Allemaal heel vet, maar toch net niet wat ik zoek Ik ben echt een beetje op zoek naar die jaren 90 feel, als jullie begrijpen wat ik bedoel! Ik heb nu deze gevonden die ik echt heel tof vind: https://marketplace.asos.com/listing/ja ... r%20jacket Zoiets dus. Ik ga nog even doorzoeken
Haha zag net nog een vrouw met dezelfde schoenen over straat lopen. Ben er meteen op af gestapt dat ze super leuke schoenen aan had! weet nu dus ooknwazr ze ze gekocht heeft
DewiRox
Geplaatst: 20-04-16 17:05
_mexx_lady_ schreef:
Haha zag net nog een vrouw met dezelfde schoenen over straat lopen. Ben er meteen op af gestapt dat ze super leuke schoenen aan had! weet nu dus ooknwazr ze ze gekocht heeft
Nu ben ik wel benieuwd welke het zijn!
_mexx_lady_
Geplaatst: 20-04-16 17:52
Ze zijn van het merk Maripé. Zie het helemaal voor me, zwarte broek oprollen tot aan de enkels, zwart of wit los blousje en dan de schoenen eronder Zijn helaas wat duur
help meee , ik ga deze zomer als ambassadeur mee met Journey of Sound naar Balaton, een festival in Hongarije. Nu ga ik dus waarschijnlijk veel moeten rechtstaan, helpen en lopen en nu pas besef ik mijn 'lack aan comfy schoenen...
ik heb 1 paar allstars waar ik de hele dag op kan lopen omdat deze al goed gesleten zijn... mijn andere paar is nog redelijk nieuw en daar krijg ik al snel last van. De enige andere schoenen waar ik de hele dag op kan blijven lopen zijn mijn adidassen, maar dat staat echt superlelijk onder een short volgens mij ( en het warm in hongarije in Juli..) en die vind ik ook wat duur voor mee te nemen...
Normaal kan ik op mijn docksides ook de hele dag maar toen ik deze onlangs nog eens de hele dag aanhad had ik blaren terwijl ik daar vorig jaar echt kilometers mee gemaakt heb...
iemand ideen voor goed en mooi schoeisel voor mee te nemen naar festival?
Als je echt de hele dag moet staan zou ik niet voor Allstars gaan, ook niet als je ze goed hebt ingelopen en ze voor je gevoel lekker zitten. Die dingen zijn echt funest voor je rug en je voeten als je er langer mee bezig bent.. Ik zou kijken naar een paar Nikes... Ik kan bijvoorbeeld echt jaren lopen op mijn Air Max
Ik vind dat het wel kan, maar als je zo hard moet werken en veel moet staan zou ik persoonlijk liever voor iets gaan dat er misschien iets minder fashionable uit ziet maar wat je lichaam wel spaart, dan iets wat er leuk uit ziet maar waar je na twee dagen plat van op bed ligt
dan denk ik dat ik mijn adidassen gewoon ga meenemen, het zal el niet zo lelijk zijn zeker? daar kan kan ik echt dag en nacht op staan lijkt me! nog nooit last gehad van die schoenen! ^^ dan kan ik mijn allstars en wat andere schoenen meenemen voor als ik eens niet te lang moet staan
Ik zou ook zeker voor wat minder fashion - meer comfort gaan!
Ik ging graag op ballerina's op vakantie, ik heb het geweten toen ik de laatste keer meer moest lopen. Daarna nog een keer op goedkope schoenen festival... Paar nike air gekocht en echt, investeer in zulke schoenen voor dit soort gelegenheden Nu kan ik ook heerlijk lang erop lopen, zonder pijn in mn voeten, blaren en al die ellende.
ja inderdaad, wat ik ga ook veel 'reizen' en onderweg zijn maar ook veel stappen enz; en dan heb ik liever geen pijn aan m'n voeten :p kleedjes ga ik ook thuislaten denk ik, t zullen shorts en topjes worden
xFioon
Geplaatst: 20-04-16 22:52
ik heb trouwens afgelopen tijd wel weer aardig wat nieuwe kleren gekocht Allemaal wat netter, beetje kantoor garderobe, en sowieso houd ik meer van het nette dan stoere.
Tienn
Geplaatst: 20-04-16 23:16
Flink gescoord xfioon! Ik hou ook wel van dat nette.
Ik ben even benieuwd hoe jullie het doen met enkellaarsjes? ik heb ontzettend dunne enkels en kuiten, dus met een broek erin valt het nog wel mee.. maaar als ik een jurk met een panty/legging aan heb, dan lijkt het net of er een stok uit die schoen komt.. Waarschijnlijk is dat alleen mijn eigen idee.. maar voor mijn gevoel is de ruimte bij de schoen dan zo groot.. Iemand die snapt wat ik bedoel? Hebben jullie evt foto's met enkellaarsjes? Of hoe dragen jullie ze?
Krijg van de week wat basic dingetjes binnen van de h&m. Ben benieuwd hoe snel ze zijn
Ik heb trouwens ook een nieuw horloge gekocht van de week. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..het is namelijk ook een smartwatch dus je kan er ook mee bellen! Dit is hem:
@ fioon: waar is dat beige/bruine rokje van? Gave aankoopjes!
@tien, heb ik ook maar draag ze gewoon, waarschijnlijk heb je er zelf meet last van dan anderen mochten de schoenen wat te ruim zijn dan kun je er altijd een laag sokje over doen
Tienn
Geplaatst: 20-04-16 23:47
Liespower: ik vind het bij andere ook altijd leuk staan..dus het zit inderdaad waarschijnlijk gewoon in m'n hoofd. Ik draag meestal dus hoge laarzen, maar nu het weer warmer gaat worden misschien toch maar met stokjes in de schoen naar buiten
xFioon
Geplaatst: 21-04-16 00:29
Leuk horloge! Zou ik niet verwachten dat je ermee kan bellen! Meestal zijn dat meer de digitale horloges zonder al te veel mooi design (vind ik dan ) hoe bevalt hij?
@liespower, alles is van de steps Hij is meer roze achtig
Anoniem
Geplaatst: 21-04-16 00:44
Met betrekking tot schoenen: ik loop liever een hele dag op m'n all stars dan op m'n nike airmax. Op vakantie, als er flink gewandeld moet worden, trek ik altijd mijn (op dat moment) oudste paar all stars aan. Loopt perfect, voor mij.
Steps heeft altijd leuke dingen. Maar ik kom er eigelijk alleen met sale !
Horloge bevalt goed. Maar ik vind hem vooral gewoon heel erg mooi. Het is leuk dat al die dingen er op zitten, maar echt vaak gebruik je het niet denk ik. Wel erg handig dat je je binnenkomende smsje's meteen kan lezen zonder je telegoon te moeten pakke en bellen handsfree dus haha. Dat is eigelijk het enige wat ik er mee doe.