Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:Aan mensen die zeuren dat ze willen dat het herfst wordt of nog kouder. Kom op zeg, we hebben net een maand zomer gehad. Geniet er nog even van.
fjordjes schreef:Wachten duurt laaaaang
Ben mee met m'n man omdat zijn autoruit vervangen moest worden bij de carglass en dacht gaan we in de tussentijd ff bij de woonboulevard kijken want we moeten nog een nieuwe bank hebben. Kwart voor 11 de afspraak, zou maximaal 2,5 uur duren. 3x raden waar ik nu nog zit...
Paardennamen schreef:Hier ook die storing.
En aan de belastingdienst. Een paar dagen terug een brief dat ik een bedrag moet betalen en een bedrag terug krijg. Het bedrag terug heb ik gekregen en nu de brief dat ik moet betalen. Waarom niet met elkaar verrekenen en het resterend bedrag terug, zoals in de eerste brief stond
Flowery schreef:Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaaltJuni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op…
Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.
Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh
EedihcrO schreef:Flowery schreef:Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaaltJuni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op…
Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.
Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh
Je kan zelfs online brieven vinden voor een loonvordering. Of (als je die hebt) de hulp inschakelen van je rechtsbijstand of evt juridisch loket. Ik heb helaas hetzelfde aan de orde en mocht 2 weken nadat het eigenlijk gestort had moeten zijn al een vordering sturen.
Meteen mijn ergernis daaromtrent. Dat je *** 11,- moet betalen voor een aangetekende verzending en dat hij dan niet een dag later gewoon netjes afgeleverd wordt. Hoe dan![]()
![]()
Er is geen zak te doen bij de post en zelfs dan kunnen ze niet op tijd leveren. Alleen via de mail is helaas niet voldoende en ik durf de mail niet te versturen als de brief nog niet aangekomen is, omdat ze anders de zending weigeren…
Hutcherson schreef:We gingen vanmorgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en gesprek met de arts over alle labuitslagen na de operatie (twee weken terug) en de infectie vorige week donderdag. Helaas nog een zeer pijnlijke infectie waarvoor manlief vandaag WEER met spoed geopereerd moet.
Ik ben er klaar mee.
hagelslag schreef:Mensen die ons afraden "paardengras" in te zaaien.
Nu hebben we een "oude" grasmat van Engels raaigras.
Die 3 personen zijn van mening dat de oude grasmat beter is voor paarden dan nu nieuw inzaaien en volgend jaar eerst 2-3x maaien voordat de paarden er eventueel op mogen.
2 Personen komen uit 1 huishouden.
De andere is degene die ik gevraagd heb het om te ploegen etc. Die onder invloed van de andere 2 dit nu ook zegt
hagelslag schreef:Mensen die ons afraden "paardengras" in te zaaien.
Die 3 personen zijn van mening dat de oude grasmat beter is voor paarden dan nu nieuw inzaaien en volgend jaar eerst 2-3x maaien voordat de paarden er eventueel op mogen.
De andere is degene die ik gevraagd heb het om te ploegen etc. Die onder invloed van de andere 2 dit nu ook zegt
Sanniejtjuh schreef:hagelslag schreef:Mensen die ons afraden "paardengras" in te zaaien.
Jouw land, jouw keuze. En denk genoeg artikelen voor ze om zich in te lezen.
denisesilver schreef:Paardennamen schreef:Hier ook die storing.
En aan de belastingdienst. Een paar dagen terug een brief dat ik een bedrag moet betalen en een bedrag terug krijg. Het bedrag terug heb ik gekregen en nu de brief dat ik moet betalen. Waarom niet met elkaar verrekenen en het resterend bedrag terug, zoals in de eerste brief stond
Toch geen nepbrief?
Het herinnert me eraan, dat ik nog inkomstenbelasting terug moet krijgen, maar nog niet heb gehad.
Bloodymary schreef:prompter schreef:Dat ik zo'n nitwit in de keuken ben. Ik ben vanavond alleen en wil iets maken. Ik staar naar de elektrische kookplaat en denk hoe moet hij ook alweer aan
Gelukkig kun je hele mooie natuurfoto's maken, dat is ook wat waard!
Hieperdi schreef:Dat alles zo duur is. Vooral als er P van Paard voor staat. Ik wil eigenlijk even wat shirtjes/truien erbij hebben voor het paardrijden. Maar je betaald gemiddeld 50 euro voor een Tshirt met lange mouw. Doe dat x 3. Eigenlijk heb ik ook nog een bodywarmer en beugelriemen nodig maar ik struin marktplaats daar wel voor af dan. Is toch niet normaal meer wat het kost. Eigenlijk zit ik te overwegen om gewoon naar de Primark te gaan en daar wat truien tekopen. Elke keer hik ik er weer tegen aan als ik wat moet kopen