Na 300 jaar heb ik eindelijk een outfit foto van m'n Loavies jurkje in combie met m'n nieuwe suède Zara laarzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natsuki schreef:Leuk jurkje, staat je goed! Laarzen erbij vind ik ook prachtig
Wat vinden jullie van deze?
http://tablet.hm.com/nl/product/41275?article=41275-B
Rood vind ik misschien wat leuker voor de kerst..
Adrienne93 schreef:Okee... ik meld me hier, ik heb een probleem hahahaha...
Ik ben absoluut geen meisjes-meisje... geef mij een broek en een oude trui, knot op mn hoofd, make-uploos over straat... maar nu...
Ik heb (jajaja....) een jurkje gekocht....
Het is een donkerblauw jurkje(kort) die volledig overal mooi aansluit, dus niet slobbert.
Nou doe ik daar een zwarte panty onder... maar nu moet ik nog schoenen en een jasje/vestje.
Op zich geen probleem... maar ik wil een stoer jasje, mag wel wat kleur in zitten maar geen roze oid.
De schoenen, liefst een hak(hoog) en dan niet zo'n blokhak maar een echte pin!;D
Even de eisen op een rijtje:
Schoenen:
- moeten matchen met of het jurkje of het jasje
- Pinnen van +/- 10 cm.
- Geen pumps( vind ik niet mooi met een panty)
- stoer maar niet extreem veel van die ijzeren pinnetjes e.d. ( mag wel wat.
Vestje:
- Geen zwart
- Niet te netjes
- geen roze, peach, lichtblauw oid. moet goed bij marine blauw kunnen.
Wie kan mij helpen??? en heeft ideeen??
Klinkt alsof ik echt een meisje ben, ben ik echt niet hahahaha...
Natsuki schreef:Amira: Oké, dan denk ik dat ik die toch ga kopen.
Adrienne: Heb je misschien een foto van het jurkje? Dan kunnen we wat beter zien wat erbij zou passen.
dyoka schreef:Adrienne93 schreef:Okee... ik meld me hier, ik heb een probleem hahahaha...
Ik ben absoluut geen meisjes-meisje... geef mij een broek en een oude trui, knot op mn hoofd, make-uploos over straat... maar nu...
Ik heb (jajaja....) een jurkje gekocht....
Het is een donkerblauw jurkje(kort) die volledig overal mooi aansluit, dus niet slobbert.
Nou doe ik daar een zwarte panty onder... maar nu moet ik nog schoenen en een jasje/vestje.
Op zich geen probleem... maar ik wil een stoer jasje, mag wel wat kleur in zitten maar geen roze oid.
De schoenen, liefst een hak(hoog) en dan niet zo'n blokhak maar een echte pin!;D
Even de eisen op een rijtje:
Schoenen:
- moeten matchen met of het jurkje of het jasje
- Pinnen van +/- 10 cm.
- Geen pumps( vind ik niet mooi met een panty)
- stoer maar niet extreem veel van die ijzeren pinnetjes e.d. ( mag wel wat.
Vestje:
- Geen zwart
- Niet te netjes
- geen roze, peach, lichtblauw oid. moet goed bij marine blauw kunnen.
Wie kan mij helpen??? en heeft ideeen??
Klinkt alsof ik echt een meisje ben, ben ik echt niet hahahaha...
Je zou een leren jasje (desnoods met studs) aan kunnen doen. Dan zou ik de schoenen wel wat rustiger houden qua ijzeren pinnetjes, denk dat een hoge hak al opvallend genoeg is in combinatie met het jack en de blauwe jurk.
CCCCC schreef:Die tas is heel mooi! Ik zou zo graag een echte willen, nu hopen dat ik de loterij win, hahaha.
Dit is mijn jurkje voor 2e kerstdag! Komen nog wat sieraden en een zwarte panty bij.
[ Afbeelding ]
Adrienne93 schreef:Maar wat voor kleur leer? zwart vind ik niet mooi op donkerblauw en t wordt zo donker
CCCCC schreef:Die tas is heel mooi! Ik zou zo graag een echte willen, nu hopen dat ik de loterij win, hahaha.
Dit is mijn jurkje voor 2e kerstdag! Komen nog wat sieraden en een zwarte panty bij.
[ Afbeelding ]