Hier in februari in quarantaine gezeten na de break ongeveer 3 weken ervoor. Hell. Ik heb LLDL gekeken, gaf hoop op 2 manieren; 1) het kan dus wel, 2) er bestaan echt heel rare mensen op de wereld, het gaat best oké met mij