Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:08

Klinkt goed

Dancyy

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:09

:wave: goedenavond

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:22

:wave:

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:23

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:23

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:24

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:28

Hoi hoi

Net gezellig met mijn jongste zusje naar de film geweest valerian and the city of thousend planets.... mooie film heeft wel wat weg van avatar....

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:29

Ahh wat een dotje! <3

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:30

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 00:31

Wat lief <3

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:02

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:10

Dat kitten <3 te lief
@Sandorra, mooie film? ging het goed met de pijn?

ik ben de hele dag in stukjes bezig geweest dit topic te maken, kan nu toch weer niet slapen. ben misselijk door de domperidon heen :/ heb veel te veel gedaan aangezien ik toch ben gaan werken gisteren en vandaag. zit zwaar in twijfel of ik morgen ga...

maar hier het topic
[BEU] [Foto] Macedonië Ohrid en Pelikaan eiland Albanië

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:21

Ziet er gezellig uit Eloya!
Beterschap met je misselijkheid, anders morgen maar een dagje thuisblijven hoor, niet over je grens heen gaan wordt het alleen maar slechter van :(:)

Ik ga zo maar een poging om te slapen doen, extra pijnmedicatie, TENS op, en een warme kruik helpt ook een beetje *\%/*

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:23

Eloya schreef:
Dat kitten <3 te lief
@Sandorra, mooie film? ging het goed met de pijn?

ik ben de hele dag in stukjes bezig geweest dit topic te maken, kan nu toch weer niet slapen. ben misselijk door de domperidon heen :/ heb veel te veel gedaan aangezien ik toch ben gaan werken gisteren en vandaag. zit zwaar in twijfel of ik morgen ga...

maar hier het topic
[BEU] [Foto] Macedonië Ohrid en Pelikaan eiland Albanië

Film was mooi idd wel in pauze paracetamol genomen..... pijn is goed te handelen nu.

Als je je niet lekker voelt zou ik thuis blijven en rust nemen..... je lichaam waarschuwde je nu ook al... als je door blijft gaan duurt het misschien alleen nog maar langer eer je je weer fit voelt....

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:26

Helloooo! Wel iedere keer dezelfde mensen hier haha :P

Memphis is zo leuk <3 Zou willen dat die van mij zo klein was gebleven. Nu is ie groot en lomp maar wel met een babyface :+

Mooie foto's Eloya. En idd goed naar je lichaam luisteren hoor!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:36

ik wéet dat het beter is, maar ik ben opgevoed met niet zeuren en doorgaan en dat zit steeds in mn hoofd terwijl ik ook weet dat een hersenschudding niet niets is.. andere collega is op vakantie, dus als ik er niet ben zitten ze zonder... ben vandaag wel eerder gestopt dan anders.
Als het bij een ander was zou ik ook de eerste zijn die zegt rust houden en werk ik maar werk, maar nu ik het zelf heb lukt mij dat toch minder goed.

@terrahowrse je praat er wel luchtig over maar dat klinkt bij jou ook niet heel fijn!
ook beterschap voor jou!

@Smee idd steeds dezelfde, alleen afgelopen nacht was ik er niet :p
jaa waarom blijven kittens niet langer klein he, de mijne was ook zo cute als kleintje

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 03:26

Pff nog steeds wakker, kom niet in slaap. :O

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 03:47

Ik meld me ook maar weer. Lig voor de zoveelste nacht op rij wakker. Had al pilletjes van de ha gehad om mn ritme weer normaal te krijgen maar die werken niet echt geloof ik...

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 04:18

Ik lig ook weer wakker, jippie

Heb steeds een opeenvolging van hardnekkig proberen te slapen (wat niet werkt), woede aanvallen en vervolgens weer er bij neer leggen :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 04:58

Dat klinkt ook erg vervelend en vermoeiend isacalixa. Hoop dat je toch nog even slaapt

En de rest ook

Ik word geplaagd door een mug grr 1.5 uur geslapen tot nu toe en hevige/enge dromen.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 12:28

Eloya schreef:
ik wéet dat het beter is, maar ik ben opgevoed met niet zeuren en doorgaan en dat zit steeds in mn hoofd terwijl ik ook weet dat een hersenschudding niet niets is.. andere collega is op vakantie, dus als ik er niet ben zitten ze zonder... ben vandaag wel eerder gestopt dan anders.
Als het bij een ander was zou ik ook de eerste zijn die zegt rust houden en werk ik maar werk, maar nu ik het zelf heb lukt mij dat toch minder goed.

Dat ze op je werk zonder zitten als jij niet komt is jammer maar vast op te lossen :) Hersenschudding is niet niks, als je daar niet wat rustig aan mee doet kan je er lang last van hebben. Maar ik snap je wel, rustig aan doen is moeilijk _O-

Eloya schreef:
@terrahowrse je praat er wel luchtig over maar dat klinkt bij jou ook niet heel fijn!
ook beterschap voor jou!

Ik praat er altijd luchtig over, anders wordt het zo'n depressieve boel en daar hou ik niet van _O- Bedankt voor de beterschapswens :D

Heb vannacht voor het eerst in weken lekker geslapen van 2 tot 5, daarna even wakker maar toen weer geslapen van 7 tot 11. Ben helemaal uitgerust *\%/* heeeeerlijk

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 14:26

Ik heb mij ziekgemeld, ze waren wel erg begripvol al had ik ook niet anders verwach en ben nu ook wel opgelucht. Ik moest zelf een grote drempel over die achteraf helemaal niet zo groot was. ben nu net weer wakker en even uit bed. zie het allemaal nog even niet zitten met verhuizen en alles deze week. werk voor ma-di-wo moet ik nog afbellen dat is ander restaurant maar die zijn denk ik minder begripvol. naja dat is maar tijdelijk werk

Dat over dat depressieve snap ik wel wat je bedoeld, maar hier op bokt is het soms wel fijn om even het kwijt te kunnen aangezien ik dat thuis minder goed kan.
Wel fijn dat je je wat uitgerust voelt! en rustig aan doen is idd moeilijk

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 14:36

Eloya schreef:
Ik heb mij ziekgemeld, ze waren wel erg begripvol al had ik ook niet anders verwach en ben nu ook wel opgelucht. Ik moest zelf een grote drempel over die achteraf helemaal niet zo groot was. ben nu net weer wakker en even uit bed. zie het allemaal nog even niet zitten met verhuizen en alles deze week. werk voor ma-di-wo moet ik nog afbellen dat is ander restaurant maar die zijn denk ik minder begripvol. naja dat is maar tijdelijk werk

Dat over dat depressieve snap ik wel wat je bedoeld, maar hier op bokt is het soms wel fijn om even het kwijt te kunnen aangezien ik dat thuis minder goed kan.
Wel fijn dat je je wat uitgerust voelt! en rustig aan doen is idd moeilijk

Wat fijn dat ze begripvol waren op je werk! Goed dat je even thuisblijft :j heb je voor het verhuizen ook familie of vrienden die even mee kunnen helpen? Dat scheelt vaak ook al :) succes ermee in ieder geval!

Dat anderen hun problemen op bokt goed kwijt kunnen is helemaal prima hoor, juist fijn dat dat kan :D ik kan het thuis juist wel goed kwijt (en heb er ook therapie voor) dus de behoefte om het er op bokt op een ''zware'' manier over te hebben voel ik zelf vaak wat minder haha :P en dat is ook wel een beetje mijn karakter denk ik :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:12

Daar zijn we weer. Ben het spuugzat dat ik niet kan slapen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:14

Helemaal mee eens -O-