Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 17:47

Heel jammer, ik had graag iets voor je terug gedaan!!!! :(

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:00

Geeft niks, meid :(:)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:33

Heb je niks anders nodig? :')
Zadeldekjes, onderleggers, vliegendekentje, ik heb nog ca. 25 bitten liggen, twee paar kinder rubberen rijlaarzen, wat bandages, singels, wedstrijdjasjes? :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:42

Ik zoek nog wat speelgoed voor m'n ezels :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:04

Welke maat zijn de wedstrijdjasjes :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:12

Shirley schreef:
Ik zoek nog wat speelgoed voor m'n ezels :j

Daar heb ik niks van, behalve het speelgoed wat mijn ezels zelf gebruiken... :D O.a. dat wat ik van jou gekregen heb! Wordt dankbaar gebruik van gemaakt. En de laatste hit: bezems! Mijn bezem verdween steeds en dus heb ik ze zelf maar een bezem gegeven. Er wordt een partij mee gesleept...!!!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:21

HAP :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:22

_-:( := :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:25

:*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:30

@GC toevallig nog een leuk hel blauw dekje in de maat full? hihi

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:44

Nee, helaas... de meeste zijn maat pony en in neutrale kleuren zoals bruin, beige en grijs.

Hoe kan ik het op mp en bokt markt het beste aanpakken? Alles in 1 advertentie of verschillende per artikelgroep maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:51

1 advertentie is voor jou wel overzichtelijk natuurlijk, scheelt ook aanmaakwerk en de mensen zien ook in 1 ogenblik wat je allemaal hebt. Nadeel is dan weer dat je misschien nog 20x de vraag krijgt "heb je dat rode of groene nog" terwijl het al verkocht is.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:53

Heb weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Heb een aantal boeken op MP staan en kreeg een reactie dat hij ze wel wilde voor 8 euro.
Ja daaaaaag!
Heb heel gemeen terug gemaild:

Hallo *******,

8 euro per boek vind ik te veel hoor, 5 euro per boek is ook al meer dan genoeg.
Wil je ze verzonden hebben of kom je ze halen?
Verzenden kost 6,75 voor pakketpost.

Groetjes ******

:D :D :D :D :D

Heb trouwens een hooi kliko te koop en een bokker wilde die meer als een maand geleden al ophalen, nog steeds geen reactie meer dus die heb ik maar weer op MP gezet.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:03

Een hooi kliko? Wat is dat dan justdiesel?

Ben er ondertussen al achter wat het is, hihihi.....maar 1 hooi kliko op heel mp te ontdekken :) .

Zou hij hengst proof zijn denk je? Heb 2 jonkies op de wei die ik in de winter bij voer en een beetje bezigheidstherapie zou best goed zijn voor de 2 heren.

Hoe lang zouden ze ermee doen om hem leeg te eten?
Laatst bijgewerkt door bugpluisje op 12-09-13 20:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:06

Ik heb een (bijna nieuwe) G-Star winterjas te koop staan op Marktplaats. Ding heeft ruim 200 euro gekost. Kreeg ik vandaag een mailtje van iemand die hem voor 10 euro incl verzendkosten wil overnemen :') Sommige mensen zijn zo grappig.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:20

Trouwens hier op bokt hele mooie Queen Anne meubels gevonden, was bereid er helemaal voor naar Apeldoorn te rijden dit weekend. Toch nog even de maat van de grote kast gevraagd (want de rest is allemaal kleiner spul en leuk om "erbij" te nemen, ging vooral om die grote kast), is ie te groot :(

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:39

* zucht eens even diep* :roll:

En hoi trouwens allemaal...... :D

Of ik even mijn zadel naar de andere kant van het land kan brengen, want als hij niet past, dan kan ik hem weer mee terug nemen, zodat er geen dubbele verzendkosten bijkomen, voor de koper......

