Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Aangezien jullie toch wakker zijn en er ' s nachts toch niks beters te doen is![]()
[BB-ITP] Adhd kitten op avontuur
Mossel schreef:Aangezien jullie toch wakker zijn en er ' s nachts toch niks beters te doen is![]()
[BB-ITP] Adhd kitten op avontuur
Eloya schreef:Dat kittente lief
@Sandorra, mooie film? ging het goed met de pijn?
ik ben de hele dag in stukjes bezig geweest dit topic te maken, kan nu toch weer niet slapen. ben misselijk door de domperidon heen :/ heb veel te veel gedaan aangezien ik toch ben gaan werken gisteren en vandaag. zit zwaar in twijfel of ik morgen ga...
maar hier het topic
[BEU] [Foto] Macedonië Ohrid en Pelikaan eiland Albanië
Eloya schreef:ik wéet dat het beter is, maar ik ben opgevoed met niet zeuren en doorgaan en dat zit steeds in mn hoofd terwijl ik ook weet dat een hersenschudding niet niets is.. andere collega is op vakantie, dus als ik er niet ben zitten ze zonder... ben vandaag wel eerder gestopt dan anders.
Als het bij een ander was zou ik ook de eerste zijn die zegt rust houden en werk ik maar werk, maar nu ik het zelf heb lukt mij dat toch minder goed.
Eloya schreef:@terrahowrse je praat er wel luchtig over maar dat klinkt bij jou ook niet heel fijn!
ook beterschap voor jou!
Eloya schreef:Ik heb mij ziekgemeld, ze waren wel erg begripvol al had ik ook niet anders verwach en ben nu ook wel opgelucht. Ik moest zelf een grote drempel over die achteraf helemaal niet zo groot was. ben nu net weer wakker en even uit bed. zie het allemaal nog even niet zitten met verhuizen en alles deze week. werk voor ma-di-wo moet ik nog afbellen dat is ander restaurant maar die zijn denk ik minder begripvol. naja dat is maar tijdelijk werk
Dat over dat depressieve snap ik wel wat je bedoeld, maar hier op bokt is het soms wel fijn om even het kwijt te kunnen aangezien ik dat thuis minder goed kan.
Wel fijn dat je je wat uitgerust voelt! en rustig aan doen is idd moeilijk