Maar even vriendelijk bedankt, hiervoor....... :=

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:41

GamblersCup schreef:
Trouwens hier op bokt hele mooie Queen Anne meubels gevonden, was bereid er helemaal voor naar Apeldoorn te rijden dit weekend. Toch nog even de maat van de grote kast gevraagd (want de rest is allemaal kleiner spul en leuk om "erbij" te nemen, ging vooral om die grote kast), is ie te groot :(

Ooeehhh dat is balen zeg! Maar dat spul op bokt ja? Heb ook Queen Ann en chippendale......echt verslaafd aan die meubels hahahaha

Pas nog super leuke bijzet tafeltjes gescoord. Die staan inmiddels gerestyled en wel bij een vriendin van me.....hahahaha......die was er erg blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:50

Ik kan binnenkort een onbehandelde teak salontafel en tv-meubel op MP gooien :D Was vorig jaar al de planning om te gaan samenwonen maar de bouw van het huis heeft vertraging opgelopen, erna zat ik in mijn examens en het kwam nooit uit, maar nu is het dus officieel! Wat dus wil zeggen dat ik een hele hoop spul mag proberen kwijtraken: een akoustische gitaar, een klassieke, een stereo met 2 boxjes die nog werkt, een oude elektrische oven (werkt ook nog), 2 staanlampen, een groot houten boekenrek, een oude houten wandklok (rond), servies en een bureau + kleerkast + boekenrek voor een kinderkamer.
Ohja, en een vaatwas en droogkast.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:55

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:07

Thanks gc, ik zal eens kijken! Apeldoorn is niet om de hoek maar kom er wel eens in de richting.....dus wie weet ;-)

Als je van Queen Anne houdt gc zou je nog eens kunnen zoeken op chippendale, dat word in dld veel verkocht en lijkt erg op Queen Anne. Moet eerlijk zegen dat chippendale vaak ook wel wat steviger is omdat er niets qua fineer laag op zit.

Ik weer een kijker as zaterdag voor een van mijn gerestylede kinderbedjes en dan zijn ze op, joehoe! Heb er nog wel een staan maar het ontbreekt me op het moment aan tijd om eraan te beginnen. Dus dat komt wel weer tegen die tijd.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:41

sabrina1983 schreef:

Of ik even mijn zadel naar de andere kant van het land kan brengen, want als hij niet past, dan kan ik hem weer mee terug nemen, zodat er geen dubbele verzendkosten bijkomen, voor de koper......

_O- _O- _O-

Ach ja, ze kunnen het proberen. Als zij zo gek zijn om te denken dat jij dat doet, waarom zou jij dan niet zo gek zijn?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:45

GamblersCup schreef:
Nee, helaas... de meeste zijn maat pony en in neutrale kleuren zoals bruin, beige en grijs.

Hoe kan ik het op mp en bokt markt het beste aanpakken? Alles in 1 advertentie of verschillende per artikelgroep maken?

Jammer!

sabrina1983 schreef:

Beetje flauw hoor hahaha

Hier ook weer allemaal personen die in een fantasie wereld leven. Of ze willen zelf de hoofdprijs ervoor hebben, of voor een duppie op de eerste rij zitten -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:49

Op een andere site had ik gezien dat iemand dekens zocht maat 195 tot 205. Ik heb nog een zweetdeken liggen in 195 dat echt te breed is aan de hals en bij mijn hengst afzakt tot slaapkleedje. Zit wel een scheurtje in, wat roest aan de sluitinkjes aan de borst en 1 clip aan een bilriem moet vervangen worden. Ze wou het wel hebben, en van mij mocht ze zelf de prijs bepalen. Was al lang blij dat iemand het wou, wil ze er nog €15 voor geven *\o/* Gaat lekker zo haha, nog even afspreken wanneer ze het kan komen ophalen, ze woont amper 15min verderop :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:54

Gerestylde meubels.... 9 van de 10 keer vind ik doodzonde wat voor lelijke gedrochten er gemaakt worden van in originele staat hele mooie meubelen... :=

Dat spuuglelijke krijtverf / whitewash gebeuren, of raar blauwig of andere akelige kleurtjes en dan flink wat van die schuurplekken er op maken...liefst nog allerlei enorm fout-kitscherige totaal niet bij elkaar of het meubel passende lelijke knopjes in knalkleuren.....alsof het zo bij de vuilstort vandaan komt :o

Maar soms wordt het wel heel mooi gedaan, bvb. tafels en bureaus enzo waarbij het bovenblad heel mooi gewoon echt hout blijft en de rest crème wordt geverfd, met wat mooie zwarte greepjes en friemeltjes enzo, dat is dan wel weer heel chique +:)+